• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402071711612
  • خبرنگار : 71649

مصدوم پشت مصدوم/ غیبت مهره‌های مهم تیم‌های لیگ برتری‌

مصدوم پشت مصدوم/ غیبت مهره‌های مهم تیم‌های لیگ برتری‌

هفت بازیکن مهم تیم‌های لیگ برتری طی هفته گذشته مصدوم شدند و نمی‌توانند تیم‌هایشان را همراهی کنند.

به گزارش ایسنا، هفته‌های گذشته لیگ برتر و فوتبال ایران برای برخی از بازیکنان خوش یمن نبود و دلایل مختلفی باعث شد تا مصدومیت به سراغ این بازیکنان بیاید. باشگاه‌های لیگ برتری اخیرا ضربات سنگینی به دلیل آسیب دیدگی بازیکنانشان دیده‌اند و در هفته گذشته نیز این اتفاق بیش از پیش تکرار شد.

پرسپولیس؛ ۴ غایب بزرگ

پرسپولیس که با غیبت و مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری در ترکیب خود دچار مشکل شده بود، در دیدار این هفته مقابل گل گهر با مصدومیت دو بازیکن مهم خود یعنی یاسین سلمانی و میلاد سرلک با مشکلات به مراتب سخت‌تری مواجه شد.

غیبت چهار بازیکن اصلی یحیی گل محمدی را برای انتخاب بازیکن در خط هافبک وارد چالش بزرگی کرده است. پرسپولیس دوم آبان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان برود و شاید وقفه لیگ برتر فرصت مناسبی باشد تا این بازیکنان دوره درمان خود را طی کنند و به تیمشان برگردند.

سپاهان؛ مصدومیت ۲ مهره اصلی

سپاهان که در هفته‌های گذشته با مصدومیت بازیکنان زیادی مواجه شده بود، حالا دست به عصاتر عمل خواهد کرد. آن‌ها پیش از این امید نورافکن را به دلیل در اختیار نداشتند و هادی محمدی و احسان پهلوان نیز به دلیل مصدومیت در دو هفته گذشته نتوانستند این تیم را همراهی کنند. 

حالا شرایط برای این تیم بحرانی‌تر شده است و شهریار مغانلو و رضا شکاری دو مهره تاثیرگذار سپاهان به دلیل مصدومیت در تمرینات هفته گذشته، نتوانستند تیمشان را در مقابل صنعت نفت همراهی کنند و به نظر می‌رسد مصدومیت مغانلو جدی‌تر از شکاری باشد. البته ثبت قرارداد آل کثیر و دابو بسیاری از مشکلات سپاهان را حل کرد اما با این حال سپاهان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و هافبک تاثیرگذارش را فعلا در اختیار نخواهد داشت.

نساجی؛ مصدوم جدید روی دست رحمتی

محمدرضا عباسی، هافبک تاثیرگذار و اصلی نساجی که طی هفته‌های گذشته عملکرد قابل قبولی برای این دیدار به نمایش گذاشته بود، در دیدار نساجی مقابل ملوان در دقیقه ۲۶ مصدوم شد و جای خود را به فرشید اسماعیلی داد. مصدومیت این بازیکن ضربه بزرگی به نساجی وارد کرد و رحمتی همانند دیگر تیم‌ها نیز با چالش جدیدی روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، همواره مصدومیت در میان بازیکنان فوتبال وجود دارد و این مساله می‌تواند طبیعی باشد اما این‌که بازیکنان زیادی طی یک هفته دچار مصدومیت شوند، یکی از موضوعات نگران کننده است و شاید فوتبال ایران هنوز در مسائلی از جمله بدنسازی، وقفه‌های طولانی و برنامه ریزی لیگ و چمن نامناسب شرایط خوبی ندارد و باید دید با چه راهکاری می‌توان این مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha