• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۶:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402072214688
  • خبرنگار : 71675

فریبا: شانس آوردیم حریفمان اردن بود!

فریبا: شانس آوردیم حریفمان اردن بود!

بازیکن سابق تیم ملی اعتقاد دارد اردن چندین موقعیت ۹۰ درصد را از دست داد و اگر تیم ملی حریف بهتری داشت، برابر این تیم به مشکل می‌خورد.

بهتاش فریبا، بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برد تیم ملی ایران مقابل اردن در تورنمنت چهارجانبه اظهار کرد: به عنوان یک بازی دوستانه بازی خوبی بود زیرا نقاط ضعف و قوت تیم ملی بیشتر از گذشته مشخص شد.

شانس آوردیم!

او ادامه داد: تیم ملی اردن به لحاظ مهارت‌های فردی خیلی پیشرقت کرده است  و در دوئل‌های یک در برابر یک و حتی دو در برابر یک به راحتی از بازیکنان ما عبور می‌کردند و به نظر می‌رسید هافبک‌های ما زیاد سخت گیری نمی‌کردند و در واقع خیلی شانس داشتیم آنها در ضربات آخر دچار مشکل بودند. در نیمه اول نفرات رو به جلوی ما یعنی محبی و آزمون و طارمی و حتی جهانبخش وظایف خود را درست انجام می‌دادند اما در عقب زمین تیم ما اشکال داشت و سه موقعیت گل بالای ۹۰ درصد را به حریف دادیم. باید قبول کنیم حریف اردن بود و این موقعیت را تبدیل به گل نکرد اما فردا در بازی‌های مهمتر شک نکنید حریفان از این موقعیت‌ها به راحتی عبور نخواهند کرد.

ضعف تیم ملی در انسجام دفاعی

فریبا افزود: در کار دفاعی به لحاظ انسجام ایراد داشتیم. در نیمه دوم روزبه چشمی به بازی آمد تا میانه میدان را تصاحب کند و عزت‌اللهی یک خط به جلو برود. بیشترین دلیلی که نتوانستیم خوب بازی کنیم این بود که چشمی و عزت اللهی در عرض هم بودند و این باعث می‌شد اگر هرکدام از آنها دربیل بخورد، هر دو از بازی خارج شوند و در واقع این دو باید در عمق یکدیگر بازی می‌کردند تا همدیگر را پوشش دهند.

بازیکن سابق تیم ملی بیان کرد: تغییرات در نیمه دوم بهتر شد و حملات خوبی انجام گرفتٰ منهای یک پنالتی که به اردن دادیم که من اسم آن را پنالتی مسخره می‌گذارم. تیم حریف در حال حمله بود و تیم ما احتیاج به بازیکنی داشت که در ضد حمله تیم ما را به موقعیت گل برساند که قلعه نویی به عنوان مربی تعویض هوشمندانه‌ای انجام داد و مهرداد محمدی را به زمین آورد و او گل سوم را به ثمر رساند.

باید روی دفاع وسط و هافبک دفاعی کار کنیم

او تصریح کرد: باید در بخش دفاع وسط و هافبک دفاعی بیشتر کار کنیم زیرا در غیر این صورت در بازی‌های آینده کارمان خیلی سخت تر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۰۷:۱۸

این تیم پیرمردهادربازیهای پشت سرهم مثل جام ملتهاازبازی سوم به بعدتوان بازی نداردواگربااین وضعیت جلوی حتی تیم دوم ژاپن وکره قراربگیردسوراخ سوراخ می شودچشم اقای تاج روشن بعدازافتضاح جام جهانی بایدمنتظرافتضاح دوم باشیم!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۰۷:۳۱

ایران صفر _ژاپن ۸

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۰۸:۰۸

خداوکیلی با اینکه تیم ایران برد ولی طرزبازی کردن تیم اردن بهتر بود

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۰۸:۴۹

در حالی که ژاپن و کره با بهترین تیم های دنیا مسابقه تدارکاتی میدن و ۴تا ۴تا گل میزنن، ایران جلوی تیم‌های درجه۳ دنیا هم به مشکل میخوره! در مسابقات سطح بالاتر ایران هیچ شانسی نداره و ورزش ما همچنان رو به قهقراست

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۰۸:۵۷

با این روش با این خط دفاعی اگه برابر ژاپن بودیم بالای ۶ تا گل می خوردیم این تیم ملی به غیر از خط حمله در اکثر خطوط دیگر مشکل داره

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۰۹:۳۶

واقعا حالت به میخورد از این بازی بسیار ضعیف خط هافبک و دفاع ،بی خیال بازی میگیرند اگر ژاپن مقابل ما بود حدود ۱۰گل می خوردیم خیلی راه بچه ها از نفر مقابل دریبل میخورند ،بسیار بچه ها خطای بچه گانه انجام می دادند باید افراد زیادی با تیم ملی خدا حافظی کنند سن زیاد مشکل ساز است

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۳:۲۹

خدا بخیر بکنه. با این تیم ملی.اگر با این ارنج وسبک وبااین بازیکنان خسته و بی انگیزه قراره در تورنمنت و مسابقات بازی بشود امید زیادی نیست. مربی محترم و کادر فنی باید فکر اساسی در دفاع و هافبک های کنار و میانی بکنند و هرچه زودتر باید بازیکنان جوان و خلاق وارد و استفاده شود..

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۸:۲۶

اگر پنالتی اردن گل می شد معلوم نبود ما به فینال بیاییم !

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۸:۲۷

احسان حاج صفی با ۶۰ سال سن هنوز فوتبال بازی میکنه و سرمربی تیم جرات ریسک ندارد !

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۹:۳۰

قلعه نوعی چندسال لابی گری می کردتاسرمربی بشودحالا ازهمان پیرمردهایی که سالیان درازدرتیم بوده اندوازطرف حریفان انالیرشده اندودربازی های گذشته حریفان قدرهیچ شانسی به انها برای گل زدنن نداده اند حالا قلعه نوعی بادفاع ضعیف که نتوانسته ترمیم کنددلش راخوش کرده به ازمون وطارمی انهامدتهاانالیرشده اندوهیچ شانسی برای گل زدن ندارندچندسال لابی گری کردی بشوی سرمربی بدون داشتن برنامه،حالاکم اوردی دم ازوحدت وکمک به تیم ملی وازاین حرفها می زنی حتما"وقتی نتیجه نگرفتی می اندازی به گردن دیگران وکج بودن زمین!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۹:۵۸

بازیکنایی خیلی خوبی داریم ، ولی حیف مربی نداریم

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۰۴:۰۲

فدراسیون فکر کنم داره اشتباه میکنه و فکر میکنه جام ملت‌های آسیا جاییست که تیمهایی از خانه های سالمندان سایر کشورها در اون شرکت می‌کنند و تنها برتریه تیم ما داشتن گروهبان قندیل هست،که بیشتر از اینکه مربی‌گری بلد باشه،پیمانکاری بلده🤣

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۰۰:۱۲

تیم ما تیم ملی اسبق فوتبال ایرانه. طارمی و آزمون و دیگر هیچ این تیم اصلا جون نداره دوندگی نداره، خدا به خیر کنه