• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402062716985
  • خبرنگار : 71676

تن‌هاخ نباید تا این حد در نقل‌وانتقالات دخالت می‌کرد

تن‌هاخ نباید تا این حد در نقل‌وانتقالات دخالت می‌کرد

مدافع سال‌های گذشته منچستریونایتد تن‌هاخ و تیمش را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد شنبه‌شب در اولدترافورد در نمایشی ضعیف و دور از انتظار مقابل برایتون متحمل شکست سنگینی شد.

گری نویل، مدافع سال‌های گذشته منچستریونایتد، پس از بازی تن‌هاخ و تیمش را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

او در مصاحبه‌ای با اسکای‌اسپرت گفت: «در هیچ لحظه‌ای فکر نمی‌کردم که این تیم با خریدهای جدیدش بتواند منچسترسیتی و آرسنال را به چالش بکشد. برای مثال آنها به خریدی مثل هری کین یا دکلان رایس نیاز داشتند. آنها پولی برای این نوع خریدها نداشتند و در حال حاضر خیلی خوب نیستند.»

نویل ادامه داد: «هیچ طرفدار عاقلی از منچستریونایتد وجود ندارد که من بشناسم و از اریک تن‌هاخ عصبانی نباشد. آنچه آنها واقعاً می‌خواهند تغییر مالکیت، ثبات و گروهی از بازیکنان متعهد است و فکر نمی‌کنم بازیکنان متعهد نباشند. فقط نگران این هستم که آیا آنها واقعا خوب هستند. این نگرانی من است.»

مدافع تیم رویایی یونایتدها در دوران سر آلکس فرگوسن افزود: «متاسفانه منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالاتی دوباره به سرمربی اجازه داد تا روی خریدها تاثیر بگذارد و این دخالت بیش از حد تن‌هاخ درباره این مسئله باعث نگرانی من است. آنها هیچ قدرتی برای رسیدن به اوج ندارند.»

شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته‌اند و شکست‌های پی در پی این تیم و رفتار تن‌هاخ با بازیکنان از جمله سانچو باعث شده است موقعیت این سرمربی هلندی در خطر قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۰۸:۳۰

گری نویل شد کارشناس!!! خوبه تمام بازیهای این و برادرش رو تو دوران منچستر ببینین در هر بازی سوتی و توپ از دست دادن......که اگر روی کین و پل اسکولز و گیگز و مدافعان نبودند وای به فرگوسن

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۹ ۱۶:۰۴

واقعا گری نویل و فیل نویل ازشاهکار های سوتی زمان خودشون بودن و افتضاح چون اون موقع تو پست اینها منچستر بازیکن نداشت از سر اجبار بهشون بازی می‌رسید حالا شدن کارشناس😂😂