• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402071409242
  • منبع : فدراسیون والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال:

بازیکنان از عطایی رخصت گرفتند

بازیکنان از عطایی رخصت گرفتند

علیرضا طلوع‌کیان در مورد استعفای بهروز عطایی گفت: قبل از مسابقه نیز یک فضای احساسی ایجاد شد و بازیکنان به سمت عطایی رفتند تا از او رخصت بگیرند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال در پنجمین دیدار خود از رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۰ شکست خورد.

علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی تیم ملی والیبال پس از این شکست گفت: همه شرایط تیم را می‌دانند و در تلاشیم که در صورت امکان اتفاقاتی را رقم بزنیم که به نفع والیبال ایران باشد. امکان انجام کار فنی زیادی وجود ندارد و همین که از تمام توان بازیکنان استفاده کردیم تا امتیاز به امتیاز بجنگند و قدر امتیازها را بدانند، اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

وی درباره عملکرد ملی‌پوشان برابر ایتالیا تاکید کرد: ایتالیا تا حدودی در دریافت مشکل داشت و با شناختی که از این تیم داشتیم، سعی کردیم سرویس‌های بهتری بزنیم تا دریافت‌شان متزلزل شد. رومانو کاملا و میکلتو تقریبا از کار افتاده بودند اما اشتباهات بازیکنان ایران بالا رفت و توپ‌هایمان نیز تبدیل به امتیاز نشد. بازی را در حمله و دفاع به ایتالیا واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در رابطه با محرومیت سیدمحمد موسوی تصریح کرد: بخاطر این موضوع اول بازی یک شوک به ما وارد شد و تیم از نظر روحی به هم ریخت. دفاع وسط‌های ما امشب در بخش حمله خوب نبودند و ایتالیا نیز برنامه خود را روی همین موضوع گذاشته بود. حتی در طول بازی جای آنها را تغییر دادم. شروع خوبی در ست‌ها نداریم و خیلی عقب می‌افتیم  که بعد باید به دنبال جبران باشیم.

طلوع‌کیان درباره استعفای بهروز عطایی نیز گفت: کادر فنی از این موضوع بی‌خبر بود. بعد از استعفای عطایی، دیگر اعضای کادر فنی هم علاقمند به ادامه کار نبودند اما امکان آن وجود نداشت. تیم ایران در برزیل مثل یک کشتی وسط دریا است و نمی‌توان آن را رها کرد. رئیس فدراسیون والیبال و عطایی در این باره صحبت کردند. البته عطایی قبل از بازی با ایتالیا هم با بچه‌ها خداحافظی کرد. در مجموع از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی نداریم و کاش بعد از این سه بازی چنین اتفاقی می‌افتاد.

بیشتر بخوانید:

استعفای عطایی از هدایت تیم ملی والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در حال حاضر این وظیفه به من محول شده تا تیم به مقصد برسد. قبل از مسابقه نیز یک فضای احساسی ایجاد شد و بازیکنان به سمت عطایی رفتند تا از او رخصت بگیرند. من از عطایی چیزهای زیادی یاد گرفتم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. فقط می‌خواهم بگویم که باید خیلی قدر بزرگان و پیشکسوتان والیبالمان را بدانیم.

وی در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که اینجا همه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. مشکلاتی وجود دارد اما سعی می‌کنیم تا آنجایی که ممکن است همدل باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha