• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403022115103
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت:

شبکه های مقاومت منطقه در حال پیوستن به جبهه مبارزه با اسرائیل هستند

شبکه های مقاومت منطقه در حال پیوستن به جبهه مبارزه با اسرائیل هستند

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت گفت: شاهد حمایت‌های روزافزون جبهه مقاومت از غزه هستیم و امیدواریم همه کشورهای اسلامی همسو شوند و روابط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل را قطع کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: بعد از انقلاب، شاهد نقش آفرینی بانوان در عرصه های گوناگون علمی و فرهنگی و اجتماع و اقتصادی بودیم که نشان دهنده جایگاه والای زن در اسلام و نظام اسلامی است.

وی از مسئولان خواست به معرفی زنان برتر و الگو برای نسل جوان و نوجوان بپردازند و تاکید کرد: زنان ایرانی مسلمان در همه عرصه های ملی و بین المللی درخشش دارند و مایه مباهات کشور و انقلاب هستند.

امام جمعه رشت غرب را مدعی دفاع از حقوق زنان دانست و تصریح کرد: طبق گفته‌های رسانه های جهانی، نیمی از زنان در جوامع غربی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، اما جمهوری اسلامی ایران برای زن و حقوق زنان جایگاه ویژه ای قائل است.

نماینده ولی فقیه در گیلان توجه به حقوق زنان در ایران را مبتنی بر دین مبین اسلام دانست و یادآور شد: توجه اسلام به حقوق زنان موجب شده بسیاری از جوامع نسبت به اسلام گرایش پیدا کنند؛ البته استکبار جهانی از فراگیری اسلام هراس دارد و همواره به دنبال خدشه وارد کردن به چهره اسلام و مسلمانان است.

وی در ادامه به مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایت‌های وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: شاهد حمایت‌های روزافزون جبهه مقاومت از غزه هستیم و شبکه‌های مقاومت در کشورهای منطقه در حال پیوستن به جبهه مبارزه با اسرائیل هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه زوال و نابودی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و بسیاری از اندیشمندان سیاسی دنیا به این باور رسیده اند، عنوان کرد: طی هفت ماه گذشته شاهد مقابله بی امان حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن با رژیم صهیونیستی بودیم که نتایج بسیار مهمی داشته است؛ طی روزهای اخیر خبر پیوستن گردان‌های مقاومت بحرین به جبهه مبارزه با اسرائیل نیز منتشر شد که نویدی از نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وی با اشاره به قطع روابط اقتصادی ترکیه با رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان دست برتر را در منطقه دارند و امیدواریم همه کشورهای اسلامی با مردم خود همسو شوند و روابط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل را قطع کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha