• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402110805292
  • خبرنگار : 50635

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

خروج سرمایه‌های انسانی و مادی از کشور باعث نگرانی شده است

خروج سرمایه‌های انسانی و مادی از کشور باعث نگرانی شده است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که خروج سرمایه‌های انسانی و مادی از کشور باعث نگرانی شده است، گفت: مشارکت دادن جوانان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی از خروج سرمایه جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، شامگاه گذشته (هفتم بهمن‌ماه) در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که در سالن شهید آوینی برگزار شد، باذکر این نکته که جوانان یک ظرفیت برای پیشبرد امور وحل مشکلات محسوب می‌شوند، اظهار کرد: امروزه بهترین فرصت برای فراهم کردن شرایط برای حضور جوانان به عرصه‌های اجتماعی است که باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی، با بیان این که جوانان ظرفیت‌های عظیمی برای توسعه کشور محسوب می‌شوند،‌ عنوان کرد: اخبار و گزارش‌های مربوط به خروج سرمایه‌های انسانی و مادی به خارج از کشور ناراحت کننده است که خروج پرستاران، پزشکان، متخصصان و مدیران میانی و ارشد به سمت کشورهای همسایه از جمله این موارد است.

کشورهای همسایه در حال تلاش برای جذب نخبگان و نیروهای توانمند ایرانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، گفت: کشورهای همسایه در حال تلاش برای جذب نخبگان و نیروهای توانمند ایرانی در عرصه‌های مختلف هستند. اگر بتوان نیروهای جوان و نخبه را در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ... مشارکت داد دغدغه خروج سرمایه کاهش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت عدالت اجتماعی در توزیع منابع، بیان کرد: باید آگاه بود که عدالت با مساوات متفاوت است چراکه عدالت به معنای قرار گیری هم امری در جای مناسب خود است. توجه به عدالت اجتماعی در توزیع منابع به افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایتمندی مردم منجر خواهد شد.

راهکار حل مشکلات اقتصادی از صندوق رای می‌گذرد

وی، صندوق رای را کلید برون‌رفت مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور کاهش پیدا کند باید توجه ویژه‌ای به صندوق رای داشته باشیم. مردم آگاه باشند که صندوق رای شرایط اقتصادی و اجتماعی آن‌ها را تغییر می دهد به همین جهت از تمام نامزدهای انتخاباتی می‌خواهم که برای حل مشکلات مردم برنامه‌ ارائه دهند و مردم نیز با توجه به برنامه‌های کاندیداها اقدام به رای گیری کنند.

امام جمعه بندرعباس مطرح کرد: مردم به نامزدهایی رای دهند که انتظارات و درخواست‌های آن‌ها را برآورده کند اما وقتی برنامه نامزدی به گونه‌ای باشد که امکان حل مشکلات مردم را نداشته باشد و مردم مجددا به وی رای دهند نباید هم انتظار تغییر داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha