• پنجشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402022818275
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

الهامی: تارتار ۲ میلیون تومان به من بدهکار است/ زشت است به کلانتری برویم!

الهامی: تارتار ۲ میلیون تومان به من بدهکار است/ زشت است به کلانتری برویم!

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به صحبت‌های مهدی تارتار گفت: باید بگویم او از سال ۱۳۸۱ که دلار ۱۲۰۰ تومان بود، دو میلیون تومان به من بدهکار است. من هم از روانشناسی وقت گرفتم و باید ماهی یک بار به روانشناسی بروم. تارتار این پول را بدهد تا به مطب روانشناس بروم. زشت است به کلانتری برویم. ممنون می‌شویم تارتار پول ما را بدهد.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر و تساوی ۳ بر ۳، اظهار کرد: با نظم و ریتم خوبی بازی کردیم و هیچ تیمی ظرف دو، سه سال گذشته، ذوب‌آهن را این‌قدر اذیت نکرده بود. از اینکه پیروز نشدیم،‌ ناراحت هستم.

وی افزود: به عقیده من در هر دو نیمه برتر بودیم و هنگامی گل خوردیم که برتر از حریف بودیم. بازیکنانم ۹۰ دقیقه فوتبال خوب و با برنامه انجام دادند.

سرمربی هوادار با اعلام رضایت از بازی بازیکنانش برابر ذوب‌آهن، تصریح کرد: ذوب‌آهن از موقعیت‌های خودش استفاده کرد، اما  گل سوم این تیم صد درصد خطا بود.

او خطاب به داور این بازی گفت: شما امیر عرب‌براقی هستی، نه علیرضا فغانی. عرب‌براقی باید در نوع خودش بهترین باشد. داور، بازی را طوری مدیریت کرد که به ضرر هوادار شد. این حرف‌ها چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند. شنیده‌ام نمایندگان AFC عرب‌براقی را بررسی می‌کردند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

الهامی همچنین در خصوص داوری این فصل، یادآور شد: ۳۰ هفته از داوری حرف نزدم و همیشه از داوران تشکر کردم. می‌توانستیم به پیروزی خیلی خوبی برسیم و بالاتر از ذوب‌آهن بایستیم، اما به این باشگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم به جایگاه اصلی خودشان بازگردند.

پولدار شده‌ام

سرمربی هوادار همچنین درباره ادامه همکاری‌اش با هوادار، توضیح داد: قراردادی با باشگاه ندارم و از مدیران هوادار تشکر می‌کنم. انسان باید قدرشناس باشد و باید به هم احترام بگذاریم. فوتبال ما به این مسائل توجهی نمی‌کند. هیچ‌وقت نالان نبودم و از خودم سلب مسئولیت نمی‌کنم. با پولی که داده‌اند، زندگی‌ام چرخیده و پولدار شده‌ام.

الهامی خاطر نشان کرد: به نظر من امسال بهترین لیگ در چند دوره اخیر بود. از حرف‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم، اما اگر به خودم ایمان نداشته باشم، شما هم به من باور ندارید.

تارتار پولم را بدهد که به رواشناس مراجعه کنم

وی با اشاره به صحبت‌های مهدی تارتار که گفته بود الهامی بایدبه روانشناس مراجعه کند، افزود: اگر کسی ناراحت شد، از او عذرخواهی می‌کنم. وقتی ذوب‌آهن گل می‌زد، تارتار مشتش را گره می‌کرد. این‌ها طبیعت فوتبال است. اگر مهدی تارتار ناراحت نمی‌شود، باید بگویم او از سال ۱۳۸۱ که دلار ۱۲۰۰ تومان بود، دو میلیون تومان به من بدهکار است. من هم از روانشناسی وقت گرفتم و باید ماهی یک بار به روانشناسی بروم. تارتار این پول را بدهد تا به مطب روانشناس بروم. زشت است به کلانتری برویم. ممنون می‌شویم تارتار پول ما را بدهد.

الهامی در پایان با بیان اینکه در ابتدا همگان هوادار را شانس اول سقوط می‌دانستند، اظهار کرد: دیدید مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کردیم. به نظرم اصفهان از لحاظ ساختاری، پایتخت فوتبال ایران است.

او ادامه داد: من بر مبنای دیدگاه خودم مربیگری می‌کنم، نه هواداران. نگفتم کره جنوبی را با هوادار می‌برم! گفتم اگر شرایط مهیا باشد و تیم ملی را تحویل بگیرم، ادای دین می‌کنم. چون شرایط لازم را نداشتم، به‌عنوان اولین نفر از میان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انصراف دادم.

تکمیل می‌شود...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha