• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060100131
  • منبع : نمایندگی سمنان

مراجعه حضوری ۲۷۰۰ زائر سمنانی اربعین به پلیس گذرنامه

مراجعه حضوری ۲۷۰۰ زائر سمنانی اربعین به پلیس گذرنامه

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان از مراجعه حضوری ۲۷۰۰ زائر این استان به پلیس گذرنامه استان برای حضور در بزرگترین اجتماع مذهبی جهان در ایام اربعین خبر داد و گفت: بخش عمده زائران اربعین به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پلیس من برای صدور گذرنامه اقدام کردند.

سردار جلیل موقوفه ئی یکم شهریورماه ضمن تمجید از تلاش های مجاهدانه همکاران خود در اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با حضور در اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی از روند صدور و انجام امور مربوط به گذرنامه متقاضیان اربعین بازدید و بر لزوم رفع مشکلات مردم و تسریع در فرآیند ثبت درخواست های متقاضیان هم استانی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه صفر، ماه حزن و اندوه آل الله و در پیش بودن ایام اربعین حسینی (ع ) بیان کرد: از اوایل مرداد ماه امسال بنا بر دستورالعمل های ابلاغی فراجا فعالیت صدور و تمدید گذرنامه و تمامی خدمات مربوط به آن توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در مرکز استان و شهرستان ها آغاز شد.

 وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال خیل عظیم عاشقان ابا عبدالله ( ع ) جهت شرکت در این راهپیمایی ، باتوجه به حجم بالای تقاضای شهروندان استان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام ، برای تسهیل در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس اندیشیده و در دست اقدام است.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان به صورت حضوری مراجعه و درخواست صدور گذرنامه داشتند، افزود: تعدادی از زائران از طریق سامانه پلیس من درخواست خود را ثبت کرده اند که در حال بررسی است .
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با تمدید گذرنامه نیز تاکنون در حدود ۳۰۰۰ گذرنامه تمدید و تحویل متقاضیان این سفر معنوی شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه روند ارائه خدمات گذرنامه در مرکز استان و شهرستان ها بسیار مطلوب و سریع است، خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان به اداره های گذرنامه سراسر استان مراجعه و از خدمات مربوطه استفاده می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha