• شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402022314852
  • خبرنگار : 50184

رئیس فدراسیون اسکیت:

شانس کسب مدال در هانگژو را داریم

شانس کسب مدال در هانگژو را داریم

ایسنا/کرمانشاه رئیس فدراسیون اسکیت از شانس کسب مدال اسکیت ایران در دو رشته سرعت و فری استایل در بازیهای آسیایی هانگژو خبرداد.

مجید هنرجو، امروز(23 اردیبهشت) در مجمع انتخابات ریاست هیات اسکیت استان کرمانشاه، بااشاره به رشته های فعال اسکیت در کشورمان، اظهار کرد: از مجموع 12 رشته اسکیت، تاکنون هشت رشته آن در فدراسیون راه اندازی و فعال شده است.

وی از اسکیت سرعت، هاکی، نمایشی، فری استایل، دانهیل، آلپاین، رولبال و اسکیت برد به عنوان رشته های فعال در این فدراسیون نام برد و افزود: از آنجایی که بین این رشته ها، اسکیت برد المپیکی است، روی آن توجه ویژه ای داریم و انتظار می رود که هیات های استانی هم از دو جهت فرهنگی و فنی به آن بپردازند.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: همچنین رشته های سرعت، فری استایل، نمایشی و اسکیت برد در بازیهای آسیایی هم حضور دارند که روی این رشته ها هم تمرکز کرده ایم.

وی تصریح کرد: اهمیت بازی های هانگژو برای ما از رقابت های جهانی بالاتر است، بنابراین روی آن سرمایه گذاری می کنیم تا در این مسابقات مدال آور باشیم.

هنرجو تاکید کرد: در رشته های فری استایل و سرعت شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی خواهیم داشت و اگر بتوانیم چندمدال در بازی های آسیایی کسب کنیم، تحولی در فدراسیون اسکیت بوجود خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو در رشته سرعت تاکنون 10 مرحله اردو برای هر دو بخش بانوان و آقایان داشته ایم و برای رشته فری استایل هم شش مرحله اردو برگزار شده و یک اعزام به خارج از کشور هم خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون اسکیت از تلاش برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا هم خبرداد و افزود: از آنجایی که فاصله بین بازی های آسیایی تا مسابقات جهانی ایتالیا حدود 10 روز است، برای همین امکان اینکه برای هر دو رویداد یک تیم را اعزام کنیم وجود ندارد، لذا برای هرکدام یک تیم اعزام می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha