• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۰۳:۰۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402041308282
  • خبرنگار : 71460

سه هدف بزرگ آرسنال در تابستان

سه هدف بزرگ آرسنال در تابستان

آرسنال در بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا، هدف‌های بزرگی را مد نظر قرار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌ساکر،  آرسنال پس از مدت‌ها غیبت به لیگ قهرمانان بازمی‌گردد و مدیران این تیم به دنبال ساختن تیمی هستند که بتواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا رقابت کند. توپچی‌ها همچنین پس از ناکامی در قهرمانی لیگ برتر مقابل منچسترسیتی، در حال بازسازی‌اند و خریدهایشان را روی خط هافبک متمرکز کرده‌اند. آنها با احتمال جدایی گرانیت ژاکا نیز روبه‌رو هستند.

خریدهای آرسنال در این فصل با جذب کای هاورتز از چلسی شروع شد و حالا نگاهی به اهداف بعدی آرسنال بیندازید.

سه هدف بزرگ آرسنال در تابستان

دکلان رایس

رایس جدی‌ترین هدف توپچی‌هاست. تیم مایکل آرتتا نیاز مبرمی به این بازیکن برای بالارفتن قدرت میانه زمینش دارد. رایس به خاطر تجربه‌اش در ۲۴سالگی مورد توجه چندین تیم بزرگ قرار گرفته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که وستهم با دریافت رقم ۱۰۵ میلیون پوندی برای کاپیتان خود موافقت کرده است که او را به گران‌ترین بازیکن انگلیسی لیگ برتر تبدیل می‌کند. او تمام دوران حرفه‌ای‌ خود را با «چکش‌ها» (لقب وستهم) گذرانده است.

رایس سرعت و قدرت زیادی در بازی دارد و همچنین اعتمادبه‌نفسی زیادی که او را به جایگزینی عالی برای ژاکا تبدیل می‌کند.

سه هدف بزرگ آرسنال در تابستان

ژورین تایمبر

تایمبر نسبت به بقیه بازیکنان کمتر شناخته شده است اما می‌تواند تاثیر زیادی در جمع توپچی‌ها داشته باشد. این بازیکن ۲۲ساله همانی است که آرتتا برای جوان‌سازی خط هافبک تیمش مد نظر دارد. او نیز مانند رایس، توانایی بالایی در بازی با توپ دارد.

این بازیکن جوان به عنوان مدافع میانی برای آژاکس بازی کرده است و فصل قبل مصدومیت‌های زیادی داشت که باعث شدند کمی دچار افت شود.

تایمبر ۱۲۱ بازی برای تیم هلندی انجام داده و شش گل نیز به ثمر رسانده است. انتقال او چیزی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون پوند برای توپچی‌ها هزینه در پی خواهد داشت.

سه هدف بزرگ آرسنال در تابستان

اورلین چوآمنی

اخیرا آرسنال به چوآمنی، بازیکن رئال مادرید فکر می‌کند. این بازیکن ۲۳ ساله در جام جهانی قطر برای فرانسه به میدان رفت و عملکرد خیلی خوبی در رئال مادرید داشته است. اگر توماس پارتی، هافبک غنایی، تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، ممکن است گزینه اول توپچی‌ها اورلین چوآمنی باشد.

آرسنالی‌ها در هفته‌های اخیر با رومئو لاویای از ساوتهمپتون نیز مذاکره کردند. پیوستن جود بلینگام از بوروسیادورتموند به رئال مادرید به این معنی است که چوآمنی شرایط سختی در فصل جدید برای حضور در ترکیب ثابت رئال مادرید خواهد داشت. او نیز مانند رایس، تجربه حضور در تیم ملی کشورش را دارد و می‌تواند بار فنی و تجربه تیمی آرسنال را بیشتر کند.

چوآمنی می‌تواند در خط میانی وظایف دفاعی و هجومی را به بهترین شکل ایفا کند و همین از او بازیکنی خاص و البته گرانقیمت ساخته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha