• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402041206940
  • خبرنگار : 71572

بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد

بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس صبح امروز(دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.

پیش از این او دو بار نوتیس فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس داده بود اما برای فسخ قرارداد باید به سازمان لیگ مراجعه می‌کرد تا این کار نهایی شود که او امروز این کار را انجام داد.

فرشید طاهری، سرپرست کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ این خبر را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد. در حال حاضر استقلال به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به بیرانوند/ بیرو در دفتر حجت کریمی

یک هوادار متمول به دنبال استقلالی کردن بیرانوند

روز گذشته ایسنا بر اساس اطلاعات موثقی که به آن دست پیدا کرده بود خبر داد که علیرضا بیرانوند روز شنبه بعد از جلسه با رضا درویش، جلسه‌ای با حجت کریمی در دفتر شخصی او برگزار کرده و در این جلسه پیشنهاد جدی استقلال به بیرانوند ارائه شده است. در این جلسه باشگاه استقلال حاضر شده ۹۵ میلیارد تومان بابت دو سال به بیرانوند بپردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۰۹:۱۲

به تیمت خوش اومدی بیریفون! 💙⭐️👑⭐️✌🏼

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۰۹:۳۵

ما ایران ها دم از مردانگی میزنم حالا که پرسپولیس بعد از دو سال دوری از لیگ آسیایی خودشو اماده میکنه امسال بیرانوند ..........

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۰۹:۴۴

پول با ادم چه ها که نمی کنه

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۰۹:۴۹

بیرانوند طبق قرارداد و به حق فسخ کرد. باشگاه هم باید طبق قانون از او شکایت کند اما اجازه ندارد این کار را بکند چون باید ریشه پرسپولیس را بزنند. درویش ماموریتش را بخوبی انجام داد. البته قهرمانی های پرسپولیس خیلی از تخلفات مدیر عامل و سرمربی را پوشش داد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۱۱:۲۰

بردگان پول!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۱۳:۰۲

متاسفانه تنها چیزی که دولت و مسئولان و مدیران باشگاهها توجه ندارند ضربات روحی است که به هوادران تیم های بزرگ وارد می شود هواداران عزیز به بیرانوند حمله نکنند او حق خود را می خواهد وقتی که یک تنه گاهی یک بازیکن تیمی را اینهمه بالا می برد فداکاری هم حدی دارد دولت که هزاران جای دیگر حاتم بخشی می کند در این گونه موارد باید سر کیسه را شل کند و حق بازیکن بزرگ را بدهد من به عنوان یک روانشناس می گم ضربات جدایی یک بازیکن محبوب از یک تیم بزرگ برای مسئولان ککشان هم نمی گزد اما روحیه میلیونها نوجوان و جوان هوادار را تخریب کرده و استرس ناشی از آن عواقفب غیر قابل برگشت دارد آن وقت انتظار دارند جمعیت جوان کشور حتی از این کمترین حق خود که حفظ بازیک در تیم محبوبش هست صرف نظر کند

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۱۵:۱۹

پروپاگاندای رسانه ای است . استقلال منابعی اگر داشت ، قایدی را نگه می داشت.