• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402062716961
  • خبرنگار : 50490

معاون استاندار مازندران:

کمیته صرفه‌جویی هزینه جاری در شهرستان‌ها فعال شود

کمیته صرفه‌جویی هزینه جاری در شهرستان‌ها فعال شود

ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه راه اصلاح اداری و سالم سازی در هوشمندسازی است، گفت: کمیته صرفه‌جویی هزینه جاری در شهرستان‌ها فعال شود.

امید محبی شامگاه ۲۷ شهریور ماه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار کرد: برای نخستین بار نظام مدیریتی در استانداری های کشور در مازندران الکترونیکی شد که گامی موثر در کاهش هزینه های غیرضروری، کاغذبازی و افزایش بهره‌وری در سیستم اداری است.

وی با اشاره به اینکه بحث هوشمندسازی از دهه ۸۰ عنوان شد و ما هنوز به ایده‌آل نرسیده‌ایم، افزود: هیچ راهی جز بهره‌وری و هوشمندسازی نداریم در این راستا ۲۰ سامانه متعدد در حوزه هوشمندسازی راه اندازی شد.

این مسئول بابیان اینکه راه اصلاح اداری و سالم سازی در هوشمندسازی واصلاح فرایندسازی است، یادآور شد: باید کمیته صرفه‌جویی در هزینه جاری در شهرستان ها فعال شود.

محبی تصریح کرد: بخشی از عملکرد نامناسب ما باعث بروز اعتراضات است، نظام بانکی نامناسب، برخورد نامناسب برخی مدیران و غیره سبب شده تا نسل جوان ما ناآرام شوند و حق دارند که از این عملکرد منفی ناراحت باشند.

وی با بیان اینکه این نسل همراه با فضای مجازی است ما با عدم شناخت این نسل مواجه هستیم، اظهار کرد: این نسل جسور، ساختارگریز اما قائل به حرفه و علاقمند به سرگرمی است.

محبی با اشاره به اینکه نسل جوان ما باید به نظام اداری متصل شوند؛ با طرح سوالی گفت: ما چقدر در جذب نخبه موفق بودیم؟ ما دست آورد ارزنده‌ای از جوانان شاهد هستیم اما همه گلایه‌مند هستند که تاکنون دیده نشدند و آن‌ها را سرخورده و ناامید کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از معلولین، شهرستان بابل در احداث مسکن معلولین اقدام کند.

محبی افزود: در حوزه خودحفاظتی در هفته دفاع مقدس توجه ویژه داشته و برنامه گرامیداشت این هفته در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث صرفه‌جویی و بهره وری پرهیز از اقدامات غیر ضروری امری مهم تلقی می‌شود، گفت: از برگزاری همایش غیر ضروری خودداری کنید.

وی از جذب هفت هزار میلیارد ریالی اعتبار سفر هیات دولت در بابل خبر داد و گفت: شهرستان بابل در دور دوم سفر هیات دولت طرح‌های زیرساختی مهم را تعریف کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha