• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402052817623
  • خبرنگار : 71567

فرصت مجدد اعتراض به نمره‌ کل سابقه تحصیلی فراهم شد

فرصت مجدد اعتراض به نمره‌ کل سابقه تحصیلی فراهم شد

داوطلبانی که نسبت به نمره کل سابقه تحصیلی اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض دارند تا ۳۱ مرداد فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روز گذشته جمعه ۲۷ مرداد به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی، روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۴ شهریور ادامه خواهد داشت و انتخاب رشته در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به نمره کل سابقه تحصیلی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درخواست بررسی دارند و همچنین داوطلبانی که نمره یک یا چند درس آنان در محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی لحاظ نشده است تا ۳۱ مرداد ماه جاری فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش  مراجعه و از بخش آزمون سراسری درخواست خود را ثبت کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۸ ۱۷:۱۴

من رتبه کنکور م ۷۸۰۰ هفت هزار وهشتصد شده ولی معدل رو نمیدونم چرا کم دادن باعث شده خیلی افت کنم خواهش میکنم رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۸ ۱۸:۳۷

سابقه تحصیلی پارسال ۲۰ رو کمتر از ۱۸ امسال حساب کردند واین ظلم به دانش آموزان پارسال هست لطفا در این خصوص تجدید نظر شود.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۸ ۱۹:۰۰

ایا کسانی که اعتراض زدن بعد از اعلام اعتراضات مهلت انتخاب رشته تا کی دارن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۸ ۲۲:۱۰

سوابق تحصیلی

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۸ ۲۳:۵۷

الان دیگه اعتراض ما به چه کارمیاد ؟