• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402120302174
  • خبرنگار : 71506

کلاس اخلاق روزبه چشمی برای شجاع خلیل‌زاده + فیلم

کلاس اخلاق روزبه چشمی برای شجاع خلیل‌زاده + فیلم

مدافع استقلال پس از تساوی امروز استقلال مقابل ملوان با گفتن خسته نباشید به خبرنگاران،‌ برای بر خی بازیکنان کلاس اخلاق برگزار کرد.

به گزارش ایسنا،‌ شب گذشته(چهارشنبه) و در حالی که خبرنگاران ساعت‌ها در سرمای ورزشگاه آزادی منتظر پایان بازی پرسپولیس و تراکتور بودند تا صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی دو تیم را به اطلاع مردم برسانند، شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان تیم تراکتور که در بازی مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا با اخراجش زمینه‌ساز حذف تیم ملی از این رقابت‌ها شد، به میکسدزون ورزشگاه آزادی آمد اما با درگیری و توهین‌ به خبرنگاران، جنجال ساز شد.

پس از رفتارهای زننده این مدافع پرحاشیه و اعتراضات گسترده به این اقدام، قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره او تصمیم‌گیری کند.

اما روزبه چشمی، مدافع ملی‌پوش استقلال پس از بازی امروز(پنج‌شنبه) استقلال مقابل ملوان که یه تساوی یک بر یک دو تیم انجامید، در میکسدزون در مقابل خبرنگاران ایستاد و با رفتاری محترمانه خطاب به خبرنگاران گفت: من آمدم به شما که در سرما ایستادید خسته نباشید بگویم، دم شما گرم.

این اقدام مدافع استقلال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و آن را مصداق بارز کلاس آموزش اخلاق توسط چشمی برای شجاع خلیل‌زاده دانستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۴ ۰۸:۲۴

بنده پرسپولیسی هستم این رفتارخوب بازیکن استقلال مشت محکم توی دهن شجاع هستش که درازادی عربده کشید مطمئن باشید این رفتار حساب شده بود بایدهمه بدانند که امروزدنیا مانند یک دهکده میباشد هر رفتاری انجام بدیم خیلی سریع همه جا پخش میشود شجاع رفتارش زشت بود رفتارخوب بازیکن استقلال برای همیشه در ذهن خبرنگارزحمت کش میماند کسی نیست به این شجاع بیسوادبگویداین خبرنگاران اولاً تحصیلات دانشگاهی دارند دوماً اینها عاشق کارشان هستند مثل تو پول مفت نمیگیرند اینها بودند ترا بزرگ کردند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۴ ۰۹:۱۲

سلام بازیکنان بد اخلاق باید به تیم ملی دعوت نشوند جناب حسین عسگری راست گفت اینچنین بازیکنان در بازیهای ملی برای تیم ملی مشکل می آفرینند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۴ ۰۹:۴۰

کی اخلاق داشتن؟ البته بلانسبت

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۴ ۱۱:۰۱

آخه روزبه یه بازیکن معمولی هست شجاع در اوج جوانی و اقتدار با نظر تنگی و حسادت کیروش دعوت نمی شد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۴ ۱۲:۱۰

شجاع خلیللی زاده اصلا کجای فوتبال و ورزش ایرانه که حد و حدود خودشو نمیدونه؟

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۴ ۱۴:۴۸

ازاینکه دربرابرملوان مساوی کردن خیلی خوشحال بودبرای همی تبریکوخستهنباشیدوووووونمیدونستچهبگه😂😂اگهباختهبودنهمخستهنباشیدمیگفتنعمرا