• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402070704499
  • خبرنگار : 50635

فرمانده قرارگاه مدینه منوره:

اقتصاد، عرصه نوین نبرد علیه باطل است

اقتصاد، عرصه نوین نبرد علیه باطل است

ایسنا/هرمزگان فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: اقتصاد عرصه نوین نبرد علیه باطل است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی در آیین گرامیداشت هفته مقدس در شرکت فولاد کاوه، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: توسعه و پیشرفت امروز کشور به برکت اخلاص است.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه افزود: اخلاص، ایمان، تواضع و کار جهادی رمز پیشرفت در تمام عرصه‌ها است.

سردار مارانی اضافه کرد: امروز فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان یک نهاد انقلابی به برکت اخلاص و عمل جهادی مهندس حسینی در پرتو لطف الهی پرچم‌دار جهاد اقتصادی و مایه عزت نظام و انقلاب است.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه جنگ هشت‌ساله را نبرد حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) دفاع مقدس را جنگ تمامیت اسلام در برابر تمامیت کفر بر شمردند.

سردار مارانی با بیان اینکه دنیا در برابر حقانیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاب نیاورد و یک جنگ نابرابر و ظالمانه را تمام بلوک شرق و غرب بر ما تحمیل کردند که تا امروز نیز به طرق مختلف به آن ادامه داده‌اند افزود: لازمه ایستادگی در برابر این جنگ نابرابر سلاح و مهمات و نیروی انسانی بود که به‌واقع از حیث سلاح و مهمات در مضیقه بودیم؛ ولی به لطف کار جهادی، خدای متعال برکت، عزت و نصرت به ارمغان آمد و رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس نیروی انسانی بااخلاص و باایمان بود و علی‌رغم تمام محدودیت‌های تجهیزات، محدودیت‌های اقتصادی و کمبودها رزمندگان ما مردانه در برابر دشمن ایستادگی کردند؛ زیرا که ایمان و اخلاص داشتند.

وی عرصه اقتصاد را عرصه نوین نبرد حق بر علیه باطل دانست و عنوان کرد: فعالان اقتصادی و صنعتگران مبارزان این نبرد بزرگ به شمار می‌روند و به لطف خدا و با نیروی ایمان و اخلاص پیروز این نبرد بزرگ خواهند بود و باعث سرافرازی این نظام مقدس خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha