• جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402092417428
  • خبرنگار : 71974

مسلمی نائینی:

جهادگران جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده‌اند

جهادگران جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده‌اند

رئیس جهاد دانشگاهی ضمن اشاره به دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی، علوم انسانی، پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: جهادگران جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده‌اند. 

به گزارش ایسنا، مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی و تعدادی از اعضای هیات رئیسه و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله العظمی علی سیستانی مرجع عالیقدر در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حسن مسلمی نائینی اظهار کرد: این نهاد در ابتدای انقلاب اسلامی بر اساس باورهای دینی و علمی یک عده جوان تشکیل شد که دستاوردهای بسیاری داشتند.

وی حوزه سلول‌های بنیادی را یکی دیگر از دستاوردهای این نهاد انقلابی معرفی کرد و گفت: دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان بنیانگذار این حوزه در پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی اقدامات ارزشمندی در دو حوزه سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری انجام داده که پرچم کشورمان را در سطح جهان برافراشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نیز در این دیدار با تاکید بر بهره‌مندی و نگهداشت ظرفیت نخبگانی  کشور، بیان کرد: مسؤولیت جهاد دانشگاهی برای جذب نخبگان بسیار مهم است.

وی در ادامه گفت: این مسؤولیت بر عهده جهاد دانشگاهی است که از ظرفیت نخبگانی کشور در جهت رشد و پیشرفت استفاده کند. برای نخبگان هزینه می‌شود، لذا باید توانمندی‌های آنها را کشف کرده و زیرساخت‌ها و امکانات جذب آنها را در کشور فراهم کنیم.

نماینده تام‌الاختیار مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی سیستانی با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد، گفت: جهادگران با عشق و انگیزه وارد کار شدند و باید برای جذب نخبگان برنامه‌ریزی کنند. در کشور امکانات، ظرفیت‌ها و نخبگان بسیاری داریم که باید از این فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم.

به نقل از جهاد دانشگاهی، وی در پایان سخنانش خطاب به جهادگران تاکید کرد: نباید خودتان را دست کم بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha