• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403011909887
  • خبرنگار : 71613

محمدطاهر وادی: تلاش می‌کنم خودم را به پائز نشان بدهم

محمدطاهر وادی: تلاش می‌کنم خودم را به پائز نشان بدهم

محمدطاهر وادی در مورد قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در لیگ برتر والیبال گفت: مسابقات برای تیم ما به خوبی و با قهرمانی تمام شد. خدا را شکر تمام زحماتی که کشیده بودیم به ثمر نشست.

به گزارش ایسنا، سی و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان با قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید. این تیم توانست در دو فینال لیگ برتر شهداب یزد را شکست بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در پایان این رقابت‌ها محمدطاهر وادی به عنوان بهترین پاسور مسابقات هم انتخاب شد و در تیم رویایی قرار گرفت.

وادی در گفت‌وگو با ایسنا به قهرمانی در لیگ برتر اشاره و بیان کرد: مسابقات برای تیم ما به خوبی و با قهرمانی تمام شد. خدا را شکر تمام زحماتی که کشیده بودیم به ثمر نشست.

او در مورد دیدار فینال با شهداب یزد گفت: بازی فینال حساس است و دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند. بعضی مواقع که عقب می‌افتادیم تیم شهداب با تمام وجود بازی می‌کرد اما سعی کردیم آرامش خودمان را حفظ کنیم و این باعث می‌شد به بازی برگردیم.

وادی در واکنش به اینکه چه چیزی باعث شد تیم فولاد در لحظات حساس ست پنجم اختلاف امتیاز را جبران کند و پیش بیفتد، بیان کرد: به نظرم مهمترین اتفاق این بود که توانستیم با آرامش و حفظ روحیه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

او با اشاره به انتخاب شدنش به عنوان بهترین پاسور مسابقات، بیان کرد: بهترین شدنم به خاطر وجود تمام بازیکنانی است که با آنها کار کردم و مربیانم که برایم زحمت کشیدند. از همه آنها ممنون هستم.

وادی در مورد شروع اردوهای تیم ملی و تلاش برای اینکه به عنوان پاسور اول مورد توجه پائز سرمربی تیم ملی قرار بگیرد، گفت: الان که بازی‌های تیم ملی شروع می‌شود همه باید کمک کنیم که تیم ملی ایران نتیجه بگیرد. کار گروهی همیشه جواب می‌دهد. تمام تلاشم را می‌کنم که خودم را به آقای پائز در بهترین شرایط نشان بدهم.

او در مورد کار سخت والیبال ایران برای صعود به المپیک پاریس گفت: غیر ممکن وجود ندارد. ما تلاش می‌کنیم و به امید خدا با موفقیت روبرو می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۷

شما اصلأ خوب ولی بهنژاد خیلی بهتره عالیه