• شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403011105029
  • خبرنگار : 71613

بازیکن ارومیه‌ای شهداب: از باخت تیم شهرم ناراحتم/ از هواداران ارومیه معذرت می‌خواهم

بازیکن ارومیه‌ای شهداب: از باخت تیم شهرم ناراحتم/ از هواداران ارومیه معذرت می‌خواهم
عکس آرشیوی است

رضا رضایی در مورد صعود شهداب به فینال لیگ برتر گفت: تیم خودم برده و خوشحالم اما از طرف دیگر تیم شهرم باخته و ناراحتم. حس و حال عجیبی است.  

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان شنبه شب، یازدهم فروردین به مصاف هم رفتند که شهداب یزد با پیروزی سه بر یک فینالیست شد.

هواداران ارومیه‌ای در بازی‌های این مرحله علیه رضا رضایی، بازیکن ارومیه‌ای شهداب شعار سر دادند و او را بی‌غیرت خطاب کردند چرا که این بازیکن پس از کسب امتیاز برای تیم خود شادی می‌کرد.  

رضایی پس از صعود شهداب به فینال گفت: بازی‌های سنگینی انجام دادیم. ارومیه تیم قابل احترامی است. سه بازی جنگید و هوادارانش تشویقش کردند. تیم خودم برده و خوشحالم اما از طرف دیگر تیم شهرم باخته و ناراحتم. حس و حال عجیبی است.  

او ادامه داد: اگر شادی‌هایی کردم از هواداران ارومیه‌ای عذرخواهی می‌کنم. قصدم این بوده که روحیه تیمم را بالا بیاورم که برنده بازی باشیم. ارومیه تیم جنگنده‌ای است و تیم دوم جدول را شکست داد. ما هم بازی‌های سختی با این تیم داشتیم. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.  

او در واکنش به اینکه برخی از هواداران ارومیه معتقد بودند او با خوشحالی خود قصد تحریک آنها را داشته‌، گفت: نه من فقط خوشحالی می‌کردم که روحیه تیم خودم را بالا بیاورم و قصد دیگری نداشتم. شاید خوشحالی کردم به آنها برخورده است اما من هم موظف هستم با دل و جان برای تیمم مایه بگذارم و بازی کنم.  

او در مورد دیدار با فولاد سیرجان ایرانیان در فینال لیگ برتر و اینکه شهداب در جریان رفت و برگشت لیگ به این تیم باخته، گفت: در لیگ باختیم اما فینال قضیه‌اش فرق می‌کند. امیدوارم با یک ریکاوری و آنالیز خوب برای بازی فینال آماده شویم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۲ ۰۹:۲۹

آره دیدم چه دادی میزدی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۲ ۱۲:۴۱

عیبی یوخ

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۲ ۱۶:۴۷

ای کاش مثل میثم، که اون هم ارومیه‌ای بود، قدری با متانت شادی می‌کردی. می‌بینی که در دنیا هم در برابر همشهریان، هموطنان و تیم سابق، شادی بیش از حد نمی‌کنند.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۲ ۱۷:۰۴

باسلام البته الان بخاطر حرفه ای بودن از اینکه یک بازیکن بخاطر باشگاهش خوشحالی بکنه عیبی نیست چون در مقابلش پول میگیره و باید خوب بازی بکنه..ولی یک آدم باشرف همیشه باید عرق شهر عرق همزادگاهشو نگه داره.دلیلی نداشت بعدازهراسپکی ازخودش بیخود بشه.بازیکنی مثل اسدی بااینکه تبریزی نبود موقع گل زدن جلوی تراکتور خوشحالی نکرد.البته میثم صالحی هم بود چرا ایشون مثل تو خوشحالی نکرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۴ ۰۱:۲۷

والله آقای رضای شما خودت را نسبت به زادگاهت ثابت کردی... برای اینکه آق میثم و حضرت پور هم در تیم ملی شادیهایش را همیشه دیدیم ولی در تیم باشگاهی همه تشخیص دادن.....از اینکه ارومیه ای هستی خوشحالیم