• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403031207697
  • خبرنگار : 71429

معلم بازنشسته در انتظار کمک خیرین

معلم بازنشسته در انتظار کمک خیرین

یک معلم بازنشسته ۷۳ ساله به دلیل عدم پرداخت بدهی‌اش که برای تامین هزینه‌های بیماری فرزندش مبالغی را قرض گرفته بود و موفق به بازپرداختش نشده بود، از سال ۹۳ تاکنون در زندان به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، محمود زندانی ۷۳ ساله استان کهگیلویه و بویراحمد و دارای مدرک دیپلم و معلم بازنشسته است و ماهیانه ۸ میلیون حقوق بازنشستگی دریافت می‌کند. او دارای کهولت سن و بیماری دیابت، نارسایی قلبی، کلیوی و همچنین  جانباز ۱۵  %  است.

محمود دارای ۶ فرزند ( ۴ دختر و ۲ پسر) است  که یکی از فرزندان  پسرش به علت ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفته است. همسر او طلاق گرفته و نامبرده در منزل استیجاری با پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومان و ماهیانه ۲ میلیون همراه دخترانش که با او هستند، زندگی می‌کند و ازدواج نکرده اند.  تنها فرزند پسرش، کارمند بانک  و متاهل است  و دارای سه  فرزند خردسال است که بخشی از هزینه‌های زندگی پدر و خواهرانش را تامین می‌کند.

این زندانی جهت تامین هزینه‌های بیماری فرزندش (بیماری سرطان)  از اطرافیان خود قرض کرده ولی موفق به پرداخت آنها نشده و بعد از فوت فرزندش  از تاریخ ۴ دی ماه سال ۹۳ در زندان است. 

اصل بدهی محمود تقریبا یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بوده که با کوشش مددکاران ستاد دیه استان، یک میلیارد از شکات گذشت اخذ شده است اما بابت ناتوانی در تامین الباقی بدهی‌اش، این فرد همچنان گرفتار بند زندان است.

بر اساس اعلام ستاد دیه، نیکوکارانی که تمایل دارند برای کمک به این زندانی همیار ستاد مردمی دیه کشور باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی‌ خود را از طریق شماره‌های ۷۴/۷۴ (بانک ملت)، ۷۷۷۷ (بانک تجارت)، ۵۵۵۵۵ (بانک ملی) یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۷۵۰۳ (بانک ملی) به حساب ستاد دیه کشور واریز کرده و در ثواب این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند. همچنین روابط عمومی ستاد دیه کشور با شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۱۶۰۱۲ پاسخگوی سوالات شما خیرین در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۲ ۱۳:۳۰

کاش از خبرنگاران عزیز که در ارتباط هستند کسی این مطلب رو به دست محسن چاووشی برسونه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۰۹:۲۰

سلام خدا خیرتون بده بهش کمک کنید.. منم یه خواهش دارم. پدرم مریض بود خرجش کردم ولی از دنیا رفت. اکنون مادرم مریضه ماندم چه کنم.همسرم و دو فرزندم در عذابن خیلی پیگیر کمک شدم خواهشا صدای درد من را هم بشنوید..

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۲ ۱۳:۳۲

شماره حسابی که درج فرمودین یک شماره حساب کلی از ستاد دیه هست، آیا امکانش هست که درخواستی بدیم تا مبلغ واریزی صرفا برای آزادی فرد مورد اشاره در خبر استفاده بشه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۳:۰۳

دقیقا اینجوری بهتره آدم مطمئن میشه به دست خود شخص میرسه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۲ ۱۴:۰۸

سال ۹۳ با یک‌میلیارد و ششصد میلیون تومان کل هزینه درمان بیماران سرطانی کهگیلویه و بویر احمد تامین می شد. با توجه به اینکه شماره حساب های «ستاد مردمی دیه کشور» به صورت کلی ارائه شده است لطفا اگر ریپورتاژ آگهی هست درج شود و به طور واضح گفته شود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۰۸:۲۷

باسلام واقعا درست می گوییدشما

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۰۴:۳۹

درودبرشما دوستان خوب

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۲:۱۳

همه ی معلمان اینطور هستن خودم الان خونه ندارم بعد از چندین سال کار در آموزش و پرورش یه وام هم به معلمان نمیدن و هیچ مزایایی به معلمان تعلق نمیگیره حقوق یک کارگر ساده از معلم ۳۰ سال سابقه و دارای کارشناسی ارشد بیشتره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۲:۱۶

انشالله که هرچه زودتر آزاد بشه خدا کمکت کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۳:۵۸

اکثر معلمان مبتلا وگرفتار ومحتاج و دستتنگ هستند و هیچ حمایت وکمکی حتی وام راحت و سهل الوصول به انها پرداخت نمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۴:۰۲

اخی گناه داره حقش نیست تو زندان باشه.خدا وکیلی اگ وضعم خوب بود کمکش میکردم.هرکس توانایی مالی خوبی داره کمکش کند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۴:۴۶

جای تاسف که یک معلم بایدجاش توی زندان باشه مخصوصا بازنشسته هستن حقوق معلمهای بازنشسته خیلی کم بایدفکری به حالشان کردخیلی سخت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۵:۲۸

خدایا خودت براشون برسون

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۵:۳۹

لطفا تلفن و شماره خودش بدید معلم عا به هم کمک میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۵:۴۴

این مبلغ برای سال ۹۳ خیلی زیاده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۷:۰۰

شمایی که نوشتی اگه داشتم کمک‌میکردم‌میتونی یه مبلغ کم‌کمک کنی این مبالغ کم‌که جمع بشه به امید خدا گره گشا خواهد بود برا این همکارمون

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۷:۵۹

دادخواست اعصار بده طبق قانون رسیدگی وآزاد میگردد .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۴ ۱۲:۰۷

واقعامعلمان بازنشسته زندگی سختی رومیگذرونن بعدازسی سال زحمت بعدش بااین سختی زندگی میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۴ ۱۴:۵۳

انشاءالله که خیرین کمک کنند من درحد توان کمک نمودم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۹:۱۹

شماره حساب خود زندانی رو بدید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۴:۲۳

ببخشید این موضوع مطرح می کنم ما هم معلم باز نشسته با مدرک دیپلم هستیم و۳۵ سال پیش باز نشست شدیم ولی جقوق دریافتی ما ۱۳ میلیون است چطور به این معلم عزیز ۸ میلیون می دهند تازه ما حق اولاد بهمان تعلق نمی گیرد