• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403031006828
  • خبرنگار : 71576

سومین برد تایسون آسیا در انتخابی المپیک/ کار سخت قشلاقی در دور چهارم

سومین برد تایسون آسیا در انتخابی المپیک/ کار سخت قشلاقی در دور چهارم

بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی ایران به مرحله چهارم مسابقات انتخابی المپیک راه یافت.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (پنجشنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۴، میثم قشلاقی، بوکسور میان‌وزن ایران، موفق شد سومین بردش در این رقابت‌ها را کسب کرده و یک قدم دیگر به کسب سهمیه المپیک نزدیک شود.

طبق برنامه مبارزه‌های امروز، در وزن ۸۰ کیلوگرم میثم قشلاقی به مصاف گانزوریگ‌ از مغولستان رفت که مقابل حریفش به پیروزی ارزشمندی دست یافت. قشلاقی پیش از این کیم‌ جین‌ از کره‌ جنوبی‌ و سباستین‌ از دانمارک را شکست داده بود. با این اوصاف قشلاقی راهی دور چهارم این مسابقات شد تا در مرحله بعد به مصاف رافائل‌ هووانسیان‌ از ارمنستان برود. در وزن ۸۰ کیلوگرم سه سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

از ساعاتی دیگر و در پیکارهای نوبت عصر، مهدی پرویزی که در دور نخست استراحت داشت، در وزن ۵۱ کیلوگرم با ابراهیم عمر از آلمان دیدار خواهد کرد.

آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خرداد) با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شده است. تیم ملی ایران نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۱۵:۱۷

سلام به امید خدا این حریف وهمه رو باهم شکست میدی میری المپیک تو افتخار کرمانج ها وقشلاقی های بجنوردی البته همه ایران به همچین پسری افتخار میکنه دمت گرم مشتات پرقدرت تر 👊👊

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۱ ۰۰:۰۹

سربلند وموفق بووی میثم قشلاقی عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۱۵:۵۱

داداش سربلند و پیروز باشی تو الان پرچم میلیونها ایرانی رو به قله ای که سالها آرزوش رو داشتیم نزدیک کردی ما اطمینان داریم تو موفق خواهی شد بعد از قهرمانی المپیک به امید خدا یه حرفه ای کمربند دار رو خواهیم دید شاید بنظر دور باشه ولی یاد آوری نام پهلوان چوپان.....بنظر میاره راهی نمانده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۱۶:۳۷

ب امید موفقیت آقای قشلاقی و دیگر بوکسورهای تیم ملی انشاالله باغیرت وتعصب برنده می شوی