• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112719215
  • خبرنگار : 50522

رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد

آمادگی کامل گلستان برای برگزاری انتخابات/ رفع خلأهای ارتباطی شعب با ستاد انتخابات

آمادگی کامل گلستان برای برگزاری انتخابات/ رفع خلأهای ارتباطی شعب با ستاد انتخابات

ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از تعریف ساختار نمایندگان ویژه فرماندار برای تسهیل ارتباط روسای ستاد انتخابات شهرستان با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای خبر داد.

سیدعلی مهاجر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه سلامت انتخابات به شکل مستقیم به مجریان انتخابات و اختصاصا به نمایندگان فرماندار مربوط می‌شود، اظهار کرد: وقتی مسئولیتی را در برگزاری انتخابات به‌عهده گرفته‌ایم باید گرایشات سلیقه‌ای، قومیتی، حزبی و سیاسی را کنار بگذاریم و کاملا بی‌طرف باشیم.

وی با بیان اینکه ارتباط فرماندار با صدها نماینده فرماندار در شعب اخذ رای سخت و شاید غیر ممکن باشد، افزود: لذا ساختار جدیدی با هماهنگی هیئت نظارت با عنوان نمایندگان ویژه تعریف شد تا این خلأ جبران شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تاکید بر اینکه نمایندگان فرماندار و به‌خصوص نمایندگان ویژه، یاران معتمد او برای انجام ماموریت سخت و سنگین انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: به همه این نمایندگان گفته‌ایم که به تجربه خود اکتفا نکنید و دوره‌های آموزشی را با جدیت شرکت کنید زیرا هیچ‌کس از آموزش مستثناء نیست.

مهاجر از تشکیل شبکه انسانی از عوامل شعب در شعبه‌های اخذ رای توسط نمایندگان ویژه فرماندار خبر داد و گفت: این شبکه‌ها از هم اکنون با هم ارتباط گرفته و هماهنگ شده‌اند تا هماهنگی‌ها به شب انتخابات موکول نشود.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از ماده ۱۳ قانون انتخابات همه تجهیزات و امکانات دستگاه‌های اجرایی و دولتی را برای برگزاری انتخابات در اختیار داریم، گفت: وضعیت محیطی و تجهیزاتی شعب را از همه لحاظ بررسی کرده و نواقص و کمبودها را احصا کرده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه متولی برگزاری جشن ملی انتخابات هستیم، ادامه داد: تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری این جشن بزرگ اندیشیده‌ایم تا از این وظیفه بزرگ نیز سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha