• جمعه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402061710572
  • خبرنگار : 90047

ورمزیار: برخی از ملی‌پوشان بی‌انگیزه بودند ولی بازی خوبی بود

ورمزیار: برخی از ملی‌پوشان بی‌انگیزه بودند ولی بازی خوبی بود

پیشکسوت استقلال معتقد است هر بازی دوستانه به نفع تیم ملی است و حکم انتخاب بازیکن را دارد. بنابراین انجام بازی‌های دوستانه این شرایط را برای کادر فنی فراهم می‌کند تا در پست‌های مختلف بازیکنانی را که نیاز دارد گرینش و هماهنگی لازم را بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد کند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که با گذشت چهار هفته از لیگ برتر، کدام تیم آماده‌تر است و شانس قهرمانی بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد، اظهار کرد: سپاهان، پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه سه تیم برتر جدول هستند نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتر و شانس بالایی برای قهرمانی دارند. اینکه بگویم احتمال قهرمانی کدام تیم بیشتر از سایر تیم‌هاست، امکانپذیر نیست و در پایان نیم‌فصل اول شرایط تیم‌ها از لحاظ قهرمانی بهتر مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین مشکل فصل در این چهار هفته چه بود، گفت: بازی‌ها از این جهت که سر وقت برگزار شدند امتیاز مثبتی بود اما از سوی دیگر تعطیلی لیگ به دلیل اینکه مسابقات آسیایی را پیش رو داریم سبب می‌شود در برگزاری مسابقات لیگ وقفه ایجاد شود و شاهد برگزاری لیگ منظم و مسنجمی نباشیم. این ناهماهنگی تیم‌ها را اذیت می‌کند و سبب می‌شود در شرایط ایده‌آلی قرار نگیرند. در حقیقت تعطیلی لیگ هماهنگی و آمادگی تیم‌ها را به هم خواهد زد.

بازیکن سابق تیم ملی گفت: بازی‌های تدارکاتی در صورتی که شرایطشان خوب باشند، به تیم ملی کمک می‌کنند تا کادر فنی با بهره‌گرفتن از تمام بازیکنان، هماهنگی و هارمونی لازم را ایجاد کند.

صادق ورمزیار در ادامه درباره بازی تیم ملی برابر بلغارستان گفت: شاید یک مقدار از بازیکنان نسبت به این بازی‌ها بی‌انگیزه بود و آن را دست کم گرفته بودند اما بازی خوبی بود.

وی گفت: این بازی برای هماهنگی بازیکنان بود که قطعا این هماهنگی با شرایطی که وجود دارد ایجاد می‌شود.

ورمزیار درباره عملکرد محمد محبی در تیم ملی اظهار کرد: او بازیکن جوان و خوبی است و حداقل نسبت به سایر بازیکنان بیشتر تلاش می‌کرد و همین انگیزه و تلاش او سبب شده بود که به چشم بیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha