• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120301744
  • خبرنگار : 50672

فرماندار آزادشهر خبر داد:

افزایش ۱۴ درصدی شعب اخذ رأی در آزادشهر

افزایش ۱۴ درصدی شعب اخذ رأی در آزادشهر

ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را در گرو برنامه‌ریزی، هدف‌مندی و استفاده از نظرات و آرای «سفیران مشارکت مردم» دانست و اذعان کرد: در این راستا اقدامات شاخصی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

سیدجواد کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات در ایران همیشه مظهر اراده ملی و مشارکت مردم در آینده سیاسی خود بوده است، اظهار کرد: یک مشارکت و انتخابات پرشور علاوه بر به رخ کشیدن قدرت ملی سبب ایجاد و تولید امنیت، وحدت و انسجام بین مردم، اقوام و گروه های سیاسی می شود.

وی حماسه آفرینی در انتخابات را یک برد بین‌المللی دانست و ادامه داد: به این جهت حضور مردم ایران در این عرصه همیشه برای کشور های مختلف دنیا مهم بوده است به همین دلیل یکی از راه‌های ناامیدی و شکست دشمن مشارکت حداکثری در انتخابات است.

برگزاری جلسات تبیینی با اقشار و گروه‌های مردم

فرماندار آزادشهر از اقدامات صورت گرفته در پیش برد راهبرد های چهارگانه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد و افزود: در تمامی بخش ها و دستگاه ها برنامه و وظایف مشخصی در جهت امید آفرینی، تببین دستاوردها و عملکردها مشخص شده است.

کریمی بهرمندی و استفاده از نظرات و آرای احزاب جریانات سیاسی و نخبگان قومی مذهبی را در این بازه مهم اعلام کرد و گفت: در این جهت جلساتی با متنفذین، علمای اهل سنت و شیعه، ائمه محترم جمعه اهل تسنن و تشیع برگزار کردیم. 

وی با تاکید بر اینکه در هر انتخابات به رأی اولی‌ها باید توجه ویژه‌تری داشت، عنوان کرد: تاکنون جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی انتخاباتی سه جشن تکلیف سیاسی با حضور رای اولی‌ها برگزار شده است و یک جشن بزرگ دیگر نیز با همکاری آموزش و پرورش در دستور کار است.

فرماندار آزادشهر برگزاری جلسات با روسای اتحادیه صنفی، هیئت‌های ورزشی، مذهبی و تشکل‌های سیاسی را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و خاطرنشان کرد: از دیگر کارهای مهم انجام شده می‌توان به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز دانشگاهی با محوریت تبیین اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد.

کریمی از افزایش ۱۴ درصدی شعب اخذ رأی در سطح شهرستان نسبت به انتخابات گذشته خبرداد و اذعان کرد: برای دسترسی بهتر و راحت تر مردم ۱۰۰ شعبه اخذ رای برای امسال پیش بینی شده است.

ایجاد شعبه ثابت در تنها بیمارستان شهر

فرماندار آزادشهر از نخستین شعبه اخذ رای مستقر در بیمارستان خبر داد و تصریح کرد:امسال برای نخستین بار برای تامین رفاه بیماران و همراهان بیمار یک مرکز ثابت اخذ رای در بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر برپا می‌شود.

وی به برگزاری بیش از ۷۶ جلسه با اقوام و اقشار مختلف مانند قوم بلوچ، سیستانی، معتمدین محلی، ورزشکاران، تشکل‌های دانشجویی، بانوان، روحانیت، هیئت‌های مذهبی، جامعه قرآنی، طلبه‌های حوزه علمیه و فعالان اقتصادی اشاره کرد و توضیح داد: تمامی این جلسات با موضوع اهمیت انتخابات، روشنگری وظایف و رسالت مسئولین و فعالان عرصه های مختلف تحت عنوان سفیران مشارکت مردم صورت گرفته است.

فرماندار آزادشهر بازدید و بررسی شعب اخذ رای از حیث امنیت، امکانات، تجهیزات و تست دستگاه احراز هویت را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و قانونمند در سطح شهرستان را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha