• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402021912265
  • خبرنگار : 71610

«عرین الأسود»: به زودی درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها باز می‌شود

«عرین الأسود»: به زودی درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها باز می‌شود

گروه فلسطینی «عرین الأسود» (بیشه شیران) در بیانیه‌ای در واکنش به حمله بامداد امروز (سه‌شنبه) صهیونیست‌ها به غزه و شهادت چند فلسطینی در این جنایت تاکید کرد که چند ساعت بیشتر به باز شدن درهای جهنم به روی صهیونیست‌ها باقی نمانده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، گروه عرین الاسود در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای گرفتن انتقام جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد؛ جنایتی که ۱۳ شهید ازجمله سه فرمانده جهاد اسلامی را به همراه داشت.

در این بیانیه آمده است: ای مردم ما در غزه، ای غزه سرافراز، ما امروز برای شهدای تو و شهدایمان عزاداری می‌کنیم. ما می‌دانیم که غزه نقطه آغاز و پایان است و غزه‌ای که انتقام هر مظلومی را می‌گیرد خوب می‌داند که چگونه انتقام شهدای خود را بگیرد.

عرین الأسود در ادامه خاطرنشان کرد: به شما (اهالی غزه) می‌گوییم که ما سربازان شما و تحت فرمان شما هستیم و اکنون صدایی بلندتر از صدای شما و هیچ صدایی بلندتر از صدای نبرد نیست.

در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده است: ما به مردم خود در اینجا می‌گوییم اجازه دهید جناح‌ها و برادران ما در غزه این افتخار را به ما بدهند که از طرف آنها صحبت کنیم. ما به نام مقاومت در سراسر فلسطین به مردم خود می‌گوییم ناراحت نباشید و غصه نخورید. به دشمن نیز می‌گوییم خوب صبر کن که وقت درحال تمام شدن است و جهنم دروازه‌هایش را باز می‌کند.

این گروه در بیانیه‌ای دیگری درباره تحولات نابلس نیز آورده است: در یک کمین دقیق، یک بمب قوی در میان نیروهای اسرائیلی منفجر شد که باعث جراحات شدید آنها شد و همچنین به سه خودروی نظامیان دشمن آسیب وارد کرد.

در این بیانیه آمده است: سربازان عرین الأسود با همراهی دیگر گروه‌های مسلح، از سه طرف کمربند آتشی به دور نیروهای اشغالگر تشکیل دادند تا آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی تنها از یک جاده کنند و در آن مسیر نیز نیروهای ما منتظر عقب‌نشینی نظامیان دشمن بودند، در این حین رگبار گلوله و مواد منفجره به سمت اشغالگران شلیک شد که جراحات شدیدی به نیروهای دشمن وارد کرد و همه سربازان عرین و رزمندگان مقاومت در آرامش به مقرهای خود بازگشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha