• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030906611
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

مدافع استقلال از پاریس سر درآورد/ اسامی ۵ ستاره

مدافع استقلال از پاریس سر درآورد/ اسامی ۵ ستاره

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، مدافع برزیلی پیشین استقلال در رشته شنا سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به‌دست آورد.

لئوناردو پادوانی، مدافع پیشین استقلال موفق به کسب دو مدال طلا در رشته شنا شد و توانست سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

شکایت برادران حیدری از نکونام

دو داور لیگ برتری از سرمربی تیم استقلال تهران شکایت کردند. بیژن و پیام حیدری، دو داور رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز دوشنبه شکایت رسمی از جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، را در کمیته‌های انضباطی و اخلاق ثبت کردند.

نکونام به دنبال تساوی تیمش در بازی خارج از خانه هفته بیست و هشتم مقابل نساجی مازندران علیه این دو داور لیگ برتری مصاحبه کرده بود.

بهترین و کم‌هزینه‌ترین پروتئین برای ورزشکاران!

امروزه تخم‌مرغ به عنوان یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین مواد غذایی برای دریافت پروتئین مورد نیاز بدن، محسوب می‌شود.

تخم‌مرغ منبع خوبی جهت دریافت اسیدهای آمینه ‌ضروری، آنتی‌اکسیدان‌ها و آهن است. پروتئین موجود در سفیده تخم‌مرغ با کیفیت‌ترین نوع پروتئین است که به عنوان پروتئین استاندارد هم شناخته شده است. زرده تخم‌مرغ نیز حاوی پروتئین بوده و مصرف آن کلسترول خوب (HDL) را افزایش و میزان کلسترول بد (LDL) را کاهش می‌دهد و از این طریق به کاهش خطر بیماری قلبی عروقی کمک می کند. همچنین زرده تخم‌مرغ حاوی یک ماده مغذی به نام کولین بوده که یکی از اجزا غشاهای سلولی است.

وضعیت ۶ دوومیدانی‌کار ایران برای المپیک؛ ۲ نفر خارج از رنکینگ، یک نفر لب مرز

۶ دوومیدانی‌کار ایران که شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داشتند روز به روز در رنکینگ سهمیه افت می‌کنند و حتی دو نفر از آنها از رنکینگ خارج شده‌اند؛ وضعیت نگران‌کننده‌ای که ممکن است منجر به از دست رفتن تعداد بیشتری از این سهمیه‌ها شود.

بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها و رشته‌های مختلف در حال کسب سهمیه این بازی‌ها یا آماده‌سازی خود برای رقابت در این میدان بزرگ هستند. در این میان دوومیدانی هم به دنبال کسب سهمیه المپیک است و تا دهم تیر ماه ۱۴۰۳ امکان کسب سهمیه از طریق ورودی و رنکینگ وجود دارد.

۵ بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران از نگاه روزنامه مصری

روزنامه صباح مصر از ۵ بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران سخن به میان آورد. روزنامه صباح مصر در گزارش خود درباره فوتبال ایران نوشت:

فوتبال در ایران محبوب‌ترین ورزش به شمار می‌آید به طوری‌که این کشور از قدیمی‌ترین کشورهای آسیا به شمار می‌آید که به این ورزش روی آورد. تاریخ شکل‌گیری فوتبال ایران به عصرهای گذشته برمی‌گردد به طوری‌که در گذر عصرها و زمان‌ها این ورزش‌ محبوب و رقابت‌های آن جزء جدا نشدنی از فرهنگ ایرانی بوده‌اند.

بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد. دیدار تیمهای استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

در جلسه‌ای که امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد مسئولان به این نتیجه رسیدند که این بازی در همان ورزشگاه قبلی و اعلام شده برگزار شود.

رکورد بی‌نظیر لژیونر ایرانی؛ هشت فصل، هشت قهرمانی

صادق محرمی توانست با قهرمانی در لیگ کرواسی، به رکورد هشت قهرمانی در لیگ برسد.

صادق محرمی مدافع ایرانی در هشتمین سال دوران فوتبال خود نیز توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. حالا این بازیکن در ۲۸ سالگی هشت عنوان قهرمانی در لیگ دارد که خیلی از بازیکنان ایرانی نتوانسته‌اند به آن برسند.

ویدیو/ حاشیه و متن دیدار استقلال ـ گل‌گهر از دریچه دوربین ایسنا

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر رفت و با یک گل به پیروزی رسید. این دیدار حاشیه‌هایی هم داشت که در این ویدیو می‌توانید متن و حواشی این بازی را از نگاه دوربین ایسنا تماشا کنید.

فلیک با بارسا دوساله بست

هانسی فلیک قراردادی دوساله را با بارسلونا امضا کرد و جانشین ژاوی هرناندس شد. هانسی فلیک قراردادی دوساله با باشگاه کاتالانی امضا کرد تا هدایت آبی‌و اناری‌ها را بر عهده بگیرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، پس از تیره‌شدن روابطش با ژاوی تصمیم به برکناری او گرفت و هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن‌ مونیخ و تیم ملی آلمان، جانشین او شد.

کمپانی رسما سرمربی بایرن مونیخ شد

باشگاه بایرن مونیخ از انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد. باشگاه بایرن مونیخ سرانجام سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.

بایرن مونیخ ونسان کمپانی، مدافع پیشین منچستر سیتی و سرمربی فصل قبل برنلی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha