• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403031409337
  • خبرنگار : 50034

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد:

امام خامنه ای مفسری امین بر اندیشه های امام خمینی (ره) است

امام خامنه ای مفسری امین بر اندیشه های امام خمینی (ره) است

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد معتقد است: عظمت امروز انقلاب اسلامی به همه ثابت کرده است که امام خامنه‌ای عزیز، مفسری امین بر اندیشه‌های امام بزرگوار هستند.

دکترمهدی هدایتیان در یادداشتی به مناسبت ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) به بیان گوشه‌ای از شخصیت والای ایشان پرداخت.

در این یادداشت آمده است:

حضرت امام خمینی رحمه الله به عنوان فقیهی ژرف نگر و حکیمی خردمند و سیاستمداری دوراندیش و عارفی الهی، توانسته بود در پرتو مناجات های شبانه و توکل و معرفت و اخلاص، به منبع نورانیت الهی و اقیانوس بیکران عرفان و معنویت متصل گردد. به همین دلیل دستیابی به افق اندیشه های این شخصیت عظیم برای اندیشمندان اگر غیر ممکن نباشد، آسان نخواهد بود.

امام خمینی (ره) بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و چه بسا سراسر دنیا بوده و هستند و نقش ایشان در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران و تشکیل حکومت اسلامی را هرگز نمی‌توان نادیده گرفت. 

امام خمینی (ره) از ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فردی برخوردار بودند که ایشان را تبدیل به مصداق بارز فرمایش امام صادق (ع) کرده بود که فرمودند: «مردم را با اعمالتان دعوت کنید نه تنها با زبانتان».

حضرت امام همچنین با ویژگی‌های بارزی همچون ساده زیستی، اخلاق نیکو، تکامل و رشد مستمر، برنامه ریزی و نظم در امور روزمره الگوی مناسبی به جوانان ارائه کردند.

در حال حاضر نیز بهترین مفسر راه و اندیشه امام (قدس سره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند و سلوک و راه و اندیشه ایشان، سلوک در مسیر امام خمینی است. 

عظمت امروز انقلاب اسلامی به همه ثابت کرده است که امام خامنه‌ای عزیز، مفسری امین بر اندیشه‌های امام بزرگوار هستند و انقلابی ماندن و در خط امام بودن جز در پایبندی به ولایت ایشان محقق نخواهد شد و جدا شدن از خط ولایت، پایانی جز انحراف و سقوط نخواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha