• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071913121
  • خبرنگار : 71516

القسام ویدیوی جدیدی از هلاکت و اسارت سربازان صهیونیست منتشر کرد

القسام ویدیوی جدیدی از هلاکت و اسارت سربازان صهیونیست منتشر کرد

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس به انتشار ویدیوهایی از لحظات اولیه عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، رسانه نظامی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدیوی جدیدی را از حمله ده‌ها تن از نیروهای خود به پایگاه نظامی «نحال عوز» در شرق غزه منتشر و اعلام کرد که تعدادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در لحظات اولیه عملیات طوفان الاقصی کشته و تعداد دیگری نیز به اسارت گرفته شدند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، این ویدیو شامل لحظاتی از عملیات شلیک موشک‌ها و راکت‌ها به این پایگاه نظامی و انفجار برج مراقبتی به واسطه بمبی است که توسط یک پهپاد شلیک شد. همزمان نیز سربازان گردان‌های القسام وارد این پایگاه صهیونیستی شدند.

ده‌ها تن از نیروهای القسام وارد درگیری‌هایی با سربازان صهیونیست بعد از پرتاب بمب‌های دست‌ساز شدند. بعد از حمله به این پایگاه و قتل سربازان صهیونیست پرچم گردان‌های القسام در کنار اجساد این سربازان برافراشته شد.

در آخر ویدیو سربازان اسرائیلی که توسط القسام به اسارت گرفته شدند دیده می‌شوند که القسام آنها را به سمت خودروهای نظامی و غیرنظامی خود برای بازگشت به غزه می‌برد.

گردان‌های عزالدین قسام از شنبه عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده و با پهپادهای انتحاری، قایق‌ها، چتربازان و شلیک هزاران موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین، رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

در این عملیات بیش از ۱۲۰۰ صهیونیست کشته و بیش از ۳۰۰۰ تن زخمی شده‌اند. در حملات رژیم صهیونیستی به غزه نیز تاکنون ۹۵۰ فلسطینی شهید و ۵۰۰۰ تن زخمی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۴:۱۳

دم مبارزان فلسطینی گرم که با این همه شجاعت این تفاله های روی زمین را به درک واصل کردند. اینها اگر کشورهای اروپایی و آمریکا از آنها پشتیبانی نکنند یک هفته هم دوام نمی آورند.