• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402050905654
  • خبرنگار : 71660

نیروهای اوکراینی برای جنگ در کریمه زیر نظر انگلیس آموزش می‌بینند

نیروهای اوکراینی برای جنگ در کریمه زیر نظر انگلیس آموزش می‌بینند

روزنامه انگلیسی ساندی اکسپرس گزارش داد، نیروهای این کشور در حال ارائه آموزش‌هایی به یگان نیروهای عملیات‌های ویژه اوکراین هستند تا آماده جنگ در کریمه شوند که به ادعای این روزنامه احتمالا تا دسامبر ۲۰۲۳ رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه ساندی اکسپرس در گزارش خود نوشت: بیش از ۲۰۰۰ سرباز اوکراینی وارد منطقه‌ دوری در دارت‌موور انگلستان شده‌اند تا در این آموزش‌های خاص شرکت کنند.

منابعی به ساندی اکسپرس گفتند، این سربازان عملیات مربوطه را جهت جنگ در کریمه رهبری خواهند کرد، درحالیکه دو یگان دیگر که نامی از آن‌ها در این گزارش ذکر نشده است، مسئولیت حملات را همزمان بر عهده خواهند داشت.

این روزنامه انگلیسی ادعا کرد: عملیات اوکراین شامل حملات هوایی و حملاتی هم از دریا و هم از خشکی خواهد بود و نیروهای این کشور تجهیزاتی را مستقر خواهند کرد تا نیروهای روسی را زمین‌گیر کنند. در همین حال، خودروهای زرهی و تانک‌ها حملاتی را در سایر مکان‌ها انجام خواهند داد.

این عملیات‌ها از طریق تسلیحات بلند برد ارائه شده‌ توسط انگلیس، آمریکا و آلمان هدایت خواهد شد و آموزش‌های کنونی در کمپ بَتل واقع در اوکهامپتون، دِوون برگزار می‌شود.

ساندی اکسپرس در پایان گزارشش به نقل از یک مقام ارشد ارتش انگلیس نوشت: بر استفاده از تاکتیک‌های چابک و سریع ناتو جهت کمک به نیروهای اوکراینی تاکید شده است. ما اوکراینی‌ها را با تاکتیک‌هایمان و اینکه چگونه از تجهیزات استفاده کنند، آموزش می‌دهیم اما موفقیت به توانایی خود اوکراینی‌ها بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۵

اوکراین باید از همه امکانات برای شکست متجاوز استفاده کند .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۹ ۱۹:۵۵

روباه پیر و کثیف استعمار انگلیس خبیث

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۰ ۰۲:۱۴

ناتو و غرب و انگلیس مخصوصا میدونه خط قرمز پوتین، کریمه هست.بعدم هر وقت آمریکا از سوریه،اسرایل از سرزمین اشغالی، انگلیس از جریزه فارکلند ،و جزیره سوماترا در خلیج یمن،عراق،بین مرزهای سه تا کشورا ایران ترکیه عراق سوریه اومدن بیرون پوتین هم از اکراین میاد بیرون