• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402081007224
  • منبع : نمایندگی سمنان

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در بیش از ۵۰ نقطه استان سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان ۱۰ آبان ماه در نشست خبری با رسانه‌های این استان بااعلام این خبر اظهار کرد: البته قرار است در هر روستایی که دارای مدرسه هست یک اجتماع به مناسبت ۱۳ آبان ماه برگزار شود اما راهپیمایی این مناسبت در بیش از ۵۰ نقطه استان برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی از همراهی دستگاه های مختلف و از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه های استان تقدیر کرد.

ایجاد 30 غرفه در مسیر راهپیمایی

وی از پیش‌بینی رویکردهای نو به راهپیمایی امسال در سمنان خبر داد و تصریح کرد: قرار است که در طول مسیر راهپیمایی غرفه‌های متعددی ایجاد شود و توانمندی‌های دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی استان در معرض دید علاقه‌مندان و خصوصا جوانان قرار گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در همین راستا از برپایی نشست‌های مشترک با روسای دانشگاه‌های سراسر استان خبر داد و افزود: قرار است که بیش از ۳۰ غرفه در مسیر راهپیمایی مرکز استان ایجاد شود تا دستاوردهای علمی استان معرفی شود.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور موثر و پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است که امسال علاوه بر دانشجویان، تمام ارکان دانشگاه و از جمله اساتید و دانشگاهیان استان نیز حضور منسجمی در راهپیمایی امسال داشته باشند.

حجت‌الاسلام خرمیان همچنین از برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: آشنایی جوانان و نسل‌های جدید با این توانمندی‌ها می‌تواند به امیدآفرینی در جامعه کمک کند.

سخنرانی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت مل مجلس در سمنان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با مهمانان ویژه راهپیمایی امسال در مراکز شهرستان‌های هشتگانه استان اظهار کرد: سخنران راهپیمایی مرکز استان دکتر عباس مقتدایی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.
وی ادامه داد: هنوز مهمانان راهپیمایی در مراکز دیگر شهرستان‌ها نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی در سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام است افزود: مسیر راهپیمایی در شهر شاهرود نیز از ساعت ۹ صبح و از چهارراه معلم به سمت میدان شهدای این شهر خواهد بود.

 وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم دامغان نیز از خیابان شهدا به سمت مصلی شهر دامغان خواهد بود افزود: همچنین راهپیمایی ۱۳آبان در گرمسار نیز در میدان امام این شهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از نظم نوین جهانی با نسل آرمانی به عنوان شعار محوری راهپیمایی امسال نام برد و گفت: با توجه به وقایع غزه و فلسطین حضور مردم در راهپیمایی امسال از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

وی از برپایی ده‌ها پویش به مناسبت های مختلف طی این ایام خبر داد و اظهار کرد: پویش چفیه های بهشتی یکی از آخرین این پویش‌ها است که اخیرا در تعداد زیادی از مدارس استان برگزار شد.

وی به تمجید از مقاومت حماس در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها پرداخت و افزود: حماس با وجود همه محدودیت ها، مقاومت جانانه ای در برابر صهیونیست‌ها داشته است چرا که مادران فلسطینی نسلی را تربیت کردند که می‌خواهند به سرزمین آبا و اجدادی خود برگردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha