• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121006972
  • خبرنگار : 50652

معاون استاندار گلستان:

مجلس قوی با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت

مجلس قوی با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به فشار کار سنگین در روز انتخابات، عنوان کرد: موفقیت در این امر مهم بدون هم‌دلی، هماهنگی و تعامل سازنده بین همه ارگان‌های دخیل در آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

سیدعلی مهاجرظهر امروز دهم اسفندماه ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات و هیئت‌های نظارت، بازرسی، اجرایی و ستادها و هیئت‌های متناظر شهرستانی که در استانداری گلستان برگزار شد با تاکید بر اینکه اصلاح و تحول در کشور با مجلس قوی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: مجلس قوی نیز با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب مردم و مشارکت آن‌ها در سرنوشت کشور است، گفت: کاری به عهده ما است که برای کشور و نظام اسلامی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دشمنان نیز همواره توپخانه‌های خود را به سمت آن هدف گرفته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان، انتخابات را ماموریت بسیار مهم و حساس دانست و بیان کرد: موفقیت در این امر مهم بدون هم‌دلی، هماهنگی و تعامل سازنده بین همه ارگان‌های دخیل در آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

مجلس قوی با انتخاب مردم شکل خواهد گرفت

مهاجر ضمن تشکر از هیئت‌های نظارت و بازرسی، خاطر نشان کرد: تعامل و هم‌افزایی سازنده شورای نگهبان، هیئت نظارت و بازرسی که گاهی فراتر از وظایف قانونی آن‌ها بود کمک بسیار زیادی به ستاد انتخابات و هیئت اجرایی در اجرای موفق فرآیندها بود.

وی  با اشاره به فشار کار سنگین در روز انتخابات، عنوان کرد: حاصل ۲۰۹ روز تلاش و مجاهدت مجموعه خانواده انتخابات شامل ستاد انتخابات، هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی و دیگر دست‌اندرکاران در یک روز به ثمر خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه قطعا روز انتخابات فشار کار بسیار سنگین است، عنوان کرد: از همه عوامل و دست‌اندرکاران تقاضامندیم با سعه صدر، صبوری، نشاط و خوش‌رویی و با دست‌گیری و هم‌افزایی، به یکدیگر در به ثمر رسیدن این ماموریت مهم کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha