• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۱:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121208073
  • خبرنگار : 30147

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان

تردد در محور قوچان-درگز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در محور قوچان-درگز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان گفت: بواسطه بارش شدید برف و وقوع کولاک جمعه شب تردد در محور قوچان-درگز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

جواد جعفری تیتکانلو در گفت و گو با ایسنا با بیان این‌که هم‌اکنون راهداران در محورهای اصلی مستقر و در حال برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی هستند، خاطرنشان کرد: از روز گذشته که بارش‌ها آغاز شد شاهد کولاک بسیار شدید در محورهای چهارگانه حوزه استحفاظی شهرستان قوچان بودیم.

وی با اشاره به این که در محورهای چهارگانه شامل محور قوچان-چناران، قوچان-فاروج، قوچان-سبزوار و قوچان-درگز کولاک‌های بسیار شدیدی داشتیم، اظهار کرد: شب گذشته محور قوچان-سبزوار به دلیل کولاک شدید مسدود شد که با تلاش همکاران راهدار و نیروهای پلیس‌راه پس از ۴ ساعت تلاش محور بازگشایی و تردد برقرار شد.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان با اعلام این که از شب گذشته تا صبح امروز شاهد کولاک‌های بسیار شدیدی در محورهای منطقه بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر بارش‌های پراکنده برف را در محورهای چهارگانه منطقه داریم که نیروها در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ‌بر ۶۰۰ تن شن و نمک در محورهای شهرستان پخش شده است، گفت: اکنون سه اکیپ راهداری با ۵۲ نفر راهدار و ۴۰ دستگاه ادوات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در سطح محورهای حوزه استحفاظی مشغول عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی هستند.

جعفری تیتکانلو با اشاره به اینکه اکنون بواسطه بارش شدید برف و وقوع کولاک تردد در محور قوچان-درگز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: از رانندگانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی حوزه استحفاظی شهرستان قوچان را دارند خواست حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری از شهروندان خواست با نصب نرم‌افزار موبایل مرکز مدیریت راه‌های کشور قبل حرکت از تمامی تصاویر به روز محورهای حوزه استحفاظی کل کشور به صورت زنده مطلع شوند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان خاطرنشان کرد: پیمایش ناوگان راهداری شهرستان طی سه روز گذشته برای انجام عملیات ۴۰۰۰ کیلومتر بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha