• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403032316054
  • منبع : حوزه فراجا

تاکید رئیس ستادکل نیروهای مسلح بر ساماندهی اتباع بیگانه و انسداد مرزها

تاکید رئیس ستادکل نیروهای مسلح بر ساماندهی اتباع بیگانه و انسداد مرزها

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر ساماندهی اتباع بیگانه، کنترل و انسداد مرزها، جلوگیری از قاچاق کالا، ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات و ... گفت: مسئولیت سنگینی بر عهده فراجاست و بحمداله بودجه انسداد مرزی در حال تامین است و بخشی نیز در اختیار قرار گرفته که امیدواریم توفیقات بیشتری در حوزه امنیت مرزی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سرلشکر محمد باقری در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران فراجا که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش و شهدای عرصه نظم و امنیت که جان پاک خود را برای آرامش و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی فدا کرده‌اند، گفت: امیدوارم با لطف و عنایت پروردگار متعال، هدایت رهبری و بصیرت مردم عزیز ان‌شاءالله جایگزینی شایسته برای رئیس جمهور شهید انتخاب شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از زحمات همه در مجموعه انتظامی و به خصوص سردار رادان، گفت: مجموعه فراجا به لحاظ حجم و تنوع ماموریت‌ها با هیچ سازمانی در نیروهای مسلح و حتی کشور قابل مقایسه نیست؛ کاری استثنایی و حساس که بر دوش فرماندهی انتظامی است.

دشمنان همواره در صددند تا با ایجاد فتنه، کشور را به آشوب بکشند

وی با تشریح برخی اقدامات ارزنده فراجا طی سال‌های گذشته تاکید کرد: دشمنان همواره در صددند تا با ایجاد فتنه، کشور را به آشوب بکشند، اما بحمدالله با تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان، کشور در همه مناسبت‌ها و مراسم در آرامش و امنیت بوده و توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

باقری با بیان این که هر روز که می‌گذرد فراجا نسبت به قبل توانمندتر و پربنیه‌تر در عرصه‌های مختلف ظاهر می‌شود، گفت: امنیت مثال‌زدنی مراسم 22 بهمن سال گذشته، مراسم تشییع شهدای خدمت، مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) موید این مطلب است، به طوری که مقام معظم رهبری هم با اشاره به امنیت بی‌نظیر این مراسم و تلاش فراجا اشاره داشته و از شما قدردانی کردند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اتفاقات اخیر از جمله همزمانی حادثه تلخ بالگرد رئیس جمهور و نیز آغاز به کار مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در این شرایط مترصد ایجاد هرج و مرج و ناامنی بودند، اما با هوشیاری و تلاش مجموعه انتظامی کشور و سایر نهادهای امنیتی و دفاعی، همچنین مشارکت میلیونی مردم در صحنه، امور کشور در آرامش و امنیت انجام شده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: امنیت رکن اساسی انتخابات به شمار می‌رود و برگزاری انتخابات پرشور در سلامت و دقت مستلزم همین امنیت است که با محوریت شما عزیزان در فراجا با پیش‌بینی‌های لازم انجام خواهد شد.

باقری با اشاره به وضعیت خاورمیانه نیز گفت: رویکرد قابل توجه فراجا در این زمینه افزایش تعامل با کشورهای دیگر به ویژه همسایگان است که ارتقاء دیپلماسی پلیس قطعا می‌تواند به امنیت منطقه و مرزها کمک شایانی کند.

صهیونیست‌ها شکست‌های متعدد و پی‌درپی را در چند وقت اخیر تجربه کردند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح به عملیات طوفان‌الاقصی، حوادث غزه و عملیات وعده صادق اشاره داشت و گفت: صهیونیست‌ها شکست‌های متعدد و پی‌درپی را در این چند وقت اخیر تجربه کرده‌اند و کابینه آن‌ها دچار بهم ریختگی شده و برای پوشاندن نقص‌های خود به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی، ناامیدی و بحران آفرینی در کشورمان هستند، اما عاقبت ناچار به پذیرش شکست قطعی خواهند شد.

وی افزود: این همایش فرصتی است مناسب تا با بررسی طرح‌های امنیتی و انتظامی، تلاشمان را برای ارتقاء سطوح امنیتی افزایش دهیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اجرای طرح نور گفت: بیش از 30 ارگان در موضوع عفاف و حجاب مسئولیت دارند و کاملا محرز است که هر دستگاه تا چه میزان به انجام وظایف خود اهتمام داشته‌اند،  اما در این میان می بینیم که سرریز همه کاستی ها را انتظامی بر دوش می‌کشد. فراجا توانست با حداقل حواشی در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم، طرح نور را اجرا کند.

باقری با بیان این که فراجا سازمانی عظیم با ماموریت‌های گسترده و متنوع است، گفت: انجام این ماموریت‌ها مستلزم این است که فراجا از ساختاری مستحکم و بنیه‌ای قوی برخوردار باشد که مهم‌ترین مولفه در این خصوص، سرمایه نیروی انسانی است. موضوعاتی نظیر جذب، آموزش، مهارت افزایی، بصیرت و معنویت، تربیت و تعالی فرماندهان، منزلت و جایگاه کارکنان و سلامت اداری از جمله مواردی هستند که حاکی از مسئولیت سنگین شماست.

وی با اشاره به این که شاهد تلاش های فرمانده کل انتظامی در خصوص مسائل معیشتی کارکنان هستم، گفت: پشتیبانی و حمایت از کارکنان به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های سازمانی از اولویت‌های فراجا بوده و ما هم تمام تلاش‌مان را در این زمینه خواهیم داشت.

باقری در ادامه گفت: با توجه به ظهور فناوری‌های جدید و استفاده از آنها در فضای مجرمانه، برقراری امنیت مستلزم عملکردی هوشمندانه و تسلط بر فناوری‌های نوین است و در این امر آینده پژوهی اهمیت بسزایی دارد و فراجا باید با استفاده از ظرفیت های اشراف اطلاعاتی با پیش‌بینی حوادث و رویدادهای آینده، نقشه راه را ترسیم و با اقدامات پیش دستانه خود را برای شرایط پیش رو آماده سازد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بر معنویت در ساختار درونی تاکید کرد و گفت: یک سازمان پاک و درست قطعا در جذب سرمایه‌های اجتماعی موفق خواهد بود و سرمایه اجتماعی یعنی مشارکت مردم با پلیس در راستای ارتقاء امنیت.

وی با یادآوری ماموریت های خاص فراجا در کنار سایر ماموریت های گسترده به کنگره عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: توفیق خدمتگزاری به زائران برای شما عزیزان سعادت و افتخاری است که هرساله نسبت به سال قبل موفق تر عمل می‌کنید.

تاکید باقری بر ساماندهی اتباع بیگانه، کنترل و انسداد مرزها

باقری با تاکید بر ساماندهی اتباع بیگانه، کنترل و انسداد مرزها، جلوگیری از قاچاق کالا، ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات و ... گفت: مسئولیت سنگینی بر عهده فراجاست و بحمداله بودجه انسداد مرزی در حال تامین است و بخشی نیز در اختیار قرار گرفته که امیدواریم توفیقات بیشتری در حوزه امنیت مرزی داشته باشیم.

وی با بیان این که احساس امنیت مستلزم اجرای طرح‌های مرتبط و اقداماتی نظیر مبارزه با قاچاق موادمخدر، سرقت و مقابله با اراذل و اوباش است، گفت: فراجا باید در این خصوص با جدیت و سختگیرانه وارد عمل شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز گفت: اقدامات خوبی در خصوص تحول کلانتری و پاسگاه‌ها و رساندن آنها به تراز مطلوب انجام شده که باید به سرعت ادامه پیدا کند.

وی در ادامه گفت: روی دیگر پلیس خوش رفتاری و رأفت با مردم است که در کنار اقتدار می‌تواند پلیسی در تراز انقلاب اسلامی را در ذهن افراد جامعه ترسیم کند.

باقری با اشاره به فعالیت قرارگاه مبارزه سرقت و اقدامات درخور توجه آن که منجر به کاهش سرقت و افزایش کشفیات شده گفت: در حوزه مفاسد اقتصادی فراجا باید به گونه‌ای عمل کند که مردم حضور پلیس را در این عرصه احساس  کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های فراجا و همچنین خانواده های صبور آنها و آرزوی توفیق روز افزون برای این مجموعه گفت: باید همگی بگونه‌ای عمل کنیم که منجر به رضایت مردم، رهبری و پروردگار متعال شود.

بر اساس اعلام پلیس، در این همایش سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی، سردار محمود محمودزاده، معاون طرح، برنامه و بودجه، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، سردار علی عظیمی، جانشین فرمانده یگان‌های ویژه و سردار جلال ستاره، جانشین فرمانده مرزبانی فراجا به عنوان مدیران نمونه سال 1402 با اهداء لوح توسط رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۱:۰۹

مردم به کسی رای میدن که افغانیا رو بیرون کنه.مردم خسته شدن خستهههه تورو به روح شهدا یه جان عزیزتون بیرونشون کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۰۱

همینا بودن که در سختیها کنار ایرانیهابودن شهدایی که میگی هزاران اتباع بینشون بودن ودرهشت سال دفاع مقدش وسوریه شهیدشدن حارا امروز شدن اتباع بیگانه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۱:۲۴

با سلام تشکر از زحمات شما عزیزان ما از شما خواهشمندیم اخراج بیگانه هارو در اولویت قرار بدید. امنیت کشورمون از هرچیزی برای کل کشور و کل جامعه بسیار ضروری هستش، انشالله در پناه خداوند متعال باشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۱:۳۳

به سلامتی تمام نیرو ها مسلح کشور

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۱:۴۴

ساماندهی یعنی چی ؟ « ساماندهی » یعنی باید برگردند به کشورشان .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۲۵

هر افغانی ۱۰ تا بچه دار فردا اینا تشکیل خانواده بدن چی میشه ۱۰سال آینده جمعیت افغانی بیشتر از ما میشه خانواده‌ای ما ۲تا بچه دارن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۲:۵۱

جانم سردارباقری عزیز مگه شمابرای این مشگل که واقعا بخصوص تواین چندسال اخیرواین اوضاع اقتصادی مردم دردی شده روی دردهای دیگه وزیادشدن بیش ازحداتباع وحشتناکشده شماکاری کنیدبقیه آقایان که فقط حرف زدن تاحالا بخداسردارمانژادپرست نیستیم درد دل مردم ستم کشیده افغانستان هم میدونیم ولی تعدادبیش ازحدشون وبرخوردهای نامناسبی که تازگیها ازشون میبینیم دلمونو بدرد میاره من خودم بارها بابی احترامیهایی باورنکردنی ازشون مواجه شدم سردار شمارابخداکاری کنیدبرگردندکشورشون

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۱:۴۷

بله کاملا موافقم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۳:۴۳

واقعا جای تاسف داره من کارگر یک سال به خاطر سیل افغانی ها بیکار شدم در ماهی یک روز کار ندارم و میلیونها مثل من هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۴:۵۶

سلام خداوند به شما ونیروی های نظامی خصوصا سپاه پاسداران توفیق روز افزون عطا فرماید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۵:۱۶

کار گران هموطن باید به کشورهای دیگه مهاجرت کنند چون رفت وآمد از مرز ما از ورود به یک پارک آسان تر است باید سپاه مرز را بدست بگیرد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۶:۴۳

درود بر شما وخداوند نگهدارتان استان البرز آنقدر که افقان زیاد شده احساس امنیت نمیتونم بکنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۶:۴۸

افغانها را بیرون کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۶:۴۹

بیشتر مشکلات اقتصادی کشور حل میشه اگه اتباع رو برگردانید کشورشون همه رو از نظر امنیتی هم خیلی تاثیرمیزاره دعای یه ملت پشتتون هستش اگه این کار رو انجام بدی مردم نمیخان اتباع بردار وخواهر افغانی ایران باشن خودمون به اندازه کافی مشکل داریم اتباع بیشتر ش میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۷:۱۹

مردم به شما امیدوارند که کاری انجام دهی که احساس امنیت کنند در شهرها اتباع غیر مجاز زیاد شده اند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۷:۳۰

بله متاسفانه. مردم هم چند سالی هست تاکید دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۰۴

باسلام کارهایی راکه وعده دادیدبه درستی انجام دهیدواتباع ازکشورمان بروند به عنوان یک ایرانی یه نمونه دستتون رامبوسم.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۰۴

چرا ساماندهی خداوکیلی این اتباع جز ضرر و زیان برای مملکت چیزی ندارند بیرونشون کنید برند کشور خودشون مگه ایران هتله مهمان یه روز دو روز یکماه نه دیگه اینقدر من و امثال من نجنگیدیم و نقص عضو بشیم برای اینا خداوکیلی بیرونشون کنید نگذارید کار به جای باریک بکشه سردار

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۴۲

التماس التماس افغانی همشون اخراج بشن ده ساله داریم خواهش میکنیم نمیدونم دیگه باید چکار کنیم اخراج بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۰۹

باسلام باید ساماندهی شوند وملت آیان هم صددرصد تشکر خواهند کرد ومرزها باید حصارکشی شود تا کشوری. امن وخوب داشته باشیم برای آیندگان.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۱۹

عالی ❤️

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۱۹

دمت گرم بالاخره یکی پیدا شد حرف مردم بشنود. جمع کنید این وضعیت بی بندوباری شده مثل چاله میدان . هرچی آدم بی هویت افغانی و طالب و داعش و تروریست...... سر انداخته پایین اومد ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۲۸

وقتی سیم کارت نداشته باشند کارت بانکی نداشته باشن وقتی خدمات نداشته باشن میرن نمی مونن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۳۸

بهترین راه فراری دادن اتباع گرفتن مالیات سنگین از آنها است .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۴۰

باسلام.صلوات سردار عزیز باقری افغانها همه جا را گرفت از کارگاه تاکارخانه‌های تمام کشاورزی های شهر ها از دامداری ها تاحتی خانه ها شهرهابخصوص اصفهان نانوایی نمیتوان نان بخرم صف تاصف افقان مرکدام پنجاه تا جوانان دیگر کجا کارکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۱۷

ترکیه پرنده از مرزش رد نمیشه این هم،وضعیت مرز ماست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۵۰

خدا عمر باعذت بهتون بده تو رو خدا بیرونشون کنید آخه کدوم کشور همچین کاری میکنه مگه نمیگن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه آخه کارگرای خودمون بیکارن ولی این افغانی ها همه جا رو گرفتن ایرانی نسلش شده یه بچه یا نهایت دوتا ولی اینا هر جا میبینیمشون کمتر از پنج شیش تا بچه پشت سرشون نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۵۲

کل ایران عزیز رو اشغال کردند این مهاجمان افغانی در همه شهرها و روستاها نفوذ کردند و امنیت و آرامش رو از ملت غیور ایران گرفتند دزدی تجاوز قتل و ... با این بحران جدی مقابله کنید . سالها جنگیدیم که خاکمون رو به بیگانه ندیم اما...

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۵۹

سلام ما با مردم افغانستان که سالها بود گرفتار جنگ و آوارگی بودن خصومت و دشمنی نداریم ولی حالا که جنگ تموم شده با حفظ کرامت انسانی و اسلامی به کشورشان برگردانید تا ما و بچه هامون از بابت اشتغال و آینده کشور که برای حفظ ش شهدای زیادی دادیم راحت بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۰۳

فرض کنیم که اتباع خارجی از صفر تا صد مفید هستند برای کشور. ولی همین ها هم باید ورود و خروشان با حساب و کتاب باشد و زیر نظر ارگانهای مربوطه قرار گیرند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۰۴

سلام بر مسئولان سیاسی و نظامی ورود افغانها به کشور بدون ضابطه که میلیون ها نفر وارد شده اند بدون هیچ مشکلی که متاسفانه مشکلات امنیتی وفرهنگی واقتصادی وغیره ایجاد نموده اند و هر جنایتی انجام دهند راحت به کشورشان میروند و ۱۰ میلیون نفر از یارانه ملت شامل نان آب وبرق وهزاران چیز دیگر استفاده و با کمال وقاحت بیش از دو دهه است حق آبه سیستان را نمیدهند واقعا مسئولین کجا هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۲۹

چقدر افغانی داخل ایران داریم میشه کابل بعد ما میشیم فلسطین آنها میشن اسرائیل قضاوت کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۲۹

فقد مرزها ببندید عمل کنید مردم خودشون متوجه میشن کار کردید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۳۰

لطفا به صراحت بگوئید افغانی هارا اخراج کنید هم وطنان ایرانی لطفا اعتراض خودرا از طریق شماره تلفن ۱۳۲ مجلس به نمایندگان مجلس اعلام کنید با شماره تلفن گویا مجلس زنگ بزنید و پیام اعتراض خودرا جهت اخراج افغانی ها اعلام کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۴۸

دقیقا امنیت زیر بنای همه چیز برای بک کشور است وما ایرانیان با خوش قلبی ومهربانی بیش از حد واندازه برای افاغنه خودمان این گرفتاری را بوجود آوردیم کافیه به حجم جنایات افاغنه توجه کنید تا متوجه عمق فاجعه بشو ید افاغنه براستی در حال تخم ریزی واشغال همه جانبه ایران هستند توهین ها وخیالات خام برای تصرف سرزمینمان دادند سرزمینی که با خون هزاران شهید گلگون شده تا امنیت داشته باشد ولی متاسفانه خوبی ما از حد گذشته ونادانان مهاجم خیال بد دارند ..همه اتباع باید اخراج بشوند ..ایران نباید تاوان افاغنه را بدهد چهل واندی سال مزاحم کشور ومردم ما هستند ۹۰ درصد موبایل دزدان افاغنه هستند .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۵۹

تورخدا کاری کنید سردارعزیز این افغانی هارو بندازیدبیرون بخدا ایران شدافغانستان خواهشن میکنم بخدا اینا رواخراج کنید مشکل کار ومسکن حل میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۰۴

بیگانه کجا فتنه میکنه همش این افغانها همه جنایتی میکنن همه هم اینا میدونند هی میگن دشمن دشمن تو ایران ما آزادانه میچرخه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۰۵

هر جایی میری افغانیه.رشد جمعیت زیادی هم دارند،آیا این برای امنیت ملی خطر ندارد،؟!؟!! ۱۰ سال دیگه جمعیتشان برابر ایرانی ها میشود، آنوقت کی جوابگو هست؟ آیا تردد ایرانی به افغانستان هم در این حد آزاد هست؟ آیا تردد ایرانی به سایر کشورها هم در این حد آزاد هست؟ از سپاه عزیز و زحمتکش در انسداد مرز کمک بگیرید با برنامه قوی و محکم بقیه را هم در عرض یک برنامه ۵ ساله اخراج کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۱۰

سلام به مردم شریف ایران عزیز خواستم بگم من افغانی کشورم تا 145سال پیش جز خاک ایران بوده بنده متولد 57هستم ودر ایران در مشهد مقدس زندگی میکنم چهار بچه دارم همه ای افغانها مثل هم نیستن بخدا قسم برای هر مراسمی که ایران داره چه فوتبال وچه جنگ من وخانواده ام دست به دعا هستیم قبول دارم دردشما مردم ایران وشماروبخدا قسم همه ای افغانها را به چشم بد نبینید پدر خودم وعموی خودم در دوران دفاع مقدس جز تیپ ابودز بودن تیپ ابوذر در دفاع مقدس از بچه های افغانستان بوده هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۱۹

اگه همین افغانها توی ایران برامون دردسر درست نشد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۰۳

سلام لطفاً یک سری به شهرری و شهر های اطراف تهران بزنید پر از اتباع هست و خیلی هاشون هم کد یکتا ندارند .چرا رسیدگی نمیکنید . حتما باید بیایند بالای شهر تا شما احساس خطر بکنید . یعنی آنقدر سخته جلوی اینها رو بخواهید بگیرید.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۲۰

خدایا درهیچ کشوری این طور نیست که افغانی سرشا بیاندازد پایین وراحت بیا ایران عزیز سردار باقری اقدام به بیرون کردنشان بکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۱:۴۷

بنده با اخراج همه اتباع ها موافق نیستم کسی که بیشتر از چند دهه در کشوری زندگی کنه نباید اخراج بشه به نظرم کسانی که پنج سال یا کمتر وارد شدند باید به کشورشان برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۲۰

آقای باقری::مردم ایران بالقوه ازکوچک تابزرگ؛احساس ناامنی وخطرکرده اندوالله؛بالله؛تالله؛اوضاع اتباع افغان درشیرازبسیارنگران کننده وهشدارآلودشده است!!!تهران وقم ومشهدکه مرکز آنهاست!!!آقای باقری؛؛مگرنه اینست که مردم ایران رادرآرامش وامنیت کشور؛درگزارش هاوحفاظت واطلاعات ایران زمین نقش برتروتعیین کننده میدانید؟؟پس حالاچرابه هشدارهاودلواپسی های ملت ایران درموردخطرمحاصره شهرهای امنیتی فرهنگی زیارتی ۰۰۰۰مامردم ایران احساس خطرکرده ایم،،وبرای حفظ خاک وناموس ایران ازهیچ تروریستی نمیترسیم؛وخودجوش وآتش به اختیارازخاکمان دفاع؛ومهاجمان رابه اصل ونسبشان برمیگردانیم.ایران بهشت اتباع بیگانه شده که این برخلاف خواسته ی ماست👎

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۰

بدادمردم شهرمشهد برسید مشهد شده غزه ایران، بیشتر خانه های شهرمشهد رامهاجران خریده واشغال کرده مامردمی که برای این کشور جنگیدیم حالاتوکشورو زادگاهمان نمیتوانیم خانه برای زندگی وشغل ونان برای خوردن داشته باشیم دولت باید فوری ۲۰ میلیون مهاجر افغان رابه کشورشان بازگرداند تابحران مسکن بنزین آب دارونان تورم گاز اشتغال امنیتی و..برطرف گردد سالانه تریلیاردهاتومن هزینه مهاجران می‌شود درحالیکه کسری بودجه باعث تورم وحشتناک شده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۹

ای کاش این اقدامات از اوائل انقلاب انجام میشد که شاهد این همه مهاجر غیر قانونی نباشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۴۲

سلام.شمارابه خداماساکن شهرقم هستیم نه خودمون نه بچه هامون ازدست اطباع افغانی در مدارس آرامش نداریم رفتم بچم رامدرسه ثبت نام کنم مدیر مدرسه میگه حدود150دانش اموزافغانی داریم.توکارخانه هامیان به خاطر جای خواب با حقوق پایین و بدون بیمه کارمیکنن.الان بغل کارخانه محل کارمن یه کارخانه هست فقط صاحبش ایرانیه الباقی زن ومردافغانی دارن کارمیکنن.یه کاری بکنیدشمارابه خداهرکدومن حداقل 4تابچه دارن.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۵۵

سردار من یک بسیجی زمان جنگ هستم در آن زمان یک موجود زنده نتوانست پایش را داخل کشورمان بگذارد یا رد شود چطور سنگر بانان مرزی جلویشان را نگرفتند الان هم کار و موقعیت شغلی خیلی ها را به خاطر ارزانی زیاد گرفته اند از ده شصد دونفر الان با زاد ولد شدند 2۰ نفر مسکن‌ها را اَشغال هر جای مشهد میری پر افغانی اخراج کنید خواهشن نظر کل مشهدی‌ها هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۰:۵۷

بستن مرزها به روی افغانستانی ها باید اولویت دولت بعدی باشد وهمینطور ستاد کل نیروهای مسلح، ایران شده پناهگاه وحامی آوارگان جهان ،تمامی کشور های همسایه افغانستان مانند پاکستان وچین یک نفر افغانستانی به کشورشان راه نمی دهند چون می دانند به جز ضرر اقتصادی وفرهنگی وخطر امنیتی در دراز مدت چیز دیگری ندارد،آمریکا هم دیگر مهاجران اروپایی وایرانی را راه نمی دهد چه برسد افغانستان.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۱:۰۴

سردار عزیزم آقای باقری هم مانند سردار عزیزم شهید سلیمانی و شهید رئیسی برای ما خیلی عزیز هستن ملت چشم امید ش به شما و امثال شما است خدا سایه شما سپاهیان عزیزم ونیروهای انتظامی و فرمانده کل سید علی امام خامنه‌ای را برسر ملت عزیز مستدام دارد والسلام

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۱:۱۲

ملت ایران به هر زبانی میگن دیگه نمی‌خوایم افغانیها رو تو ایران ببینیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۱:۳۵

با سلام وعرض احترام به فرمانده کل نیروهای مسلح سردار باقری مسئله اتباع بیگانه مورد توجه جدی نظام باشد به لحاظ مدیریت آنها باتوجه به مسائل منطقه ای وتنظیم عدم بیکاری نیروهای جوان کشور وسایر اهداف مثبت که تصمیم گیری بعهده مسئولین هست.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۱:۴۲

بیشترین وساده ترین راه فقط ورود به مرزهای ایران هست هیچ کشوری مهاجرت عین ایران نداره بیرونشان کنید وقتی که قاچاق برهای افاغنه با هزاران ترفند ورود و خروج میشن فقط دودش تو چشم ما کارگر بدبخت میره مطالعه ما فقط اخراج اتباع هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۱:۴۲

در شهریار جدیدا مغازه‌اش رو دارن میدن به افغانی‌ها و هر مغازه میری دارن اجاره میکنن. چون پول بیشتری میدن. ومردم خودمون دارن بیکار میشن. بخدا که فکر میکنی وسط کابل هستی. واین مشکل از خودمون که هموطن خودمون به پول بیشتر می‌فروشیم. نمیدونیم اینها بعدا چه عواغبی داره برای ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۱:۵۸

تراخداافعانهارااخراج کنیدبافت جمعیتی درحال تغییرات هرجامیری افغانی جلوت سبزمیشه وقاحت راازحدگذروندندهمه جنایتی می‌کنند.این مردم تاوان اینهارابدهدفقط وفقط اخراج

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۰۷

لطفاً با قدرت ادامه بدهید ،هر چند دیر به این فکر افتادید ولی مهم ترین کار نیروهای فراجا تامین امنیت است که با وجود این همه اتباع درون خانه ،امنیت به خطر خواهد افتاد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۲۴

فقط وفقط اخراج

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۲۹

ما به کسی رای میدیم که حداقل از معضل حضور افاغنه سخن بگه ساماندهی چیه همه رو بذارین برن کشورشون آب و خاک کشاورزی خوب اونجا رو بسازند ایران چکار دارند از وقتی اومدند خانه های فرسوده دیگه آپارتمان سازی نمیشه چون جمعی اجاره میکنن و اجاره خوب میدن. الان دیگه به کارهای دیگه هم غیر کارگری روی آوردن حتی سرار شرکت‌ها و کارخونه ها در آوردند این یعنی بیکاری جوون ایرانی بی مسکنی بی ابی شلوغی مدارس دولتی و هزاران تبعات دیگر. در آینده با این زاد و ولدشان میشیم کشور پاکستان. مسئولین دیر از خواب بیدار میشن.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۲۹

سلام سردار خدا قوت مگر شما در قضیه اتباع بیگانه وارد بشید اینها واقعا خطرناک هستند از میدان امام حسین به پایین کلا دست اتباع بیگانه هست همه جا حضور دارند فکر کنم‌ جمعیت داره زیاد میشن از جمعیت ایرانی بیشتر می شود در تهران حتی مرده هاشون ور خارج کشور مثلا در آلمان مردن برای دفن میارند ایران عجیب نیس تا ما با محمود افغان دیگری مجبور نشیم در تهران بجنگیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۳۲

سلام‌لطفا‌هر‌که‌ریس‌جمهور‌میشودکل‌افغانی‌ها‌ را‌هر‌چه‌زودتر‌اخراج‌کند‌با‌تشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۳۵

آخه وعده وعیدتاکی یکی اجراکنه .تازمانی که ظاهرشهراتغییرنکنه هیچ کاری صورت نگرفته.بنده باافغانهابدلیل شغلم درتماسم از۱۰۰نفرشون ۷۰نفرمدرک معتبرندارن چرانیروانتظامی کم کاره تواین زمینه .زنان وبچهاشون بدون مجوززیادن چرااوناروجمع نمیکنیدچرافقط نمادین چن تامردومیگیریدمیبرین تادوباره به هوای زن وبچهاشون پاشن بیان خونوادگی بیرونشون کنیداداده اتباع این همه مجوزنده به افغانها.ازکیسه خلیفه میبخشیدحق ملت ایران روبهشون ندیداخراجشون کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۳۵

خواهشا این یک مورد رو به جد پیگیر یباشید امنیت مردم ایران از هر چیزی واجبتر هست امنیت هم حتما با وجود نیرو وسلاح نظامی تامین نمیشه وقتی امنیت شغلی،غذایی،مسکن وهزارن مورد دیگر را نداشته باشیم یعنی نامنی وجود دارد خواهشا اتباع بیگانه را به کشورشان برگردانید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۴۳

پیشنهاد دارم از بسیج برای کنترل مرزها استفاده شود و تردد افاغنه به صفر برسه و عدم اجاره منزل و کار به افاغنه به صفر برسه و سیم کارت و تمام حساب بانکی آنان مسدود بشه و واقعا وجود افاغنه در کشور معظله هست و تدابیری اندیشیده نشود و اشغال کشور با توجه به تردد مکرر آنان و زاد و ولدشون حتمی هست و پیشگیری بهتر از درمان هست و سرلشگر باقری عزیزی و امید ملت به همت و دستور قاطع شماست یا علی مدد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۵۳

خواهشن همه رو بیرون کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۲۵

خوب بد همه جاهست من خودم ایرانیم ولی از نزدیک با اتباع ارتباط دارم میبینم اوناهم واقعن مشکلات زیادی دارن اکه کشورشان خوب بود هیجوقت اواره کشورها نمیشدن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۱:۱۹

فقط اخراج فوری همه اتباع

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۵۳

مسئولین محترم تو رو خدا افغان ها رو از کشور بیرون کنید قم آنقدر افغان ها زیاد شدن ناامنی دارن ایجاد میکنن دیشب توی محل ما توی پارک مواد مخدر مصرف میکردن هموطن با شماره 132 تماس بگیرد و شکایت خودتان را اعلام کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۵۷

سلام خواهشمندم از روستای مورچه خورت اصفهان یک بازدید نامحسوس داشته باشید و متوجه می‌شوید اینها چطور بدون مجوز و با پرداخت رشوه و پارتی بازی در ایران می‌مانند، اکثر جوانان افغانی که باید به کشورشان برگردند بدون هیچ مشکلی کارهای خلاف قانون و شرع انجام می‌دهند، دو هفته نیست یک خانواده از افغانستان آمدند و همسایه ما شدند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۵۸

سردار باقری عزیز با تشکر از زحمات بیدریغ سپاه شاید شماربتونید از حصور اتباع افغانی در کشور جلوگیری کنید .ووحشت ملت ایران رو از حضور وشرارتهای افاغنه به شادی وامنیت تبدیل نمایید وسپاس

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۰۰

لطفاً هر چه. سریعتر این افغان ها بیرون کنید خیلی به کشور دارند ضرر می زنند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۲۱

با سلام . اتباع افغانستانی برای کارفرمایی که بیمه کارگر رو پرداخت نمیکنه و هر از چند گاهی حقوقشون رو ضایع میکنه خوبه . بی کاری . رشد بی رویه جمعیت . استفاده بی حساب و کتاب از یارانه . اینها حتی برای مردمی که میزبانشون هستن احترامی قائل نیستن . هر قدر ایرانیها احترام قائل میشن اینها پر رو تر و وقیح تر میشن . در نهایت خانواده ای رو که بهشون جا میدن و جزو خودشون میدونن رو قتل عام میکنن .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۳۰

سردار جونم چرا کارگر ایرانیان شابدالعظیم هم نمیتونه بره ولی افغانی سرشو میندازه تا اینجا چشم بسته میاد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۳۱

سردارعزیز من سواد سیاسی ندارم ولی تو این کشور دام زندگی میکنم ومیبینم روزی که کشورم جولانگاه افاغنه شده واون روز دیر نیست پس لرزه هاش هست چون با کمال وقاحت بی احترامی میکنن به شهروندان ایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۳۵

این کشورنصفش شده افغانی برادر یه کمی توجه کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۹:۵۶

اگه به همین فرمون پیش بره بزودی امنیت ملی به خطر می افته، و اون موقع دیگه کارگر و کارمند و بازاری و سپاهی نداره. خانواده هممون تو خطر می افته، پس تا دیر نشده مثل پاکستان اخراجشون کنید،

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۰۲

ای جانم روح بزرگ برادر شهیدتون قرین رحمت الهی سردار افغانها رو از کشورملن بیرون کنید انگار ارث پدرشان را از مردم ایران می خواهند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۱

بله باید مرز بین افغانستان و ایران وپاکستان ایران کاملا دیوارکشی بتونی بلند اجرا گردد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۲

سلام شما شب برو تو شهرک صنعتی شمس آباد شاه عبدالعظیم جاده ساوه کلاً تمام تهران بالای سه چهار میلیون افغانی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۲

بجای منتظر بودجه بودن برای بستن مرزها.همین الان اگه نیروی انتظامی مانع تردد اینها در سطح شهر بشه،اینها هم وقتی ببینن نمیتونن ازادانه تردد کنن و دستگیر میشن وارد ایران نمیشن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۴

باید تا دیر نشده کاری کرد برادر من

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۸

الان که کشور شون دیگه آزاد شده است. جنگ که ندارند. خواهش میکنم افغان های عزیز بروند کشور خودشون رو آباد کنند و زندگي خوب در کشور خود تون داشته باشید. تو رو خدا مسئولان عزیز افغان ها رو بفرستید کشور شون تا مردم نفس راحتی بکشیم..بروند کشور شون آباد کنند و کار کنند..ما مردم ایران مگه جنگ نداشته ایم!! ایستادیم و کشور مون ساخته ایم نرفتیم کشور های دیگر که...شما هم برید افغانستان رو آباد و آزاد کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۸

باسلام .افغانی جماعت برای کشور ما خطر ناک هستن .جمعیت بالایی دارن .الان بیشتر حومهای تهران افغانی هستن.سمت شهریار روستایی انجم آباد بالای 1000تا افغانی دارن .جوان های خودمون بیکارن بعد افغانی ها سرکارن .هرکسی به افغانی جماعت کار دائم بده بنظر من درحق کشورمون ظلم کرده .نگهبان تمام باغها افغانی ها هست و....جای تاسف داره .بیرون کنید برن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۲۳

بقران مجید بایید تنکابن تمام شغل ها را گرفتن والا افسردگی گرفتیم مخصوصآ کارساختمانی سرایداری کافه رستوران وهمه شغل هارابه دادما برسید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۲۵

انسداد مرز یعنی ۲۰ ملیون افغانی دیگه نتونن برگردن کشورشون بابا تورو خدا همه شون اخراج کنید دیگه تحملشون نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۱۰

جانم‌فدای‌برادران‌سپاه‌مگر‌شما‌به‌داد‌مملکت‌برسید بیرون‌کردن‌افغانها‌مطالبه‌مردم‌است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۱۴

مسئولان کشور شما یادتون رفته که یه روز همین کولی ها و غربتها اومدن و ماندن در کشور و اوایل جنگ به اینها شناسنامه دادن و الان بیشتر از 60 درصد جرم و جنایت دزدی و اخاذی و مواد مخدر ووووو که همه مردم ایران ازش مطلع هستند چه بر سر مردم بیگناه ایران آوردند حالا با این تجربه بسیار تلخ که ما از مهاجران داریم چرا این افغانیها که بالای 90 درصدشان بی‌سواد و عملا جز هزینه و یارانه و اشتغال و مسکن و ناامنی هیچ سودی برای مردم و کشور ندارند را هر چه زودتر از خاک کشور بیرون نمی‌کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۲۲

سلام؛ ان شاءالله با تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت بالای بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار عزیزان فراجا و در راستای جمع آوری اتباع بیگانه به ویژه افاغنه و برگشتن اتباع افغانی به کشور خودشان ، سپس انسداد و دیوار کشی کل مرز های شرقی کشور این مشکل به مرور حل خواهد شد و امنیّت بیشتری در این بخش حاکم خواهد شد با توجه به تعداد بیش از حداقل ۵ میلیون مهاجر افغانی در ایران و ورود بی رویه و قاچاقی آنان به کشور و دغدغه قشر شریف کارگران و بسیاری از هموطنان ایرانی در زمینه اخراج مهاجران افغانستان از ایران این موضوع بسیار جدی و از اهمیت بالایی برخوردار است و اولویت مسئولان محترم امر می باشد ...

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۳۵

سلام سردار واقعآ انسدادو ديوار کشی مرزها از نان شب هم واجب تر است هم ورود و خروج قاچاق کنترل میشه و هم امنیت مرزبانان تأمین میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۴۵

ساماندهی معنی نداره اخراج افاغنه از ایران درخواست اکثریت مردم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۱۳

انشاالله که مرز ایران با افغانستان بسته میشود وافغانی های مقیم ایران به کشور خود باز گردانده میشود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۱۳

ظرف یه هفته هرچه افغانی هست جمع کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۲۲

.کلونی افغانی ها واقعا وحشتناک است .سالی یکی به‌ دنیا می‌آورند .همسایه روبروی من یکی تو شکم یکی بغل اش هست چهارتا قد و نیم قد .تو کوچه وول میخورن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۲۳

سلام آخرش چی کشور شده افغانستان برای خودشون نام محله گذاشته و از یارانه مردم هم که بیشترین استفاده را می‌برند اوضاع طوری شده که در تمام جرائم قتل ودزدی پای یک تعداد از همین ها وسط هست سوبسید بنزین نان و سایر کالا وخدمات رو هم که دارن ،بازار شهر های جنوبی رو که کلا گرفته وهمه جا هستند ،خطری بالقوه که امان از روزی که بالفعل شوند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۲۳

در آینده نه چندان دور همین افغانستانی ها در بخش نظرات همین خبر گزاری ها خواستار اخراج ایرانی ها می شوند وهیچکدام از کشور های همسایه افغانستان به جز ایران مانند چین ،پاکستان و...حتی یک نفر افغانستانی راه نمی دهند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۲۴

درود بر هرانکس که برای ایران دلسوزی میکند و نگران ایران است . دیگه نه امنیت. مسکن داریم. نه امنیت شغلی داریم. نه امنیت جانی. آنقدر افغانی زیاد شده. که. ما احساس می‌کنیم. تو افغانستان هستیم. انگار دیگه. ایران نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۲۹

شما را به قرآنی که میپرستین تک تک افغانها با مدارک بی مدارک همه رابیرون کنید تا ازدرون بچهای ما وایران عزیز مارا نابود نکردند شمارابه دینی که میپرستین

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۳۲

باید افغان را بیرون کرد کل کارها الان دست افغان ها هستن این چ وضعشه مرز ها را ببندید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۳۲

به والله ایرانی جماعت خونش بجوش بیاد ... ۸ سال با کل دنیا نجنگیدیم که حالا یه عده بیان کشورمونو بگیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۳۸

خیلی هم زاد و ولد میکنن.! تهران یه افِغانی همسایه ماست خود میدون منیریه مرکز تهران که کرایه بیداد میکنه ،مرد افغانیه یه خونه دو طبقه کرایه کرده ویلایی دربست دوتا زن گرفته یکی ایرانی یکی افغانی از هر کدوم ۴ تا بچه داره .خدا شاهده عین حقیقته .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۴۳

برای اتباع افغانستانی یه فکری کنید واقعا این دیگه مهمون نوازی نیست تجاوز به خاک و صلب آسایش و امنیت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۵:۵۰

اگر آنها را بیرون می‌کردید دزدی قتل گرانی هم کم میشد چند روز قبل در شهر سیرجان خانواده نه ۹ نفری بدست یک جوان افغان بخاطر سرقت سلاخی شدند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۰۴

با سلام خدمت مردان دلسوز ایران اگر امروز به فکر این ملت نباشید در آینده نزدیک شاهد تصخیر ایران توسط اتباع افغانی و سرنوشتی مثل ملت فلسطین در انتظار ایران است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۰۷

باسلام خدمتت تمامیه مردم ایران وخسته نباشیدخدمت زحمت کشان نیروی مسلح.یک سوال کی به افغانی واتباع بیگان کارمیده ؟حتمابایداون شخص یاپیمانکاررو زندانی وجریمه سخت کردتادرس عبرتی بشه.با تشکراز سردارباقری عزیزوتمامیه نیروهای مسلح انشالله موفق باشید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۷:۴۰

سلام من بیمارستان بودم بچم ب دنیا اومد از هر ۱۰۰تا زایمان ۹۰تا افغانی بودن انگار مارفتیم افغانستان ادم تعجب میکنه بخدا اینجا ایرانه تا دیر نشده یه فکری بکنین بعدش دیگه فایده نداره ممنونم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۱۰

متاسفانه اندازه پاکستان یا ترکیه مرزهارا کنترل نمی کنم مثل سیل ریختن ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۱۸

سلام سردار من همسرمیک کارگر ساده ی شهر داری بود که سرکارگرش افغانی بود آنقدر به شوهرم را اذیت کرد الان ۷ماه است شوهرم بیکار است در مملکت خودمان از دست افغانی ها امنیت نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۲۰

آقای باقری عریز.بلکه شما به داد مردم برسید و افغانیها را بیرون کنید.نا امنی‌.بیکاری.و خیلی کارهای دیگر با رفتن افغانیها به کشورشون این مشکلات حل میشه کل مردم ایران از این مردم افغانی خسته شدند هر طرف نگاه می کنیم افغانی می بینیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۲۸

زودتر بیرونشون کنید مجاز وغیر مجاز را امکانات کشور بد دست این ها رو به نابودیه مگه ما کم مشکل داریم که این ها را هم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۴۸

کشوری مهاجرمیپذیره که نیروی کارش کم باشه نه ایران که مردم خودش بیکارن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۶:۵۸

برای جمع کردن افغانیا نیرو نمیخوایین.؟ نیاز داشتین من در خدمتم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۷:۱۱

ببخشید جناب آقای ژنرال دکتر باقری خوبه مرزها را کنترل کردید.و9میلیون افقانی توکشوره اگه کنترل نمی‌کردید.فکرکنم کل افقانستان الان اومده بودندایران

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۷:۲۷

آیا افاغنه درکدام کشوری مثل کشور ما اینقدر بی ضابطه می توانند ورود کنند زودتر کاری کنید تا دیر نشده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۷:۲۸

ما هیچ خصومتی با مردم افغان نداریم فقط وجوشون در کشورمون اون هم تا این حد واقعا مشکل ساز میشه چرا سیاست مدارهای ما که تو فکر نجات عالم و آدم هستند به این فکر نمی کنند ده سال دیگه نصف جمعیت کشور ایران افغانستانی میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۷:۴۸

الان کل ایران رو افغانی ها کرفتن لطفا مسئولان عزیز یه فکری بحال اینها بکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۷:۵۸

این همه جمعیت افعان از کجا میان از کودک شش ماهه تا پیر نود ساله

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۸:۰۷

اگه این اتباع بیگانه خصوصا افغانها را از ایران عزیز بیرون کنید مشکل مسکن حل میشه مشکل بیکاری حل میشه مشکل کمبود غذا و دارو کم میشه و بسیاری از مشکلات دیگه که پیدا نیست ولی داره ه همه چیز ما را میگیره شما را به خدا این معظل بزرگ را در اولویت قرار بدید ممنون و متشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۸:۱۱

سردار شما را به خدا این اتباع بیگانه را از کشور بیرون کنید مگه مرزهای ما در و پیکر نداره به کدوم کشور به این راحتی میشه وارد شد اگه شما دستور این کار مهم را صادر نکنید کی می‌تونه این کار را انجام بده شما را به هر کی که دوست دارید و می پرستید این دستور را هر چی زودتر صادر بفرمایید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۹:۱۹

سلام با سلام و خسته نباشید به سردار عزیزمون جان دلمون دلدار باقری جناب سرداری ۳۴ سال من کاشکاری کردم خاک سیما خوردن یه متر کاش کاری نکردم توی سه سال هرجا میرم از ساختمون ۲۰ افغانی در میاد متاسفانه بساز بفروش خیلی حمایت می‌کنن از افغانی‌ها خاطر اینکه پولشونو هر موقع دلشون می‌خواد میدن من کشورمه وطنمه من با افغانی من یکی‌ام تو را به خدا اینا رو بیرون کنید بابا توی خیاطی‌ها همه جا افغانی مردم ایران بدبخت شدن طبقه‌های کارگرنشین اصلاً دیگه کار نمیدن بهشون کار به ایرانیا نمیدن خوب من برم الان دنبال چه شغلی من بدبخت خیلی پررو شدن این افغانی پرروی اینا ازت گذشته تمام میان خونه می‌گیرن تمام این طبقات کارگر نشین منطقه حومه تهران دیگه کسی بهشون کار ساختمانی نمیده به جز افغانی تا دیر نشده اگه کاری بکنی تو رو خدا سردار از دست ما شما باید بگیری با این اقتصاد گرونی خرج خونه زحمت کشیدیم یاد گرفت سند یاد بخوابیم خونه افغانی کار کنه اینا رو بیرون کنید این کارگرا بدبختن کارگر ساختمانی با تشکر از مسئولین محترم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۹:۲۱

اخراج اتباع غیر مجاز مهمتر از انسداد مرزها است هجوم میلیون ها افغانی عمدتا جوان یک خطر بزرگ و واقعی برای ایران است اقدام فوری لازم است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۲۰:۵۱

سلام و درود بر سر لشگر باقری و تمام نظامی های این مملکت که جان بر کف هستند که ملت ایران در آسایش باشد و امنیت را با جان خود میخرند باعث افتخار ما ایرانیان است که چنین وفا دارهایی به خاک وطن داریم و به امنیت مردم و نظام جانم فدای کسانی که جان میدهند برای ملت و خاک وطن درود بر تو که اینقدر وفا داری به این میهنت سرلشگر تو رو به خدا این اتباع رو زودتر جمع کنیید که امنیت برگرده الان جدیدا کل افغانیها خفتگیر و سارق شده اند و به پسر بچه ها و دختر بچه ها رحم نمیکنند هر جا میری یک اتباع دسته گلی به اب داده پیش خودشون میگن اگه ما بخواهیم مملکتتون را ۴۸ ساعته از چنگتون در میارم خواهشا خطر را جدی بگیرید تمام اتباع اخراج شوند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۲۰:۵۶

تو رو خدا افغان ها رو بیرون کنید ،مدرسه ها پر از دانش آموز افغان شده ،جمعیت کلاسها نزدیک۴۰ تا ۴۵ نفر شده،من.دوست ندارم فرزندم کنار اینتعداد افغان درس بخونه،مدارس دولتی رو قرق کردند،ایرانی ها رو دارند به سمت غیرانتفاعی ها سوق میدن ،هرجا چشم میندازی افغان میبینیم ،بخدا خسته شدیم ،ما چه گناهی کردیم ؟تو رو خدا بیرونشون کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۲۰:۵۷

خدایا به عمر مسولین این چنینی که نگران مردم هستند به عمرشون بیفزا و سلامتی بده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۲۱:۱۰

محض رضای خدا دیگه دنبال برنامه و..... نباشید همین الانم دیر شده اینا که دیگه مثل تحریم‌ها نیست که نتونین کاری کنین، همشونم به بهانه ما داریم ایران آباد میکنیم اظهار نظرم میکنن توی همین گروها مگه تو کشورهای دیگه که افغانی نیست ساخت و ساز انجام نمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۵:۴۴

نصف شهرکهای صنعتی روگرفتن.انوقت میگن جوانها بیکارن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۰:۰۰

انباع بیگانه کم کم دارن از اتباع ایرانی بیشتر میشن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۱:۵۹

بادرود بر سردار گرامی ایرانی خداوکیلی یه سری بزنید به دریاچه چیتگر تا اوضاع از نزدیک ببینید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۴:۴۵

کشور ایران تبدیل شده به افغانستان تو کلاسی که پسر من درس میخونه از چهل سه تا دانش آموز بیست نه تاش از اتباع هستند هر روز بچه های ایرانی رو کتک میزنن چون تعدادشان زیاد تر هست تو فرهنگ و رفتار بچه ها تاثیر بد گذاشته

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۷:۳۲

درود به شرفتان وشیر مادر حلالتان سردار نمی‌دانید که خانواده کارگران ایرانی چه ضربه خوردن از هجوم این اتباع تشکر ویژه وسپاس فراوان

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۸:۱۱

با سلام و احترام خدمت سردار باقری خواهشمندیم در صورت امکان حدالمقدور کمتر شوند و اونهایی هم که مدارک دارند و ماندگار هستند ساماندهی شوند و حریم کاری آنهابصورت جدی مشخص شود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۰:۵۰

ما تو پایین شهر زندگی میکنیم تو رو خدا به داد این ملت برسید نمیتونیم حتی یک نان بخریم از بس زیاد شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۱:۲۶

سلام خواهش میکنم اینهارو بیرون کنید ما دیگه امنییت نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۱:۳۱

اتباع اصفهان را قروق کردند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۶:۰۲

سلام. در آذربایجان غربی مهاجران زیادی هستند. بافت شهری را تغییر داده اند یک فکر در مورد مهاجران کنید.