• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031811725
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

حسن آمد، بیرو می‌رود؟

حسن آمد، بیرو می‌رود؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  دارنده ۹ طلای جهان و المپیک، ملقب به غول کوبایی، با بیان این که امین میرزازاده کشتی‌گیر بزرگی است، گفت: به چیزی جز پنجمین طلای المپیک فکر نمی‌کنم.

میخاین لوپز، دارنده ۴ مدال طلای المپیک و ۵ مدال طلای جهان در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه مسابقات مجارستان، درباره هدف خود از حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: هدفی جز کسب پنجمین مدال طلای المپیک ندارم. ادامه حضورم در کشتی برای کسب پنجمین طلای المپیک بود و برای رسیدن به این هدف سخت در حال تمرین هستم. امیدوارم بتوانم به هدفی که در پاریس به دنبال آن هستم برسم.

الزام جدید AFC/ باشگاه‌های لیگ برتری باید تیم بانوان داشته باشند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در حوزه بانوان خبر داد. پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا الزامات جدیدی را برای باشگاه‌های حرفه‌ای مقرر کرده است.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، تایید کرد که یکی از الزامات جدید AFC تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در حوزه بانوان است.

حق فسخ دو ستاره، سپاهان را دچار مشکل خواهد کرد؟

دو بازیکن سپاهان با وجود تمدید می‌توانند از تیم‌شان جدا شوند.

فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو دو بازیکن سپاهان که در میانه‌های لیگ بیست و سوم قراردادشان را با این تیم‌ تمدید کردند، در صورت پیشنهاد جدید می‌توانند از این تیم جدا شوند.

بیرانوند - پرسپولیس؛ باز هم فسخ قرارداد؟

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا کسب کرده، پرسپولیسی‌ها اگر تا پایان خرداد مطالبات علیرضا بیرانوند را تسویه نکنند، او می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

پرسپولیس در شرایطی لیگ برتر فوتبال ایران را با قهرمانی به پایان رساند که حالا برخی بازیکنان این تیم که قراردادشان به پایان رسیده، ساز جدایی کوک کرده‌اند. در این بین صحبت‌هایی هم درباره احتمالا جدایی علیرضا بیرانوند مطرح شد که حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع رنگ و بوی جدی به خود گرفته است.

شوک به تیم ملی والیبال/ پائز اخراج شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران، موتا پائز را از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان برکنار و پیمان اکبری را جایگزین وی کرد.

بازگشت پر قدرت حسن یزدانی به المپیک پاریس

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با شکست حریف آمریکایی به مدال طلای تورنمنت رنکینگ مجارستان رسید.

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ مجارستان، حسن یزدانی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم، مقابل ترنت هیدلی از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

ویدیو/ فینال حسن یزدانی و حریف آمریکایی

حسن یزدانی موفق شد در فینال تورنمنت مجارستان ترنت هیدلی از آمریکا را با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.

صحبت‌های حسن یزدانی بعد از قهرمانی در تورنمنت مجارستان

حسن یزدانی گفت: امیدواریم در فرصتی که تا المپیک باقی مانده بتوانم نقاط ضعف را پوشش دهم و کشتی بهتری برای مردم کشورم بگیرم.

حسن یزدانی عصر جمعه پس از قهرمانی در تورنمنت مجارستان اظهار کرد: خوب بود. آمادگی نسبی ۵۰، ۶۰ درصدی داشتم. مدت‌ها هم بود که از میادین دور بودم. این اواخر که اسم مرا برای این تورنمنت اعلام کردند ۲۵ روز فرصت داشتم که تمرین کشتی کنم.

نایب قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد مجارستان

رقابت های کشتی آزاد رنکیگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با ۸ نماینده و با ۱ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در پایان این مسابقات حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. عباس ابراهیم‌زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و عادل پناهیان در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم و علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس

با درخشش «حسن یزدانی» در تورنمنت رنکینگ مجارستان و اضافه شدن او به ترکیب تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران، اسامی ۵ آزادکار ایران در المپیک‌ پاریس کامل شد.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، از حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس پس از درخشش در تورنمنت مجارستان و کسب مدال طلای این رقابت‌ها، خبر داد.

۲۰ مهاجم برتر فوتبال جهان معرفی شدند

ستاره‌هایی از رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول همگی در لیست ۲۰ مهاجم برتر فوتبال جهان قرار دارند.

ESPN لیست بهترین مهاجم‌های دنیای فوتبال را معرفی کرده است. در این رده بندی لیونل مسی برنده ۸ توپ طلا که در MLS با اینتر میامی بازی می کند، در رتبه هفتم و کریستیانو رونالدو در رده پانزدهم قرار دارد.

هفتمین شکست تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال/ ایران به بلغارستان باخت

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل بلغارستان برای هفتمین بار در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ مغلوب شد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه، ۱۸ خرداد به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱ شکست خورد.

این هفتمین شکست ایران در دو هفته لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ است. ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم ایگ ملت‌ها فردا از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف ترکیه می‌رود.  

ویدیو/ خلاصه بازی والیبال ایران ۲ - ۳ بلغارستان

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی‌اش در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۲ بر ۳ مقابل بلغارستان شکست خورد. این هفتمین باخت متوالی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۰۴:۳۶

خداراشکرازبرد آقای حسن یزدانی اما متاسفانه کشتی خوب وقابل اتکایی نگرفت . ضعف وکم تجربگی حریف بود واز اقتدار کشتی گیرمانبود اگرحریف باتجربه ای رودر رو میشد برد با خوش شانسی میسر بود اما کشتی گیر ما نسبت به قبل نفس چاقتری بنظر داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۲۱:۵۶

آقای درویش جان عزیزم قرار بیرانوند بره جایی که پول بیشتری بهش بدهند