• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402032416091
  • منبع : نمایندگی سمنان

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

دومین منزل "کاروان غیرت" در سمنان

دومین منزل "کاروان غیرت" در سمنان

ایسنا/سمنان "کاروان غیرت" در آستانه چهلمین روز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، در دومین قرار خود ،به سمنان رسید.

در این آیین که با حضور تعدادی از مادران شهدا از سراسر کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان،جانشین سپاه قائم استان، اعضای شورای شهر سمنان و جمعی از علاقه مندان به شهدا در آستانه امانزاده علی اشرف (ع)سمنان برگزار شد، مردم دیار شهیدپرور سمنان به شهید والامقام حمیدرضا الداغی شهید غیرت اداری احترام کردند.
همچنین پرچم متبرک حرم حضرت ابولفضل ( ع) که قرار است فردا بعدازظهر در سبزوار و در جوار آرامگاه شهید غیرت حمیدرضا الداغی به اهتزار درآید، توسط مادران شهدای حاضر در این آیین رونمایی شد.

دومین منزل کاروان غیرت در سمنان

در ادامه گروه سرود سرود کوثر ولایت و گروه سرود نسل طهور به اجرای برنامه پرداختند. اجرای نرشد میرزاعلی از دیگر برنامه های کاروان غیرت در دومین منزل خود در شهر سمنان بود.
مادران شهدای بزرگوار سیدمرتضی ربیع، شهید عبدوس،هاشمی، شهید مجید مزینانی، جواد سیاح، امیرعلی اعتمادیان و مادر شهید محسن فراهانی  از جمله مادران شهید حاضر در این آیین معنوی بودند که قرار است در سومین منزل، فردا ۲۵ خرداد همزمان با اربعین شهید غیرت، پرچم متبرک حرم حضرت عباس بن علی ( ع) را در جوار شهید والامقام حمیدرضا الداغی به اهتزاز درآورند،

دومین منزل کاروان غیرت در سمنان

به گزارش ایسنا کاروان غیرت که در اولین منزل در تهران با حضور تعدادی از مادران و خانواده شهدا برگزار و بدرقه شده بود عصر امروز در دومین منزل در امامزاده علی اشرف سمنان به اجرای برنامه پرداخت و قرار است در منزل سون عصر فردا بر سر آرامگاه شهید حمیدرضا الداغی ضمن اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری، پرچم حرم علمدار غیور کاروان کربلا را در سبزوار و در جوار آرامگاه شهید الداغی به اهتزاز درآورد.

دومین منزل کاروان غیرت در سمنان

دومین منزل کاروان غیرت در سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۵ ۰۷:۱۶

خدایش رحمت کند