• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402091510451
  • خبرنگار : 90111

قطری‌ها جایگزین کی‌روش را انتخاب کردند

قطری‌ها جایگزین کی‌روش را انتخاب کردند

روزنامه الوطن قطر از پایان ماه عسل کی‌روش در تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد و اعلام کرد که یک سرمربی اسپانیایی جایگزین او خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده گرفت.

کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت اما او بعد از ناکامی در ماموریت خود از ایران جدا و هدایت قطری‌ها را برعهده گرفت. این سرمربی سرشناس پرتغالی در تیم ملی فوتبال قطر نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده است و این باعث شده تا آن‌ها امیدی به او نداشته باشند.

روزنامه الوطن قطر در شماره امروز چهارشنبه خود با تیتر" آیا ماه عسل کی‌روش در تیم ملی به پایان رسیده است؟" نوشت: کی‌روش برای گذراندن تعطیلات به کشورش پرتغال سفر کرده است. منابع نزدیک به ما خبر داده‌اند که در فدراسیون فوتبال به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید کی روش برود این درحالی است که تا آغاز جام ملت‌های آسیا تنها ۴۰ روز دیگر باقی مانده است.

روزنامه الوطن از مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی الوکره به عنوان جایگزین کی‌روش در تیم ملی فوتبال قطر یاد کرد.

قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ جام قهرمانی را بالای سر برد و در جام ملت‌های آسیا پیش رو هم میزبان بازی ها است و  این باعث شده تا انتظارات از این تیم بالا برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۴:۳۴

ایکاش ما هم درهمان سال اول حضورش در ایران عین قطری ها عمل می کردیم و 8 سال مفید رو از دست دادیم.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۴:۵۹

من چهل ساله فوتبال میبینم درسته کی روش در تیمهای اروپایی کار کرده ولی متوجه شدم سیستم کی روش سیستم به روز فوتبال دنیا نیست و این نوع سیستم هیچ کجایی دنیا طرفدار نداره در ایران مسئولین فدراسیون چون خودشون از فونبال نمیدونستن فکر میکردن کی روش خدای فوتباله مابقی حرفا گردن خودشون

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۵:۳۷

آقای کی روش رحمتی آماده را خط زد و حقیقی نا آماده را جاش گذاشت که هم در جام جهانی و هم در جام ملت های آسیا نتیجه بدی گرفتی و در ضمن با مربیگری باعث شد ۶ تا از انگلیس و ۳ تا از ژاپن بخوریم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۶:۲۲

قطری ها اگر کل بازیکنان و کادرفنی شأن هم همگی سرمربی باشند ! هیچ کاری نمی توانند بکنند ! چون ملیت واحدی ندارند! وپولکی هستند! مانند تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران!!! هیچکاره و فقط پول خرج کن! مانند این است که پول رادورمی ریزند،چون آن نفرات هیچ تعهدی غیر پول گرفتن ندارند!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۶:۴۲

خدای واسه فوتبال ایران زحمت کشیده نمک نشناسی اینجوری پشت سرش حرف بزنیم .ما روز های خوب با کیروش داشتیم .الان مربی ایرانی دارین فقط صبر کنین بازی هاشو ببینین.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۶:۴۵

بزرگترین اشتباه قطر برکنار کردن سانچز بود سانجز با این بضاعتی ک فوتبال قطر داره کار بسیار بسیار بزرگی کرد کاری ک تیم ملی ایران و کره جنوبی بانفرات فنی تر از قطر ۷۰ساله نتونستن تازه اون تیم اامپیک یاامید قطرو هم قهرمان اسیا کرد تیم ملیشم همینطور ای کاش بجای قلعه نویی ایران سانجزو میاورد یا هروه رنارد رناردو میاورد مربی عربستان توجامجهانی این دوتا مربی جوانگرا هم هستند اما ایران بعد جام ملتها تیم ملیش پس رفت خواهد کرد چرا چون نودوپنج درصد بازیکنان کنونی در جام جهانی امریکا بخاطر سن بالا حضورنخواهندداشت

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۶:۵۷

درود.کیروش از فوتبال فقط مدرکش رو داره و هیچگونه تخصص و استعدادی در تاکتیک های فوتبالی نداره،چون کسی که بیشتر با زبانش قصد توجیه دارد،پس آدم عملگرایی نمی‌تواند باشد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۸:۵۳

چیزی ک عوض داره گله ندارد کی‌روش در آستانه جام جهانی جایگزین یک مربی شد و حالا جایگزینش شدند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۰۶:۲۹

تاج زود برو کی روش را دوباره بیار جام ملتها نزدیکه ها !!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۰۶:۳۲

دم قطریها گرم، به محض اطلاع از عدم توانایی کی روش زود عذرش را خواستند ،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۰۸:۲۰

تاج وجود داری الان بیارش جای قلعه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۲:۲۵

کی روش دیگه پیر شده و هر بازی خراب میکنه