• جمعه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402061710704
  • خبرنگار : 71460

پیش‌بینی یک سایت آمریکایی: طلا باز هم به تیلور می‌رسد؛ یزدانی نقره

پیش‌بینی یک سایت آمریکایی: طلا باز هم به تیلور می‌رسد؛ یزدانی نقره

یک سایت آمریکایی پیش‌بینی کرد دیوید تیلور بتواند بار دیگر حسن یزدانی را شکست دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت flowrestling، دیوید تیلور و حسن یزدانی در ۶ سال گذشته خود را از بقیه کشتی‌گیران دسته ۸۶ کیلوگرمی جدا کرده‌اند. یزدانی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ در وزن ۸۶ کیلوگرم عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد در حالی که دیوید تیلور در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ و المپیک  توکیو قهرمان شد. هم‌چنین شایان ذکر است که تیلور و یزدانی در این مسابقات به هیچ کس دیگری در جهان نباختند.

با در نظر گرفتن این موضوع و با کسب ۶ عنوان قهرمانی اخیر جهانی و المپیک توسط تیلور و یزدانی، آن‌ها مدعیان اصلی برای کسب طلا در بلگراد هستند.

دیوید تیلور مقابل یزدانی در ۴ کشتی از ۵ کشتی خود برتری دارد. اولین برد تیلور مقابل یزدانی در جام جهانی ۲۰۱۷ به دست آمد. سپس تیلور در دور اول مسابقات جهانی ۲۰۱۸ با برتری برابر یزدانی بار دیگر پیروز شد. تیلور در فینال بازی‌های المپیک توکیو با پیروزی مقابل یزدانی باز هم برنده از تشک خارج شد. در آن کشتی تیلور توانست در کم‌تر از ۲۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه، برنده شود.

یزدانی بالاخره در فینال مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۲۱ در اسلو توانست تیلور را شکست دهد. با این حال، سال گذشته تیلور در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۲  برنده شد و عنوان نخست را کسب کرد.

پیش‌بینی قهرمانی جهان ۲۰۲۳
همان‌طور که در بالا ذکر شد، اگر کسی غیر از دیوید تیلور یا حسن یزدانی با طلا از صربستان برود، شوکه کننده خواهد بود. یزدانی بعد از باخت در سال گذشته به دنبال انتقام خواهد بود در حالی که تیلور تلاش خواهد کرد تا با کسب سومین عنوان قهرمانی جهان خود را به عنوان یکی از بهترین کشتی‌گیران آزاد آمریکایی در تمام دوران تثبیت کند. دیوید تیلور فاصله خود را با یزدانی بیش‌تر کرده و ثابت کرده است که در کل کشتی گیر بهتری است. تیلور مسابقه سال گذشته را کنترل کرد. اگرچه ممکن است رقابت امسال نزدیک‌تر باشد ولی نتیجه همان خواهد بود.

طلا - دیوید تیلور آمریکا

نقره - حسن یزدانی ایران

برنز - عظمت دولتبکوف قزاقستان

برنز - ارسلان باگایف، (روسیه)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۲۱:۳۸

امسال طلا از آن حسن یزدانی است.تمام

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۲۲:۰۴

به امید خدا . با مدد از حضرت علی .ع. اینبار طلا برای ماست

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۲۲:۰۷

تااینجاش هم تیلور برنده نبود از حسن خواسته بودند می گفتند مدال تقسیم شده......اره اما این بار داستان فراتر ازاین حرفها یا همه یاهیچ....................یزدانی تمرینات مرگباری داشته ......که شیطان هم بیاد می بره...........

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۲۲:۵۹

این سایتها نمیدونسته امسال حسن آقا و تیلور قبل فینال به هم میخورند

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۲۳:۱۹

همه چیز فقط درهمان تشک کشتی مشخص خواهد شد،خوب سابقه کشتی های این دو کشتی گیر مطرح مشخصه،قطعا تیلور نسبت به یزدانی برتر بوده که تونسته در ۵ کشتی ۴ بار پهلوان نامدار ما رو شکست بده ، هرچند این چیزی از ارزش های نابغه و پهلوان کشتی گیر نامدار ما کم نمیکنه،اما نبوغی که ما از حسن یزدانی سراغ داریم به اضافه آنالیز دقیق تیلور و تمرین های خاصی که قطعا کادر فنی برای حسن دلاور در نظر گرفته میتونه این بار نتیجه رو به سود حسن یزدانی قهرمان تمام کنه و با مدال طلا دل همه هواداران داخل و خارج کشور رو شاد کنه ،به امید موفقیت حسن یزدانی بزرگ و تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد .

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۰۰:۵۹

حسن طلا تیلور نقره

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۰۱:۰۳

چگونه حدس میزنیم که برنده یزدانی و تیلور کیست.این تصور حرفه ای نیست.زیرا قهرمانان کشورهای دیگر خیلی شانس دارند.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۰۱:۵۰

امسال حسن می بره انشالله

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۰:۵۴

یه کشتی گیر ۸۶ روس برای فرانسه کشتی میگیره و امسال قهرمان جوانان جهان شد . اگر در ترکیب تیم فرانسه باشه یکی از شانسهای مدال خواهد بود. از همه نظر اماده است.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۲:۵۸

کور خوندین اینبار دیگه حسن ما قهرمانه به امید ابوالفضل

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۵:۴۲

به خاطر شرایط رنکینگ،ممکنه یزدانی و تیلور قبل از فینال به هم بخورند اگه این اتفاق بیفته که احتمالش زیاده،در صورت باخت هریک از طرفین،کسب مدال نقره هم غیر ممکن خواهد بود وباید برای کسب مدال برنز رقابت کنند که امیدواریم این اتفاق برای تیلور بیفته

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۶:۴۳

اگر فدراسیون کشتی بتواند تعدادی تماشاچی پر سرو صدا از ایران و جویبار به محل مسابقات ببرد و جو سالن را به نفع حسن یزدانی کند بی شک تیلور شکست خواهد خورد.در ضمن اگر در کشتی دوم یا سوم در روز اول حسن یزدانی به تیلور برسد امکان بردش بیشتر است.