• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403031710898
  • خبرنگار : 50532

رئیس اداره راهداری آستارا خبر داد

آغاز آسفالت مسیر پرتردد آقچای تا ورودی مشند در محور آستارا - اردبیل

آغاز آسفالت مسیر پرتردد آقچای تا ورودی مشند در محور آستارا - اردبیل

ایسنا/گیلان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا از آغاز آسفالت مسیر پرتردد آقچای تا ورودی مشند در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل خبر داد و گفت: آسفالت مسیر فوق تخریب شده و مورد مطالبه رانندگان، شهروندان و گردشگران بود.

غلامرضا بابایی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آغاز عملیات آسفالت به طول ۷۰۰ متر و با عرض متغیر ۷ الی ۱۴ متر از نوع پلیمری در مسیر پرتردد مشند به پل بهارستان واقع در محور آستارا به آقچای اظهار کرد: برای بهسازی این مسیر پرتردد در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل و بالعکس از آسفالت پلیمری استفاده می شود که ضمن مقاوم بودن از عمربالایی نسبت به آسفالت معمولی برخوردار است.

وی از رانندگان خواست با توجه به اینکه جاده مسیر جایگزین نزدیک ندارد، در طول زمان اجرای طرح بهسازی و آسفالت این مسیر ضمن صبر و شکیبایی با راهداران همکاری کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا در ادامه با اشاره به اینکه هرگونه ساخت و ساز و ایجاد تاسیسات در حریم قانونی و حاشیه راه محورهای مواصلاتی آستارا با هر نوع درجه ای و بدون اخذ مجوز ممنوع است، افزود: افرادی که در این خصوص اقدام به ساخت و ساز و یا ایجاد تاسیسات در حریم قانونی راه و محدوده معین شده نمایند، عوامل راهداری شهرستان مرزی بندر آستارا از ادامه عملیات و رفع آثار ساخت و ساز و تاسیسات ایجاد شده جلوگیری می کنند.

بابایی، گفت: همشهریان جهت جلوگیری از هدر رفت سرمایه و زمان، قبل از شروع هرگونه ساخت و ساز در حاشیه راه کلیه محورهای مواصلاتی و با هر نوع درجه، با مراجعه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آستارا و سایر ادارات ذیربط، اطلاعات لازم را کسب نموده و مجوزهای لازم را نیز اخذ کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا، افزود: در غیر این صورت، مطابق قوانین جاری با متخلفان برخورد و آثار تجاوز صورت گرفته از مجرای مراجع قضایی پیگیری و برچیده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد. محور مواصلاتی آستارا به اردبیل و بالعکس که گردنه کوهستانی حیران در این مسیر زیبا قرار دارد، همواره در ایام مختلف سال شاهد ورود، خروج و اسکان موقت در حاشیه این جاده توسط مسافران و گردشگران است و یکی از پرترددترین راه های شمال کشور محسوب می شود.

انتهای پیام 

.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha