• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031309209
  • خبرنگار : 90047

مظلومی:

شاید تنها یک جودوکار به پارالمپیک پاریس اعزام شود/ به هر قیمتی طلا نمی‌خواهیم

شاید تنها یک جودوکار به پارالمپیک پاریس اعزام شود/ به هر قیمتی طلا نمی‌خواهیم

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: وضعیت وحید نوری و میثم بنی طبا برای شرکت در پارالمپیک پاریس اعلام خواهد شد و به هر قیمتی دوست نداریم در پارالمپیک توسط این دو جودوکار به مدال طلا دست پیدا کنیم.

محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت وحید نوری و میثم بنی طبا برای حضور در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: این دو جودوکار ابتدا باید به فدراسیون بیایند و درباره علت این که چرا با وجود این که برای آنها بلیت هواپیما خریداری و هتل جهت شرکت در گرند پری گرجستان رزرو شده بود، در این مسابقات حضور پیدا نکردند و پول بیت المال را حیف و میل کردند، پاسخ دهند. خواسته این دو ورزشکار تغییر کادر فنی است که حتی این موضوع را با کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک و معاون فنی کمیته در میان گذاشتند. البته تاکید مسئولان نیز همانند من اعزام جودوکاران با کادر فنی فعلی است. ورزشکار نباید خواسته خود را به فدراسیون تحمیل کند، ابتدا باید به فدراسیون درباه علت غیبت خود در مسابقات گرند پری گرجستان توضیحاتی را ارائه دهند و سپس درباره آنها تصمیمات لازم گرفته شود.

وی گفت: مگر در سایر رشته‌ها ورزشکار کادر فنی را تعیین می‌کند که در جودو این کار را کنیم. مسوولیت  انتخاب سرمربی و مربی بر عهده‌ی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک است و منطقی نیست که ورزشکار بخواهد در این خصوص تعیین تکلیف کند. درباره وحید نوری و میثم بنی طبا تصمیم‌گیری خواهد شد که به پارالمپیک اعزام شوند یا خیر؟

مظلومی در پایان تاکید کرد: ما نمی‌توانیم هر چیزی را که ورزشکار می‌گوید قبول کنیم و به خواسته‌های آن ها پاسخ مثبت بدهیم. وقتی موضع تشکیلات فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش درباره کادر فنی یکسان است نباید این دو ورزشکار بر موضع خود مبنی بر تغییر کادر فنی پایبند باشند. به هر قیمتی نمی‌خواهیم در پارالمپیک توسط این دو جودوکار به مدال طلا دست پیدا کنیم. ما سربار نظام هستیم و با اهداف نظام پیش می رویم، سیستم بالادست اعم از کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش هر چه بگویند ما تابع هستیم و خارج از آن عمل نمی‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۳:۵۸

مشکل ملی پوشان علیرضا امینی و محمدرضا حاج یوسف زاده هستند نه رییس فدراسیون نابینایان .