• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403031309202
  • خبرنگار : 71070

تمهیدات وزارت بهداشت برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شد/ استقرار ۳ بیمارستان صحرایی

تمهیدات وزارت بهداشت برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شد/ استقرار ۳ بیمارستان صحرایی

معاون درمان وزارت بهداشت، تمهیدات بهداشتی و درمانی اتخاذ شده برای مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید کریمی ظهر امروز و در جریان بازدید از زیرساخت‌های آماده شده برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: با توجه به تقارن شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان با سالگرد ارتحال امام راحل، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی از مردم عزیز و زائران گرامی برای شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور داشته باشند. بنابراین تمهیدات کاملی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی لازم به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات درمانی در چند حلقه در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر تیم‌های سیار بهداشتی و درمانی، تیم واکنش سریع،سه بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه در فضای مرقد مطهر و بیش از ۵۰۰ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمت هستند.همچنین چندین فروند بالگرد برای انتقال بیمارانی که دارای شرایط ویژه و نیازمند زمان طلایی برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان های ریفرال و مرجع کشور هستند نیز در مرقد مطهر مستقرند.

معاون وزیر بهداشت افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهیدبهشتی و البرز و نیز معاونت بهداشت و درمان نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، تامین اجتماعی و جمعیت هلال احمر هم در این طرح مشارکت داشته و آماده خدمت رسانی هستند.

کریمی با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دیگر استان‌ها و شهرها نیز برگزار خواهد شد، افزود: تمامی بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردارند. کار برگزاری این مراسم جدا از وظیفه سازمانی، یک کار دلی و قلبی است و تمام تلاش ما، ارائه بهترین خدمات به زائران این مراسم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha