۱۴۰۲-۱۲-۱۹ | ۱۸:۰۴
منبع: نمایندگی زنجان
منابع طبیعی را برای آیندگان حفظ کنیم

استاندار زنجان:

منابع طبیعی را برای آیندگان حفظ کنیم

زنجان (ایسنا) - استاندار زنجان گفت: موظف هستیم به منابع طبیعی اهمیت دهیم و آن را برای آیندگان حفظ کنیم.

محسن افشارچی امروز (شنبه ۱۹ اسفندماه) در مراسم ملی درخت‌کاری در زنجان، تصریح کرد: علاوه بر بحران آب در چند سال آینده، یکی از مهمترین مشکلات استانی، بیابان‌زایی است و بهترین روش برای مقابله با بیابان‌زایی کاشت درخت است.

وی افزود: هدف گذاری استان زنجان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، سه و نیم میلون نهال است که خوشبختانه به تولید آن دست پیدا کردیم.

افشارچی با بیان اینکه باید حواس‌مان به منابع طبیعی باشد، اذعان کرد: ما موظف هستیم به منابع طبیعی اهمیت بدهیم و آن را برای آیندگان حفظ کنیم. کاشت درخت برای حفظ منابع طبیعی ضروری است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها