• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402080604134
  • خبرنگار : 71675

فریبا: بلانکو فوتبال بلد است/ بازیکنان استقلال مردانگی کردند

فریبا: بلانکو فوتبال بلد است/ بازیکنان استقلال مردانگی کردند

بهتاش فریبا، بازیکن اسبق استقلال درباره کیفیت گوستاوو بلانکو برای اولین بازی این تیم گفت: زود است قضاوت کنیم اما او در همین فرصت نشان داد که فوتبال بلد است و یک پاس رو به جلوی بسیار زیبا ارسال کرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد برتری استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: استقلال بازی خوبی انجام داد، از قبل مشخص بود که بازی مقابل آلومینیوم سخت است چون مقابل یک تیم جوان و دونده بازی داشت. آنها فضا را هم خیلی خوب بسته بودند و حتی به نظرم یک پنالتی ما را هم داور نگرفت.

رمضانی بازیکن کارآمدی است

او ادامه داد: هر دو تیم حمله می‌کردند اما آلومینیوم فضا را برای ما بسته بود و استقلال مجبور بود به پاس بلند روی بیاورد. استقلال توانست روی ارسال به گل برسد. آرمان گل بسیار زیبایی زد و این نشان می‌دهد که هر وقت وارد زمین می‌شود تنها برای کمک کردن به تیم بازی می کند. آرمان خیلی به گلزنی علاقه دارد و نشان می‌دهد که بازیکن کارآمدی در خط حمله است.

استقلال مردانگی بازیکنان را جبران کند

بازیکن اسبق استقلال درباره صدرنشینی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: اگر در بازی سپاهان هم آن پنالتی ما را اعلام می‌کردند الان صدرنشینی استقلال کامل می‌شد. تعامل خیلی خوبی بین مدیرعامل و کادرفنی برقرار است. خیلی خوشحالم که بازیکنان قراردادشان را برای کمک به تیم کم کردند. در این روزها کسی از این کارها نمی‌کند و دست بچه ها و جواد نکونام درد نکند. امیدوارم که باشگاه مردانگی بچه‌ها را جبران کند و در فصل بعد هوای آن ها را داشته باشد.

بلانکو فوتبال بلد است

فریبا درمورد عملکرد گوستاوو بلانکو در دقایق پایانی بازی گفت: خیلی زود است که بخواهیم درباره او قضاوت کنیم، اما او در همین فرصت نشان داد که فوتبال بلد است و یک پاس رو به جلوی بسیار زیبا ارسال کرد. او نیاز به زمان دارد تا در ترکیب تیم جا بیفتد و به تیم کمک کند. بازیکنان تیم باید به او کمک کنند تا در ترکیب تیم جا بیفتد.

بیشتر بخوانید

مهاجم اسپانیایی استقلال: امیدوارم بازی بعد بهتر باشد!

شمس آذر مربی ناشناخته است

فریبا: بلانکو فوتبال بلد است/ بازیکنان استقلال مردانگی کردند

او در رابطه با بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین گفت: تیم شمس آذر نتایج خوبی کسب کرده و این هفته هم فولاد خوزستان را شکست داد. بازی آن‌ها مقابل تراکتور تبریز را هم نگاه کردم و تراکتور خیلی فشار آورد اما آن‌ها با برنامه بازی کردند. دو هفته متوالی است که برنده می شوند و به نظرم بازی آسانی مقابل آن ها نخواهیم داشت. شمس آذر به نوعی یک حریف ناشناخته است و با تفکرات سرمربی آن‌ها آشنایی نداریم. امیدوارم نتایج استقلال با همین روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha