• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402103020841
  • خبرنگار : 90111

مربی امارات: برابر ایران تنها پیروزی و صدرنشینی را می خواهیم

مربی امارات: برابر ایران تنها پیروزی و صدرنشینی را می خواهیم

مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امارات تاکید کرد که برابر ایران در بازی پایانی مرحله گروهی تنها به دنبال پیروزی و صعود به عنوان صدرنشین هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، تیم ملی فوتبال امارات در بازی پایانی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ باید به مصاف ایران برود.

امارات از دو بازی خود ۴ امتیاز به دست آورده است و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد این درحالی است که ایران با ۶ امتیاز در صدر است و صعودش را به دور بعد قطعی کرده است.

اماراتی‌ها برای صعود به عنوان صدرنشین باید برابر ایران به پیروزی برسند این درحالی است که ایران با یک تساوی هم به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد.

سرجیو کاستا، دستیار پرتغالی پائولو بنتو، سرمربی  تیم ملی فوتبال امارات درباره دیدار با ایران گفت: ما بازی به بازی پیش رفته‌ایم و اکنون تمام تمرکز ما روی دیدار با ایران است. در این دیدار می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاریم تا با کسب پیروزی به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شویم. به بازیکنان خود برای پیروز برابر ایران اطمینان داریم.

او درباره تساوی برابر فلسطین هم گفت: باتوجه به شرایطی که به وجود آمد تساوی برای ما نتیجه خوبی بود. ما در این بازی ۱۰ نفر شدیم و این باعث شد تا سبک بازی ما تغییر کند. مجبور شدیم که تغییراتی را در تاکتیک و نفرات به وجود آوریم و به نظرم که باتوجه به شرایط بازی نتیجه خوبی از این بازی سخت به دست آوردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۰۸:۵۶

نگران نباشید با این بازی مسخره ای که تیم ملی ایران دارد حتما هم به سه امتیاز می رسید. کم مانده بود برابر هنک کنگ ببازند. معلوم است با این نوع بازی کردنها کاری از پیش نخواهند برد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۰۹:۰۲

جناب امیرخان قلعه نویی : بازی با هنگ کنگ تمام شد در بازی با امارات که سابقه فوتبال بازی " چرک" را دارد سعی کنید با تمرکز بالا و با حوصله فوتبال بازی کنید. اماراتی ها احتمالا با استفاده از بازی ایران با هنگ کنک سعی خواهند کرد به همین شیوه با ایران روبرو شوند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۲:۱۲

آره حتمأ میبرید😂

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۲۰:۵۰

متاسفانه تیم ایران همیشه احساسی بازی کرده ..واین احساسات هر چند گاهی باعث برد وپیروزی هست ولی تیمی که از پایه با برنامه و کار گروهی ومنسجم و هماهنگ بازی کنه نبوده ..برا همینه که گاه جلو یه تیم قدرتمند خوب بازی میکنه و گاه میشه شوتبال و ضعیف ..متاسفم واقعا