• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402091308990
  • خبرنگار : 90047

بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا:

پرسپولیس باید با تفاضل گل بالا الدحیل را شکست دهد

پرسپولیس باید با تفاضل گل بالا الدحیل را شکست دهد

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید این تیم شرایط سختی دارد و باید با تفاضل گل بالا برابر الدحیل پیروز شود تا شرایط صعود خود را فراهم‌ کند.

حسن خان‌محمدی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت پرسپولیس برای بازی روز سه‌شنبه برابر الدحیل اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار ابتدا باید ۳ امتیاز لازم را کسب کند سپس با به ثمر رساندن گل‌های بیشتر تفاضل گل خود را افزایش دهد. با توجه به اینکه با تیم شارجه هم امتیاز است شرایط سختی دارد و باید حداکثر امتیاز را کسب کند تا صعودش را قطعی کند.

وی گفت: بازیکنان پرسپولیس با بازی خیلی خوبی که برابر النصر داشتند از نظر روحی و روانی آماده بازی برابر الدحیل هستند و قطعا می‌توانند گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کند.

خان‌محمدی یکی از ضعف‌های پرسپولیس را در فاز حمله عنوان کرد و گفت: پرسپولیس متاسفانه در فاز حمله بازیکن هجومی ندارد و حتی بازیکن خارجی‌ای که برای این پست آوردند بسیار ضعیف است و عملکردی که باید برای پرسپولیس داشته باشد، ندارد. همچنین در عمق دفاع مشکل داریم و از بازیکن تاثیرگذاری در این پست برخوردار نیستیم.

او همچنین درباره الدحیل اظهار کرد: تیم بدی نیست اما این بازی برای این تیم بیشتر تشریفاتی است و اهمیت زیادی برای الدحیل ندارد. در حقیقت تلاشش بر این است که بازی حیثیتی انجام دهد. مدیریت باشگاه، هواداران و پیشکسوتان این تیم باید سعی با حمایت همه جانبه از پرسپولیس شرایطی فراهم کنند که این تیم به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ای تنها تمرکز خود را معطوف این بازی کند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و با تفاضل گل بیشتری از گروه خود صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۸:۵۲

پرسپولیس این قدر ترسو بازی میکنه تیم محله خاکی هم شکستش میده ...آخه کی پرسپولیسمان به این بدبختی افتاده بود الان بازیکن دو ریالی چهل و هفت میلیارد میگیره اما بازیکن شصت میلیون تومانی نفت آبادان و بازبکن هوا دار و ذوب آهن و آلومینیوم و پیکان که سر جمع هم کل باشگاهشون به یک سوم بازیکن پرسپولیس نمی‌گیرن این بازکنان پرسپولیس را چنان دربیل و عاقبتم گل میزنن که ماهواداران دلسوزپرسپولیس خجالت میکشیم بگیم طرفدارپرسپولیسیم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۱:۴۷

پرسپولیس باغیرته می دونم که دوباره به بازی برمیگرده چون بیرانوند غیرت داره