• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402021206928
  • خبرنگار : 71610

زخمی شدن ۳ صهیونیست طی عملیاتی در طولکرم در پاسخ به شهادت خضر عدنان

زخمی شدن ۳ صهیونیست طی عملیاتی در طولکرم در پاسخ به شهادت خضر عدنان

منابع خبری صبح امروز (سه‌شنبه) از یک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی طولکرم در پاسخی فوری به شهادت فرمانده شهید جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، فلسطین الیوم امروز اعلام کرد خودروی حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی طولکرم هدف تیراندازی قرار گرفت.

رسانه‌های عبری در این باره اعلام کردند که که سه شهرک‌نشین صهیونیست در این عملیات تیراندازی مجروح شدند.

در همین راستا، تیپ طولکرم وابسته به گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت.

این تیپ در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: به فضل الهی سربازان ما توانستند عملیات منحصر به فردی را در جاده شهرک «آونی هوتز» انجام دهند و به خودروی حامل شهرک نشینان تیراندازی کردند.

طبق اعلام این تیپ، این عملیات ضد صهیونیستی در چارچوب پاسخ سریع به شهادت خضر عدنان، فرمانده اسیر جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی انجام شده است.

پیش از این نیز گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده بودند که جنایات این رژیم در به شهادت رساندن خضر عدنان بدون پاسخ نخواهد ماند.

این پس از آن انجام شده است که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز از شهادت اسیر خضر عدنان پس از ۸۶ روز اعتصاب غذای متوالی خبر داد.

اسیر عدنان از ۸۶ روز پیش در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود دست به اعتصاب غذا زده بود و با وجود وخامت شدید حالش دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی وی نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۲ ۱۳:۰۰

یاصاحب الامر(عج)یا ولی عصرمسلمین جهان چرا؟فرماندهان عالی مقاومت لشگریان آماده و دست بر ماشه را پشت خطوط حمله معطل نگهداشته اند؟ تاکی؟ وتاچه وقت باید فرماندهان تراز اول مقاومت بدست صهیونیستهای غاصب ترور شوند و مستقیم یا غیرمستقیم به شهادت برسند؟ مولاجان شما واسطه شوید تا خداوند عملیاتی دقیق و برنامه ریزی شده را توسط لشگریان قدس به سرانجام برساند......