• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403032114306
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

مسافران بلندقد پاریس/ ایران ـ هنگ‌کنگ ۲۳ ساعت شد!

مسافران بلندقد پاریس/ ایران ـ هنگ‌کنگ ۲۳ ساعت شد!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  درخشش مهدی قایدی در فصلی که گذشت باعث شده است مشتریان زیادی در تابستان داشته باشد.

مهدی قایدی فصل بسیار خوبی را در لیگ امارات تجربه کرد. او به صورت قرضی در اتحاد کلباء به میدان رفت و یکی از بهترین‌های این لیگ بود. او در ۲۵ بازی که برای تیمش‌ در لیگ امارات به میدان رفت ۱۲ گل به ثمر رساند و شش پاس گل هم داد.

بن‌بست در خرید VAR!

در چند روز اخیر اظهارات مختلفی از سوی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال انجام شده که نشان می‌دهد تا امروز احتمال استفاده از VAR در لیگ بیست و چهارم بسیار کم است.

در دو فصل اخیر بارها از سوی مدیران فدراسیون فوتبال وعده‌های مختلفی برای تجهیز لیگ برتر به تکنولوژی VAR داده شد اما هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد تا این که بالاخره چند خبر مثبت، امیدها را برای استفاده از VAR در فصل آینده (لیگ بیست و چهارم) افزایش داد.

ویدیو/ ۲ مبارزه اسماعیلی و گرایی در انتخابی المپیک وزن ۶۷ کیلوگرم

سعید اسماعیلی در مبارزه دوم انتخابی وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی برای حضور در المپیک به برتری رسید و مسافر پاریس شد.

تیم‌های راه‌یافته به والیبال المپیک پاریس

بعد از قطعی‌شدن صعود ایتالیا، سه تیم اسلونی، کوبا و آرژانتین نیز در آستانه صعود به رقابت‌های والیبال بازی‌های المپیک قرار دارند.

تیم ملی والیبال ایتالیا روز گذشته (یکشنبه) هلند را شکست داد و با رکورد هفت پیروزی و یک شکست در صدر جدول لیگ ملت‌ها قرار گرفت و صعودش به المپیک قطعی شد. شاگردان فردیناندو دی‌جورجی حالا می‌توانند چمدان‌هایشان را برای پاریس ببندند.

ویدیو/ سعید اسماعیلی بعد از المپیکی شدنش چه گفت؟

سعید اسماعیلی بعد از انتخابش به عنوان نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در المپیک درباره عملکردش در تورنمنت مجارستان، کشتی‌هایش با محمدرضا گرایی، غافلگیری و شکستش برابر کشتی‌گیر کوبایی و هدفش در المپیک سخن گفت.

کاتانچ: باید حواسمان به ستاره‌هایی مثل طارمی باشد/ امیدوارم اورونوف برای تیم بازی کند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان می‌گوید فشاری بابت کسب نتیجه در بازی مقابل ایران روی تیمش نیست.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در جریان هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی فوتبال ایران است. سرکو کاتانچ سرمربی ازبکستان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما برای بازی برابر ایران آماده هستیم. تا الان چندبار با ایران بازی کردیم. می‌دانیم ایران تیم خوبی است. چون بحث صعود مشخص شده، انتظار داریم فردا بازی خوبی شاهد باشیم و بازیکنانم کارت زرد و قرمز نگیرند. ما تیم قدرتمندی هستیم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

قلعه‌نویی: ازبکستان از قدرت‌های آسیاست/ خروجی لیگ برتر خوب نبوده است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از شرایط این تیم برای سفر به هنگ کنگ انتقاد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال ازبکستان است. امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که از تیم ملی حمایت کردند و نقد منصفانه داشتند. یک گله هم دارم، این گله بالاتر از فدراسیون و وزارت ورزش است اما در سفری که رفتیم اذیت شدیم. دو ماه قبل نامه زده بودیم که به فکر پرواز باشند اما به فکر نبودند. ما دیروز سعید مهری را از دست دادیم که علت آن پرواز طولانی بود. شان و شخصیت تیم ملی بالاتر بود. در چین یک مسافر ما را دید گفت تیم ملی باید اینطور پرواز کند؟ در مرحله سوم به فکر تیم ملی باشند. باید از طریق فوتبال مردم را خوشحال کینم. بحث فوتبال می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.   بازیکنان مخلصانه تلاش می‌کنند تا مردم خوشحال شوند.

جهانبخش: برای بازی با هنگ کنگ ۲۳ ساعت در راه بودیم/ برای آینده فوتبال نگرانم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری حاضر شد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال ازبکستان است. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بعد از جام ملت‌ها نشد از رسانه‌ها تشکر کنم چون در آنجا از ما حمایت کردید. خانواده فوتبال به شرایط پیشرفت می‌تواند کمک کند. به نظر من وقتی قضیه ملی می‌شود باید تیم‌ملی در اولویت قرار بگیرد. ما بدون تمرین به یک بازی رسمی رفتیم چون شرایط پروازی بدی داشتیم و ۲۳ ساعت در راه بودیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha