• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402012009325
  • خبرنگار : 71460

شاهکار کره‌ای فروتن؛ ۱۰۰ گل در لیگ برتر

شاهکار کره‌ای فروتن؛ ۱۰۰ گل در لیگ برتر

مهاجم کره‌ای تاتنهام می‌گوید بازیکنان آسیایی باید باور داشته باشند می‌توانند کارهای مهمی در لیگ برتر انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت بی‌ساکر، سون هیونگ مین گل تاریخی خود در پیروزی تاتنهام مقابل برایتون را به پدربزرگ فقیدش تقدیم کرد. ستاره کره جنوبی در این دیدار به نخستین آسیایی تبدیل شد که ۱۰۰ بار در لیگ برتر گلزنی می‌کند.

تاتنهام رده پنجمی همچنان در تلاش برای صعود به لیگ قهرمانان اروپاست و برای این منظور روی درخشش سون هیونگ مین و هری کین حساب باز کرده است. هر دو بازیکن در دیدار با برایتون توانستند برای تیم لندنی گلزنی کنند.

سون هیونگ مین بعد از این دیدار گفت: گلزنی در این دیدار چیزی بود که آرزویش را داشتم. این یک دستاورد شگفت‌انگیز بود که بدون هم‌تیمی‌هایم به آن دست نمی‌یافتم. به ثمر رساندن ۱۰۰ گل در لیگ برتر چیز بزرگی است. من واقعا احساساتی بودم زیرا در چند هفته گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشتم. پدربزرگم فوت کرد و شرایط روحی خوبی نداشتنم. می‌خواهم این گل را به او تقدیم کنم.

سون سال ۲۰۱۵ از بایرلورکوزن با قراردادی ۲۲ میلیون پوندی به تاتنهام پیوست و تاکنون درخشش خوبی در جزیره داشته است. نمایش‌های درخشان سون، او را به عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازیکنان لیگ برتر معرفی کرده است؛ در حالی که شخصیت فروتن او باعث شده است تا این مهاجم کره‌ای یکی از محبوب‌ترین بازیکنان لیگ برتر باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که چقدر می‌تواند الهام‌بخش دیگر بازیکنان آسیایی شود، گفت: امیدوارم همه بازیکنان آسیایی به‌ویژه در کره جنوبی به این موفقیت نگاه کرده و باور داشته باشند که می‌توانند این کار را نیز انجام دهند. این برای آسیا چیز خوبی است و من خوشحال می‌شوم که الگوی خوبی برای کمک به جوانان باشم. می‌خواهم آنها باور کنند که یک بازیکن آسیایی می‌تواند کارهای شگفت‌انگیزی در لیگ برتر انجام دهد. گاهی اوقات انتظار یک فصل شگفت‌انگیز را دارید ولی در چند دیدار گل نمی‌زنید و همین باعث می‌شود تا کمی عصبی شوید. من بازیکن کاملی نیستم، بنابراین باید به نقاط ضعف خود نگاه کنم و بهتر شوم. باید مسئولیت بزرگی را بر عهده بگیرم تا در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha