• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402052516320
  • خبرنگار : 71468

کیومرث هاشمی: گلایه المپین‌ها از صندوق قهرمانان درست است

کیومرث هاشمی: گلایه المپین‌ها از صندوق قهرمانان درست است

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: گلایه المپین‌ها از صندوق قهرمانان درست است و باید این صندوق را تقویت کنیم.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران بیان کرد: خوشحالم که در خدمت سرمایه‌های ورزش ایران هستم. چند بحث می‌کنم. در کادر مدیریتی فدراسیون برای اولین بار است که المپین‌ها جمع شده و دست به دست هم داده‌اند که ما را امیدوار می‌کند در المپیک‌ پیش رو افتخارات بسیاری را برای ما رقم بزنند. اسم نمی‌برم اما افرادی که اینجا هستند در ورزش دنیا بوده‌اند و درد ورزش را می‌فهمند و ما هم تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلات را رفع کنیم.

او در جمع خبرنگاران نیز گفت: دومین مرحله رکوردگیری وزنه‌برداری بود تا برای قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی آماده شوند. در مدت کوتاهی که مستقر شده‌ایم بازدیدهایی را از تیم‌های ملی داریم تا مسائل و مشکلات را بشنویم و سعی و تلاش ما این است تیم‌ها با حداقل مشکلات اعزام شوند. یکی از درخواست‌ها پاداش قهرمانان بود که دو سال پرداخت نشده است. طبق دستور رییس‌جمهوری این اتفاق افتاده که قبل از بازی‌های آسیایی پاداش‌ها را پرداخت کنیم. این پاداش‌ها به نتیجه‌گیری کاروان ما کمک می‌کند. بازدیدها هم ایجاد انگیزه می‌کند و رسالت و وظیفه ما این است شاهد فعالیت‌ها و زحمات آنها باشیم و خداقوت و خسته نباشید بگوییم.

هاشمی همچنین گفت: در جمع وزنه‌برداری گفتم ماهیت وجود و حضور ما همین عزیزان هستند و آنها نباشند حضور ما هم معنا پیدا نمی‌کند و وظیفه این است از نزدیک دیدار کنیم و البته از ظرفیت‌های پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی و نخبگان ورزش هم استفاده کنیم.‌

هاشمی درباره گلایه از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نیز گفت: بحث صندوق قدیمی است و صحبتی که المپین‌ها می‌کنند، درست است و باید دنبال تامین اعتبار و تقویتش باشیم و دغدغه‌ها را برطرف کنیم. هزینه‌های زندگی بالاست و برخی رشته‌ها درآمدزا نیستند و در بحث باشگاهی فعال نیستند و نمی‌توانند قرارداد بالا داشته باشند. وزنه‌برداری دومین رشته ما بعد از کشتی است که افتخارات زیادی کسب کرده است و باید به همان نسبت به آن توجه ویژه بیشتری کنیم.

او در مورد گلایه ورزشکاران از تبعیض بین فوتبال و بقیه رشته‌ها تصریح کرد: هر رشته جایگاه خودش را دارد و وزنه‌برداری دومین رشته مدال‌آور ماست در جایگاه خودش باید توجه بیشتر کنیم. ما نباید رقابتی بین ورزشکاران رشته‌های مختلف ایجاد کنیم که باعث نگرانی شود و باید به هر رشته در جایگاه خودش توجه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha