• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030201357
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

شنبه در انتظار ایران-ایتالیا/ شرط‌بندی در فوتبال؟

شنبه در انتظار ایران-ایتالیا/ شرط‌بندی در فوتبال؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های گرندپری جودو نابینایان و کم بینایان در حالی در گرجستان برگزار شد که موسی غلامی تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها با پای مصدوم توانست سهیه پارالمپیک پاریس را کسب کند.

موسی غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در مسابقات گرند پری گرجستان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس با وجود مصدومیت پای راستش اظهار کرد: با توجه به عمل جراحی که روی زانوی پای راستم انجام داده بودم پزشک معالجم تاکید کرده بود که تا حدود ۶ ماه نباید در هیچ مبارزه‌ای شرکت کنم و در صورت شرکت دچار پاره‌گی رباط صلیبی خواهم شد. قبل از اعزام به این مسابقات رنکینگ پنجم جهان را داشتم و تنها جودوکاران دارای رنکینگ اول تا هفتم جهان مجوز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب می‌کردند، بنابراین برای حفظ رنکینگم و با توجه به قرعه‌ای که داشتم مجبور شدم برخلاف نظر پزشکان در گرندپری شرکت کنم که البته به جز مصدومیت، سرماخوردگی هم داشتنم که با این وجود توانستم با ضربه فنی کردن دو نفر از حریفانم جایگاه پنجمی خود را حفظ کنم و سهمیه پارالمپیک را از دست ندهم.

شرط‌بندی در بین برخی بازیکنان فوتبال رواج پیدا کرده است

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با تاکید بر این که باید با کسانی که سه تیم لیگ برتری خوزستان را به این روز انداختند برخورد شدید شود، گفت: اهالی فوتبال مانده‌اند فوتبال خوزستان به کجا خواهد رفت؟ خدا می‌داند و بس.

صفرعلی جمالپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم‌های خوزستانی باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل حریفان خود انتحاری، حساب شده و با منطق بازی کنند زیرا این بازی‌ها برای همه خوزستان سرنوشت ساز و تعیین کننده است. کسب سه امتیاز در هر بازی از تیم‌های خوزستان به بازیکنان تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت این امیدواری را می‌دهد تا آن‌ها در هفته‌های باقی‌مانده با شرایط روحی و روانی مثبتی مسابقات را جهت بقا در لیگ برتر دنبال کنند. این سه تیم خوزستانی دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و باید خود را به آب و آتش زده تا از حقانیت فوتبال سرزمین طلای سیاه دفاع کنند.

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به دستاوردهای کلان ورزش کشور که با کمک رییس جمهور شهید رقم خورد، اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، محمد شروین اسبقیان ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع رییس جمهور شهید از مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی، اظهار کرد: ارتحال شهادت گونه دکتر رییسی عزیز و هیات همراه ایشان را تسلیت عرض می‌کنم، یاد و نام همه آن ها را گرامی میدارم و به روح پاکشان سلام و صلوات می‌فرستم.

حضور جامعه ورزش در مراسم تشییع شهدای خدمت

وزیر ورزش و جوانان و دیگر اهالی ورزش در مراسم تشییع شهدای خدمت حضور پیدا کردند.

مراسم تشییع آیت الله رییسی، رییس جمهوری ایران و دیگر همراهان ایشان که در سانحه سقوط هلیکوپتر جان به جان آفرین تسلیم کردند، با حضور پرشور مردم، مسئولان و اهالی ورزش برگزار شد.

هاشمی: رئیس‌جمهور به تعهدات خود در ورزش عمل کرد/ باید راهش را به بهترین شکل ادامه دهیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: به جامعه ورزش و مردم این قول را می‌دهیم تا زمانی که مسوولیت داریم به تعهد خود عمل کنیم و خدمتگزار خوبی برای ورزش و حوزه جوانان باشیم.

کیومرث هاشمی در ویژه نامه شبکه ۳ که در ارتباط با شهادت آیت الله رئیسی بود، در پاسخ به این پرسش که اهتمام شهید آیت الله رییسی به جامعه ورزش چگونه بود؟ اظهار کرد: ابتدا جا دارد از حضور پرشور مردم و به ویژه جامعه ورزش و جوانان تشکر کنم که به شکل‌های مختلف به این خادم ملت اظهار محبت کردند و زحمات و خدمات رئیس جمهور را به شکل‌های مختلف جبران کردند.

قهرمانی پرتابگر ایران در مسابقات ازبکستان

در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای ازبکستان حسین رسولی موفق شد عنوان نخست و مدال طلا ماده پرتاب دیسک را کسب کند.

در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای ازبکستان امروز(چهارشنبه، دوم خرداد) حسین رسولی قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو موفق شد عنوان نخست ومدال طلا ماده پرتاب دیسک را کسب کند.

۲ ملی‌پوش فوتسال نامزد کسب عنوان مرد سال جهان

۲ بازیکن تیم ملی فوتسال ایران کاندیدای انتخاب برترین بازیکن‌های جهان در سال ۲۰۲۲ شدند. سایت رسمی فوتسال پلنت هر سال در نظرسنجی  بهترین‌های فوتسال جهان را انتخاب می‌کند.

مسلم اولاد قباد و سعید احمد عباسی ۲ ملی پوش فوتسال ایران در بین ۱۰ بازیکن کاندیدای برترین بازیکنان جهان در سال ۲۰۲۲ قرار دارند.

وارث شماره ۸ کروس در رئال

تونی کروس شوک بزرگی به دنیای فوتبال زد.  ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، تونی کروس را الگوی دوران کودکی خود دانست که افتخار بازی در کنار او را به دست آورد.

پیش‌بینی می شد که این ستاره آلمانی بعد از پایان فصل جاری قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند اما او پس از ۱۰ سال حضور در رئال تصمیم گرفت که  در ۳۴ سالگی بازنشسته شود و یورو ۲۰۲۴، آخرین ایستگاه دوران حرفه‌ای او خواهد بود.

واکنش‌ها به خداحافظی کروس هم‌چنان ادامه دارد. فدریکو والورده که از او به عنوان یکی از جایگزین‌های اصلی تونی کروس در رئال یاد می‌شود این‌گونه به خداحافظی شماره ۸ افسانه‌ای رئال واکنش نشان داد: همه ما در دوران کودکی یک الگو داریم. من آن کودکی هستم که بزرگ شده‌ام و فرصت هم‌بازی شدن با الگوی خود را به دست آوردم.

اظهارنظر سرمربی ایتالیا در مورد رویارویی با والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا، گفت: تیم ایران سرمربی تیم خود را تغییر داده است و باید آماده شرایط غیرمنتظره مقابل این تیم باشیم.

به گزارش ایسنا، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه(یکم خرداد) آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز شنبه پنجم خرداد در دومین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha