• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403032316006
  • خبرنگار : 71468

انوشیروانی: به المپیکی‌ها گفتم الان وقت حاشیه نیست/ برای مدال‌آوری فشار نمی‌آورم

انوشیروانی: به المپیکی‌ها گفتم الان وقت حاشیه نیست/ برای مدال‌آوری فشار نمی‌آورم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به وزنه‌برداران برای مدال‌آوری در المپیک فشار نمی‌آورم و فقط انتظار دارم با تمرکز و در آرامش به سمت المپیک بروند.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه به عنوان رییس فدراسیون چه انتظاری از دو وزنه‌بردار در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد، بیان کرد: انتظار دارم با ذهنیت و انگیزه خوب وارد المپیک شوند، شش حرکت خود را بزنند و مزد زحمات خود را بگیرند. از کادرفنی و وزنه‌برداران تشکر می‌کنم که در فضای خیلی خوب و با آرامش کار می‌کنند و فقط با تمرکز بالا به سمت المپیک حرکت می‌کنند.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که به وزنه‌برداران خود برای گرفتن مدال در المپیک فشار می‌آورد؟ تاکید کرد: خیر چون اصلا این مسئله منطقی نیست. می‌بینم که وزنه‌بردار من تمام تلاش خود را می‌کند تا در المپیک بهترین نتیجه را بگیرد.

الان وقت حاشیه نیست

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه وقتی بحث پرداخت حقوق کم به وزنه‌برداران پیش آمد، آنها از اینکه در مورد گرفتن مدال رویشان حسابی باز نشده است ناراحت بودند و چقدر تلاش کرد این فضا از لحاظ روانی بر روی دو وزنه‌بردار تاثیرگذار نباشد؟ گفت: داریم پول هایشان را می‌گیریم. با آنها صحبت کردم و گفتم نیاز نیست وارد حاشیه شوند چون زمان زیادی هم تا المپیک باقی نمانده است. الان وقت حواشی نیست و باید در این دو ماه باقی‌مانده تمام تمرکز خود را بر روی تمرینات بگذارند. زمانی که در المپیک نتیجه گرفتند، به سراغ وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک یا هر ارگان دیگری که به آنها قول داده‌اند بروند و مزدشان را بگیرند.

طرح فدراسیون برای ایجاد انگیزه در المپیکی‌ها

رییس فدراسیون در مورد برنامه خود برای ایجاد انگیزه در وزنه‌برداران گفت: پاداش هایی را تعیین کرده ‌ایم، در صورت گرفتن مدال طلا یک و نیم میلیارد تومان، مدال نقره ۷۰۰ میلیون تومان و مدال برنز ۵۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. وزنه‌هایی هم مشخص شده و به کادر فنی سپرده‌ایم تا المپیک هر چند بار آن وزنه‌ها را تکرار کنند با نظر کادر فنی پاداش می‌گیرند و تلاش می‌کنیم این کار را دو ، سه بار تا المپیک تکرار کنیم. قرار است سرمربی تیم ملی گزارش‌ها را بدهد و سپس مبالغ را مشخص کنیم.

چالش ادامه‌دار فدراسیون بخاطر جریمه میلیاردی

انوشیروانی در مورد اینکه بحث اجاره سالن و شکایتی که پیمانکار کرده به نظر می‌رسد فدراسیون را دچار چالش کرده و تا چه اندازه این مسئله قابل حل است؟ تاکید کرد: با اینکه حساب‌های ما را بسته‌اند اما خدا آنقدر بزرگ است که کار را جلو می‌بریم و حمایت‌های ویژه‌ای از ما شده است. ما اعتراض کرده‌ایم. معتقدم خدا همیشه حق را به حقدار می‌رساند. سرمایه‌گذار سالن دنبال طرح دعوی و جریمه کردن و بستن حساب فدراسیون است. دو و نیم میلیارد تومان نیز از حساب فدراسیون برداشته شده و حدود ۲۰ میلیارد دیگر طلب دارند. داریم پیگیری می‌کنیم تا ببینیم به کجا می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha