به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اطلاعرسانی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران، کمیته نشستها و رویدادهای این دوره از نمایشگاه قرار است دو کارگاه آموزشی با تدریس اساتید حوزه رسانه، برگزار کند. کارگاه تولید محتوا، سوژهیابی و سوژهسازی با تدریس فریدون صدیقی در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار میشود.
همچنین کارگاه دیگری با عنوان اخبار جعلی، واژهسازی واقعیت توسط حمیدرضا مدقق روز دوم اسفند، برپا خواهد شد.
از آنجایی که ظرفیت کارگاهها ۳۰ نفر است علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت https://resalms.ir/ ضمن انجام ثبت نام از جزئیات دقیق کارگاهها مطلع شوند.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار میشود.
انتهای پیام
نظرات